Jump to content
IGNORERAD

Ägare av risfabrik i Chaiyaphum dömd till 20 års fängelse för bedrägeri


MPR Nyheter

Recommended Posts

Hur menar du nu? Bara för att jag har en annan syn än dig på demokratiska val.. :)

 

Nej. Därför att du uppenbarligen inte hade en aning om hur demokratiska system fungerar och vilka lagar och regler som styr

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 62
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Moipenyang

    15

  • Khun Ken

    10

  • Tamdai

    7

  • Tallviking

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nej. Därför att du uppenbarligen inte hade en aning om hur demokratiska system fungerar och vilka lagar och regler som styr

Ja din ståndpunkt är ju solklar hur folk ska behandlas och tystas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja din ståndpunkt är ju solklar hur folk ska behandlas och tystas.

 

Och hur är det ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Och hur är det ?

Måste vara frustrerande o inte kunna påverka majoritetens syn i Thailand. I slutändan så kommer folket att besluta hursomhelst när går riktigt till igen. Bara att gilla läget gubbe..:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Som vanligt svamlar du när man ber dig härleda dina påståenden.

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Som vanligt svamlar du när man ber dig härleda dina påståenden.

Brukar räcka att förklara en gång, räcker inte det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har inte svarat på frågan jag ställde i ilägg nr 53 ännu.

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem jag är har du nog inte det blekaste om.. :)

 

Jovisst har jag det, i denna tråd har du verkligen visat ditt rätta jag.

 

Efter att ha ljugit dig själv gul och blå så vägrar du svara på varför eller ens förklara vad du menade.

 

Du är en person som ljuger men inte har stake att stå för det, och som sagt alla som läser denna tråd ser eller har sett det, det kvittar liksom hur mycket du hoppar på andra, det är du som ljuget här och nu inte orkar erkänna detta.

 

En lögnare, det är du!

 

Du har dock fortfarande chansen att förklara dig och svara på frågorna i mitt inlägg nummer 40 i denna tråd, skulle vara klädsamt men föga troligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt att höra om så effektiv revision,inga timtjuvar direkt.. :)

Nu börjar du bli utan argument, eller hur?  coffee1.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Jovisst har jag det, i denna tråd har du verkligen visat ditt rätta jag.

 

Efter att ha ljugit dig själv gul och blå så vägrar du svara på varför eller ens förklara vad du menade.

 

Du är en person som ljuger men inte har stake att stå för det, och som sagt alla som läser denna tråd ser eller har sett det, det kvittar liksom hur mycket du hoppar på andra, det är du som ljuget här och nu inte orkar erkänna detta.

 

En lögnare, det är du!

 

Du har dock fortfarande chansen att förklara dig och svara på frågorna i mitt inlägg nummer 40 i denna tråd, skulle vara klädsamt men föga troligt.

Hade för mig att du trodde allt du läser..:) Sen att du är emot folkets vilja gör dig positiv för diktatur och en ganska dålig människa i mina ögon.

Men fortsätt med din lönlösa kamp..:) Det blir bättre sen när folket får bestämma igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade för mig att du trodde allt du läser.. :) Sen att du är emot folkets vilja gör dig positiv för diktatur och en ganska dålig människa i mina ögon.

Men fortsätt med din lönlösa kamp.. :) Det blir bättre sen när folket får bestämma igen.

Floskler teknik uppsnappat från IL. saai.gif.pagespeed.ce.f25DL0fHCd.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade för mig att du trodde allt du läser.. :) Sen att du är emot folkets vilja gör dig positiv för diktatur och en ganska dålig människa i mina ögon.

Men fortsätt med din lönlösa kamp.. :) Det blir bättre sen när folket får bestämma igen.

 

Nu kallar jag dig för fegis, du orkar alltså inte stå för att du medvetet vid flera tillfällen i denna tråd ljuget, starkt jobbat och skrattretande!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu kallar jag dig för fegis, du orkar alltså inte stå för att du medvetet vid flera tillfällen i denna tråd ljuget, starkt jobbat och skrattretande!

Gör så..:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...