Jump to content
IGNORERAD

Ombud hos Migrationasverket.


Stickan

Recommended Posts

Om någon är intresserad av att bli registrerat ombud hos migrationsverket och kanske tjäna en hacka på att hjälpa folk fylla i ansökningsblanketter.

Ja då skall ni gå till väga enligt nedanstående:

 

Andra ärenden
 

Du som vill arbeta med migrationsärenden som inte gäller asyl skickar in din anmälan via e-post gb-bitradesbestallning@migrationsverket.se. Du behöver skicka med uppgifter på:

 

  • namn och efternamn
  • firmanamn
  • gatuadress och postadress
  • postnummer och Postadress
  • telefonnummer och mobilnummer
  • telefaxnummer
Ändra uppgifter

Om du i efterhand behöver ändra uppgifter i din anmälan kan du skicka ett mejl till gb-bitradesbestallning@migrationsverket.se. Det gäller även i de fall du inte längre vill bli förordnad, vill göra ett uppehåll i förordnandena eller om du byter byrå.

 

Några vidare förkunskaper krävs inte. Så det är bara att köra på för alla som vill tjäna en extra slant.

Allt finns att läsa på Migrationsverkets hemsida.

 

http://www.migrationsverket.se/Andra-aktorer/Offentliga-bitraden/Anmal-intresse.html

 

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 73
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Stickan

    18

  • thaikonsult

    8

  • Soengsang

    6

  • erkki

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Om någon är intresserad av att bli registrerat ombud hos migrationsverket och kanske tjäna en hacka på att hjälpa folk fylla i ansökningsblanketter.

Ja då skall ni gå till väga enligt nedanstående:

Andra ärenden

Du som vill arbeta med migrationsärenden som inte gäller asyl skickar in din anmälan via e-post gb-bitradesbestallning@migrationsverket.se. Du behöver skicka med uppgifter på:

  • namn och efternamn
  • firmanamn
  • gatuadress och postadress
  • postnummer och Postadress
  • telefonnummer och mobilnummer
  • telefaxnummer
Ändra uppgifter

Om du i efterhand behöver ändra uppgifter i din anmälan kan du skicka ett mejl till gb-bitradesbestallning@migrationsverket.se. Det gäller även i de fall du inte längre vill bli förordnad, vill göra ett uppehåll i förordnandena eller om du byter byrå.

Några vidare förkunskaper krävs inte. Så det är bara att köra på för alla som vill tjäna en extra slant.

Allt finns att läsa på Migrationsverkets hemsida.

http://www.migrationsverket.se/Andra-aktorer/Offentliga-bitraden/Anmal-intresse.html

Vissa saker har har satt sig på din hjärna va, och du kan inte lägga ner och släppa det?

Töntigt!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vissa saker har har satt sig på din hjärna va, och du kan inte lägga ner och släppa det?

Töntigt!

 

Kanske du inte skulle tycka om felaktig information kostat dig femsiffriga belopp med annat än en etta i början.

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske du inte skulle tycka om felaktig information kostat dig femsiffriga belopp med annat än en etta i början.

Du behöver väl inte spy din galla i detta enl dig "skitforum, med skitmedlemmar" eller hur du nu utryckte dig på ett annat thai-forum.

Du är bara allmänt jobbig med ditt spammande ang detta, lägg ner elller sköt det där privat!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du behöver väl inte spy din galla i detta enl dig "skitforum, med skitmedlemmar" eller hur du nu utryckte dig på ett annat thai-forum.

Du är bara allmänt jobbig med ditt spammande ang detta, lägg ner elller sköt det där privat!

 

Det här forumet är inte bara för dig och även saker som inte intresserar dig kan faktiskt skrivas här.

Längt upp finns en röd knapp där det står "Ignorera tråd".

Jag rekommenderar att du använder den.

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske du inte skulle tycka om felaktig information kostat dig femsiffriga belopp med annat än en etta i början.

Lägg ner nu - Tröttsamt å läsa dina inlägg om å om igen

Gör en ciivil rättegång eller lägg ner nu ....

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här forumet är inte bara för dig och även saker som inte intresserar dig kan faktiskt skrivas här.

Längt upp finns en röd knapp där det står "Ignorera tråd".

Jag rekommenderar att du använder den.

Skulle vilja ha en där det står "ignorera spammare"

Patetiskt att du har tagit till din forumuppgift, på detta, enl dig så förhatliga forum, att spy galla över en annan för många respekterad medlem.

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle vilja ha en där det står "ignorera spammare"

Patetiskt att du har tagit till din forumuppgift på detta, enl dig så förhatliga forum, att spy galla över en annan för många respekterad medlem.

 

Det är din åsikt! Vad vore ett forum om alla tyckte lika?

Gillar du inte mina trådar eller inlägg så ignorera dom.

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle vilja ha en där det står "ignorera spammare"

Patetiskt att du har tagit till din forumuppgift, på detta, enl dig så förhatliga forum, att spy galla över en annan för många respekterad medlem.

 

Har du tagit till din uppgift att klaga på mig?

Vad har jag gjort dig eftersom du är så upprörd?

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske du inte skulle tycka om felaktig information kostat dig femsiffriga belopp med annat än en etta i början.

 

Får du tillbaka pengarna genom att lägga ut en tråd om att vem som helst kan bli ombud??

 

När du kommer med saklig kritik mot TK är det väl ok, men det här är bara lamt.

 

Som Enis skrev, V för vendetta.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

Ge dig nu!

Nu är ju reglerna sådana så då är det upp till köparen att välja var man vill köpa sina tjänster.

Du valde fel och det kostade dig en peng.

Detta problem verkar ju ha gett dig stora kunskaper så du får väl bli registrerat ombud och tjäna tillbaka pengarna.

Puss

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok vad sägs om rena lögner?

 

I inlägg 33 i denna tråd från 2013 har TK medverkat i 23 nationella adoptioner enligt sin egen utsago:

 

 

Hej Stickan

 

Vi på Thaikonsult håller på med den 23:e nationella adoptionen och vi känner inte igen det du beskriver.

 

 

Med vänlig hälsning Thaikonsult

 

Ett år senare är det bara 14 stycken nationella adoptioner enligt inlägg 128 i denna tråd:

 

 

Observera att det är inte jag utan TK själv som kommit med dessa påståenden.

Om det är så svårt att hålla reda på antalet hur kan skall man då kunna lita på honom?

 

 

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

Ge dig nu!

Nu är ju reglerna sådana så då är det upp till köparen att välja var man vill köpa sina tjänster.

Du valde fel och det kostade dig en peng.

Detta problem verkar ju ha gett dig stora kunskaper så du får väl bli registrerat ombud och tjäna tillbaka pengarna.

Puss

Erkki

 

Appropå det så skrev du för ett år sedan att ni skulle gå igenom samma procedur och du skulle då nyttja hans tjänster.

 

Du skulle återkomma med hur det gick men jag har inte sett något. Hur gick det?

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du tagit till din uppgift att klaga på mig?

Vad har jag gjort dig eftersom du är så upprörd?

Inte särskilt upprörd, bara lite less på ditt spammande ang TK, på detta forum som enl dig är så kasst.

 

Sköt det där privat, eller på ett annat forum där alla 4-5 aktiva är admins 555555

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte särskilt upprörd, bara lite less på ditt spammande på detta forum som enl dig är så kasst.

 

Sköt det där privat, eller på ett annat forum där alla 4-5 aktiva är admins 555555

 

Använd ignoreraknappen! Hur svårt kan det vara?

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Använd ignoreraknappen! Hur svårt kan det vara?

 

Lite lustigt att ditt spammande alltid tar fart på helgaftonskvällar. . . .

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite lustigt att ditt spammande alltid tar fart på helgaftonskvällar. . . .

 

Förstör inte min tråd med ditt fyllesvammel! Du verkar ju ändå inte ha något att tillföra.

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok vad sägs om rena lögner?

 

I inlägg 33 i denna tråd från 2013 har TK medverkat i 23 nationella adoptioner enligt sin egen utsago:

 

 

 

Ett år senare är det bara 14 stycken nationella adoptioner enligt inlägg 128 i denna tråd:

 

 

Observera att det är inte jag utan TK själv som kommit med dessa påståenden.

Om det är så svårt att hålla reda på antalet hur kan skall man då kunna lita på honom?

OM du inte är nöjd med Thaikonsult-varför gapa å skrika här för då i veckovis

stäm dom ,ta laga åtgärder emot dom,du har ju allt på papperet å bevisat!!

Sluta å tjata sönder trådar utan gå till domstol ist.OM du nu har alla bevis

samt löfte som var felaktiga som du säger

Jag iaf har blivit hjälpt  flera ggr UTAN krav på betalning

Men jag antar att du betalat ganska mkt eftersom du startat denna

´häxjakt´

B

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser att det står "Avstängd" på Sickan, hur kan han då publicera inlägg?

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

OM du inte är nöjd med Thaikonsult-varför gapa å skrika här för då i veckovis

stäm dom ,ta laga åtgärder emot dom,du har ju allt på papperet å bevisat!!

Sluta å tjata sönder trådar utan gå till domstol ist.OM du nu har alla bevis

samt löfte som var felaktiga som du säger

Jag iaf har blivit hjälpt  flera ggr UTAN krav på betalning

Men jag antar att du betalat ganska mkt eftersom du startat denna

´häxjakt´

B

 

Det här är MIN tråd!

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Dessutom vill jag bara i all välmening tipsa nya företagare som är intresserade av att starta en lönsam verksamhet om hur man kan gå till väga.

Det var därför jag startade denna tråden.

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här är MIN tråd!

Då hoppas jag du får ha den för dig själv så den dör ut fort din bittra människa

Link to comment
Dela på andra sajter

Förstör inte min tråd med ditt fyllesvammel! Du verkar ju ändå inte ha något att tillföra.

 

Sorry, nykter idag...dricker ej före resedag!

 

Men tycker fortfarande att du är en feg och tafatt krake som tar detta på ett publikt forum och inte reder ut det privat. . . 

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...