Jump to content
IGNORERAD

Hus runt om i phuket?


cimit

Recommended Posts

  • 3 veckor senare...

I Phuket? Det kommer inom kort finnas många billiga boenden, speciellt efter TV programmet Semestersvenskar!!!!! Har du så dålig fantasi.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nisse2    Har du blivit bitter? :diablo:

Nu har du varit in på flera trådar och spytt galla över Thailand

Thailand är bra mycket större än Phuket och Pattaya

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja visst är jag bitter!

Har investerat i hus i Phuket, sedan 8 år tillbaka och sett utvecklingen. Klart man är bitter!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja då borde du väl vara glad att ditt pris på huset har gått upp pga av ökning av utlänningar.

THE ONE AND ONLY!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nisse!! Jag undrar vart i Phuket du köpt hus om du är besviken på värde ökningen. Det måste vara unikt. Själv köpte jag för fem år sedan och är då inte ett dugg besviken. Phuket är nog en av dom bästa platser att investera på

Link to comment
Dela på andra sajter

gott det finns någon som är det... själv tänkte jag investera snart.. men det blir först jag ska ner och bo där ett tag ;) inte läge och köpa nu?

THE ONE AND ONLY!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är precis nu det är rätt att köpa om man har möjlighet. Den som sår i dag kan skörda fint om ett par år

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det är precis nu det är rätt att köpa om man har möjlighet. Den som sår i dag kan skörda fint om ett par år

Är det inte så att priserna är som högst nu eller har vart det ett par år... den som investerade för 8 år sedan eller mer kan nog skörda frukt för sin investering. Eller har jag fel? Är priserna så låga nu så man kan investera och sen räkna med god avkastning på köpet om ett par år?

Låter otroligt när det gäller Phuket då många turister väljer den ön fortfarande

// Falken

| Divejobsonline.com |

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...