Jump to content
IGNORERAD

Tips om Tuk tuk i Sverige önskas!

Tommy

Recommended Posts

Nån som vet var jag kan hitta en Tuk tuk i Sverige?
Jag vill INTE köpa nån här på MPR, utan bara diskutera möjligheten att få tag på nåt Tuktuk liknande i fullskala.

Den behöver alltså inte vara en riktig Tuktuk bara se ut som en.
Tanken är att använda den som reklamskylt för vår fantastiska restaurang.

Hade en liknande tråd för ett par dagar sen, men den flyttades till annonser, och de läser väl ingen på MPR?

Fick ett par bra tips innan tråden förpassades till annonser, och har lagt ett bud på en Tuktuk på Blocket, men inget svar därifrån ännu...

Ritningar på en Tuktuk-modell är också intressant!

Tacksam för tips!

MVH  Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Fan

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Nils Andersson

kontakta thaimoon kitchen, när de har fullmoonparty så står det en riktig körbar tuk tuk utanför, Hållplats Hagakyrkan i Göteborg

Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Nån som vet var jag kan hitta en Tuk tuk i Sverige?

Jag vill INTE köpa nån här på MPR, utan bara diskutera möjligheten att få tag på nåt Tuktuk liknande i fullskala.

Den behöver alltså inte vara en riktig Tuktuk bara se ut som en.

Tanken är att använda den som reklamskylt för vår fantastiska restaurang.

Hade en liknande tråd för ett par dagar sen, men den flyttades till annonser, och de läser väl ingen på MPR?

Fick ett par bra tips innan tråden förpassades till annonser, och har lagt ett bud på en Tuktuk på Blocket, men inget svar därifrån ännu...

Ritningar på en Tuktuk-modell är också intressant!

Tacksam för tips!

MVH  Tommy

http://www.blocket.se/gavleborg/TukTuk_Thailand_54531075.htm?ca=15&w=3

Dela på andra sajter

Tack för tipset!

MVH Tommy

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...