Jump to content
IGNORERAD

Extern bluetooth?


Guest J666

Recommended Posts

Guest J666

Jag tänkte jag skulle skaffa trådlösa hörlurar att använd när jag kollar film framför allt.. Jag har ingen bluetooth-tv utan skulle behövs någon extern bluetooth att sätta i tvn för att få ljudet i mina trådlösa hörlurar.. Har googlat runt lite å visst finns det externa bluetooth mottagare... Men verkar mest vara för bild å sånt via surfplatta eller mobil. Någon som vet om dessa funkar till att överföra ljud mellan tv och headset?? Eller är det så illa så man måste byta tv?? Kanske inte hela världen för min del, tråkigare för grannen som nyss köpt en 86" platt-tv för x antal tusen och som också vill ha ljudet i hörlurarna... 

Link to comment
Dela på andra sajter

En fråga bara: Varför måste du ha Bluetooth-hörlurar? Det finns massor av bra trådlösa hörlurar (jag har Philips) till en vettig penning.

 

Mvh

BBJ

:wai:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest J666

En fråga bara: Varför måste du ha Bluetooth-hörlurar? Det finns massor av bra trådlösa hörlurar (jag har Philips) till en vettig penning.

 

Mvh

BBJ

:wai:

Njae det måste jag väl inte iofs. Men dom hörlurarna jag provlyssnat och är jävligt nöjd med är bt... =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest J666

Den på amazon verkar ju vara en sån. Kanske den från netonnet också men jag vet ifan... Går ju ringa å fråga dom. För isåfall har dom på kjell o company med... Annars får jag kolla i Thailand när jag far dit... Tack ska´ru ha

Link to comment
Dela på andra sajter

Pröva detta http://www.dx.com/?gclid=CjkKEQjwqYacBRDO-Mrk6_vr8eQBEiQAWJadfCtAa-1Ea3yzbBSKziAN7mOIdpFlB_THJhdJ0CLrrJ7w_wcB

har massor av billiga och nyttiga prylar till mycket låga priser och det är fraktfritt

Du får vänta på grejorna 2-3 veckor innan de kommer, men de har alltid kommit när jag har skickat efter, 4 ggr

Köpte en bluetooth-sändare/mottagare till min dator som saknade en sån. Jag betalade ca 10 Skr för

den och den fungerar jättebra

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...