Jump to content
IGNORERAD

Mat är gott... men


Guest wUThai

Recommended Posts

Guest wUThai

så jävla svårt är det inte att laga till en god middag.

 

Är det bara jag som är enormt trött på och se dessa jävla löjliga matprogram och tävlingar om vem som gör den godaste rätten? Fan, snart inbillar dom sig att dom kommer vinna nobelpriset för en sketen maträtt. Bästa maträtterna jag käkat har varit på sunkhak. Tycker det är så överdrivet så det är ta mig fan patetiskt. Mat är mat... sen om det är gott eller inte är väl jävligt personligt.

 

Nej, säger som 33:an! Lite oskalad potatis med Felix ketchup så dör jag lycklig!

Link to comment
Dela på andra sajter

så jävla svårt är det inte att laga till en god middag.

 

Är det bara jag som är enormt trött på och se dessa jävla löjliga matprogram och tävlingar om vem som gör den godaste rätten? Fan, snart inbillar dom sig att dom kommer vinna nobelpriset för en sketen maträtt. Bästa maträtterna jag käkat har varit på sunkhak. Tycker det är så överdrivet så det är ta mig fan patetiskt. Mat är mat... sen om det är gott eller inte är väl jävligt personligt.

 

Nej, säger som 33:an! Lite oskalad potatis med Felix ketchup så dör jag lycklig!

Nobelpriset?

 

Struntsummor.

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag zappade förbi ett matlagnings program, där 8 -10 åringar skulle bedömas efter sin kokkonst... :sFduh:

Förmodligen jäkligt billiga program att producera...

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag zappade förbi ett matlagnings program, där 8 -10 åringar skulle bedömas efter sin kokkonst... :sFduh:

Förmodligen jäkligt billiga program att producera...

 

Mvh. borje222

jag såg detta program vuxna stjärnkockar släng er i havet
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
kitungmakmak

Tja, ni måste ju följa ett enkelt recept. Vårrullar tex, slängs ihop snabbt och enkelt, inte många ingredienser... eller.. :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=swMZ1jYjp9A

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...