Jump to content
Isaan Pools

Isaan Pools - Designar och bygger swimmingpooler

Recommended Posts

Isaan Pools

Vi bygger swimming pooler i Khorat, Khon Kaen, Ubon Ratchathani, Buriram, Surin osv.

Priser från 8.900 Baht per kubikmeter poolvolym (t.ex. 10 x 6 x 1,6 meter).

Kontakta gärna oss för mera info, klicka på länken nedan.

Bygg swimmingpool

• Fint 7

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Soengsang

Vi bygger swimming pooler i Khorat, Khon Kaen, Ubon Ratchathani, Buriram, Surin osv.

Priser från 8.900 Baht per kubikmeter poolvolym (t.ex. 10 x 6 x 1,6 meter).

Kontakta gärna oss för mera info, klicka på länken nedan.

Bygg swimmingpool

Känns lite dyrt va?

• Fint 3

Isaan Pools

Känns lite dyrt va?

Man kan självklart bygga billigare, men vi riktar in oss på dem som vill ha problemfria och högkvalitativa pooler.

• Fint 2

Soengsang

Man kan självklart bygga billigare, men vi riktar in oss på dem som vill ha problemfria och högkvalitativa pooler.

Jag förstår det, bara snabbt refererade till min tanke på andra som byggt pooler i samma områden du nämner och vad de betalat.

Jag håller nämligen på att projekterar för ett poolbygge, med ditt pris ligger ca 25-35% över de offerter jag fått.

Men det är väl som så att man får vad man betalar för?

• Fint 5

Scandinaviancorner

Till och med dyrare än Phuket å khao lak.

Och då är det bra pooler vi snackar om..

• Fint 2

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

janne_h

Jag förstår det, bara snabbt refererade till min tanke på andra som byggt pooler i samma områden du nämner och vad de betalat.

Jag håller nämligen på att projekterar för ett poolbygge, med ditt pris ligger ca 25-35% över de offerter jag fått.

Men det är väl som så att man får vad man betalar för?

När vi byggde pool för några år sedan i yasothon. Så kom vi i kontakt med en "billig firma". Problemet var bara att snubben dök aldrig upp när han lovade. Och vi kontaktade då en välrenommerad firma från Bangkok som var bra så mycket dyrare. Men dom visste vad dom höll på med.

Har hört en del historier om katastrofala poolbyggen som var "billiga". Och dom firmorna ger jag inte mycket för.

Dock om priset som anges är det billigaste dom ger så är det väldigt dyrt.

Och säger egentligen inte så mycket om slutpriset.

Jag har en pool med overflow vilket är dyrare.

Det billigare alternativet med skimmer borde ligga någonstans hälften eller 2/3 av angivet pris om man använder en välrenommerad firma. Använder man ruffelfirma så ligger väl priset på 1/3 av angivet pris.

• Fint 2

Isaan Pools

Till och med dyrare än Phuket å khao lak.

Och då är det bra pooler vi snackar om..

Säkert bra pooler.

Hur mycket ska de ha för att bygga en pool i Ubon Ratchathani?

Vi har ett kommande project som vi tänkas "ge bort".

Poolen är 12 x 3.5m med tre nivåer. 30cm, 120cm och 180cm. Plus barnpool på 3,5 x 3,5 x 0,3m 

Överrinningsvariant, saltvattenklorinator och 1,5 meters sandstensyta runt hela poolområdet.

• Fint 2

måne

Säkert bra pooler.

Hur mycket ska de ha för att bygga en pool i Ubon Ratchathani?

Vi har ett kommande project som vi tänkas "ge bort".

Poolen är 12 x 3.5m med tre nivåer. 30cm, 120cm och 180cm. Plus barnpool på 3,5 x 3,5 x 0,3m 

Överrinningsvariant, saltvattenklorinator och 1,5 meters sandstensyta runt hela poolområdet.

Varför inte fråga firman som bygger pooler,SC driver en bunge och matställe + lite annat.Han är expert på mat och brännvin + skyltar  :thumbsup:

• Fint 2

Isaan Pools

Varför inte fråga firman som bygger pooler,SC driver en bunge och matställe + lite annat.Han är expert på mat och brännvin + skyltar  :thumbsup:

Får jag adressen av SC, så frågar vi gärna.

SC, skulle du kunna ge mig adressen (mail eller webbadress) till nån poolfirma som du rekommenderar?

Det är alltid bra att ha kontakter.

• Fint 1

Soengsang

Får jag adressen av SC, så frågar vi gärna.

SC, skulle du kunna ge mig adressen (mail eller webbadress) till nån poolfirma som du rekommenderar?

Det är alltid bra att ha kontakter.

Hm, nu fattar jag inte...varför ska ni blanda er i andra firmors anbud/offerter.

Offerter vill man ju gärna hålla isär som kund så det inte uppstår "kartell situationer" 

Kanske bättre att ni visar lite bilder och kanske lite referenser till byggda pooler?

• Fint 9

Isaan Pools

Hm, nu fattar jag inte...varför ska ni blanda er i andra firmors anbud/offerter.

Offerter vill man ju gärna hålla isär som kund så det inte uppstår "kartell situationer" 

Kanske bättre att ni visar lite bilder och kanske lite referenser till byggda pooler?

Vi blandar oss inte i andra firmors anbud. 

Var får du den idén ifrån?

Vi har en pool som vi möjligen inte hinner bygga och då kunde det vara fint om SC´s rekommenderade firma kan göra jobbet istället, eftersom de tydligen är billiga och gör bra pooler.

Vår hemsida uppdateras med bilder på vårt pågående projekt allt eftersom.

http://isaanpools.com/our-pools/

Hemsidan är ny och kommer även den att uppdateras med info och referenser inom kort.

• Fint 6

Bananen

Vi blandar oss inte i andra firmors anbud. 

Var får du den idén ifrån?

Vi har en pool som vi möjligen inte hinner bygga och då kunde det vara fint om SC´s rekommenderade firma kan göra jobbet istället, eftersom de tydligen är billiga och gör bra pooler.

Vår hemsida uppdateras med bilder på vårt pågående projekt allt eftersom.

http://isaanpools.com/our-pools/

Hemsidan är ny och kommer även den att uppdateras med info och referenser inom kort.

Kontakta denna firma, dom gör säkert jobbet som ni inte hinner med.

http://www.issworldwide.com/index.php/swimming-pools/pool-packages

• Fint 2