Jump to content
IGNORERAD

Va e de för fel på Pattaya?


Gustav

Recommended Posts

Kenneth4618

Blir sällan påhoppad av säljare och jag går alltid i shorts och för det mesta i T-shirt också.

De kanske ser att man är ett hopplöst fall :crazy:  Eller beror det på att jag blir lätt brun av solen så men ser ut som en expat

 

Annars älskar jag såklart Pattaya då det var där jag sprang på min underbara livskamrat :wub:

 

Då var jag inte ens 50 + utan 50 - 1 :thumbsup:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 153
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    12

  • Soengsang

    7

  • broder tuk tuk

    6

  • Odin

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

broder tuk tuk

Ja vad ska man googla  säga, har man kanske inte varit där så förstår man inte, Pattaya är så mycket mer än WS och soi7, utbudet av rumsrena "turist aktiviteter" är enormt, läs bananens inlägg så får du en hint.

Men samtidigt kan inte en normal människa missa de underliga individer som också samlas där jag har aldrig sett så mycket knäppgökar som i den staden!

 

Men som sagt utbudet och valfriheten är enorm i Pattaya, även mycket trevliga människor där givetvis!

 

Tycker det är ganska charmigt med lite knäppgökar runt om sig.

 

Grå och trista typer finns det tillräckligt av i Sverige.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det är ganska charmigt med lite knäppgökar runt om sig.

 

 

 

BTT

Aha, vad gor du nar du har permis da?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

gubben4906

Ja men gå inte till den mörka delen då... 

 

Jag gillar troligen inte Moskva... Å därför reser jag inte dit heller, och därmed slipper jag gnälla över stan... Simple..

Jag var i S:t Petersburg när den hette Leningrad under kommunisttiden och det fanns samma utbud av "Vin, kvinnor och sång" där som i Pattis, Jag följde en tjej hem, vi kom hem och det visade sig att hon bodde hos sina föräldrar så för oss var det köket som gällde för att ha sex medans föräldrarna satt kvar i rummet och såg på TV. hon kostade 2 Rubel, har inte en aning om hur mycket den var värd på -60-talet.

 

Gubben4906

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...