Jump to content
IGNORERAD

Va e de för fel på Pattaya?


Gustav

Recommended Posts

Som rubriken säger va e det för fel på Pattaya? Jag läser många trådar och annat om Thailand. Många klagar över Pattaya. Varför?

//G

Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own

http://www.dahlen.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 153
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    12

  • Soengsang

    7

  • Odin

    6

  • Nemo

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Sam sip sam

Som rubriken säger va e det för fel på Pattaya? Jag läser många trådar och annat om Thailand. Många klagar över Pattaya. Varför?

//G

Så mkt klagande är det väl inte ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Som rubriken säger va e det för fel på Pattaya? Jag läser många trådar och annat om Thailand. Många klagar över Pattaya. Varför?

//G

Hm, mycket patrask där...för mig är det det största felet, annars så är det väl rätt trevligt då utbudet av ALLT är enormt!, inte bara f*tta!

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Brottsligheten?

Njae den är nog inte större där än ngn annan turistort i Thailand har åkt till Pattaya i 20 år och ibland 2-3 ggr om året ,har aldrig blivit bestulen på ngt ,glömt kameran i moppen ett flertal ggr om nätterna även mobiler ,sedan har dom väl försökt att blåst mig på lite noter ,men det händer nog överallt

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker inte att de klagar, de bara uttrycker sin åsikt. Det är fortfarande lagligt att göra detta, även om det inte faller Pattayafanatiker i smaken.  Personligen så fattar jag inte varför folk åker dit.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Tycker inte att de klagar, de bara uttrycker sin åsikt. Det är fortfarande lagligt att göra detta, även om det inte faller Pattayafanatiker i smaken.  Personligen så fattar jag inte varför folk åker dit.

inte jag heller ,kan du forska i varför dom åker dit :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Personligen så fattar jag inte varför folk åker dit.

Bekvämt, utbudet(som är enormt) och enkelheten...jag har full förståelse, även om jag inte står ut med patrasket som flockas där!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Njae den är nog inte större där än ngn annan turistort i Thailand har åkt till Pattaya i 20 år och ibland 2-3 ggr om året ,har aldrig blivit bestulen på ngt ,glömt kameran i moppen ett flertal ggr om nätterna även mobiler ,sedan har dom väl försökt att blåst mig på lite noter ,men det händer nog överallt

Nja, tänker mera grov brottslighet. Sex o bar industrin drar ju till sig grov brottslighet skulle jag tro. Mycket pengar=många som är intresserade av en del av kakan.

Somliga av dessa figurer är nog kanske inte så snälla...

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Nja, tänker mera grov brottslighet. Sex o bar industrin drar ju till sig grov brottslighet skulle jag tro. Mycket pengar=många som är intresserade av en del av kakan.

Somliga av dessa figurer är nog kanske inte så snälla...

men snällare än maffian i patpong (bkk)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fattar inte allt gnäll på Pattis, gillar ni inte stället så håll er därifrån. Jävligt enkelt.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fattar inte allt gnäll på Pattis, gillar ni inte stället så håll er därifrån. Jävligt enkelt.

Nu är det väl inte så mycket gnäll om Pattaya för skulle någon få för sig att skriva det minsta negativa om staden så blir han/hon mer eller mindre halshuggen!

Tycker att det finns för mycket skit där för att trivas.

Har svårt att bortse från den mörka delen av staden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bekvämt, utbudet(som är enormt) och enkelheten...jag har full förståelse, även om jag inte står ut med patrasket som flockas där!

Precis vad jag tycker, finns ju en massa. Inte bara fagra nakna nymfer utan en massa annat också. Så är det härligt att kunna åka till havet. Men då åker jag till Jomtien eller BangSare. 

Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own

http://www.dahlen.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det väl inte så mycket gnäll om Pattaya för skulle någon få för sig att skriva det minsta negativa om staden så blir han/hon mer eller mindre halshuggen!

Tycker att det finns för mycket skit där för att trivas.

Har svårt att bortse från den mörka delen av staden.

 

Ja men gå inte till den mörka delen då... 

 

Jag gillar troligen inte Moskva... Å därför reser jag inte dit heller, och därmed slipper jag gnälla över stan... Simple..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Precis vad jag tycker, finns ju en massa. Inte bara fagra nakna nymfer utan en massa annat också. Så är det härligt att kunna åka till havet. Men då åker jag till Jomtien eller BangSare. 

ja gillar man soptipp då åker man till jomtien beach

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man tycker det är läskigt med den mörka sidan kan man ju ta med en ficklampa!! Blir liksom ljusare då :-)

Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own

http://www.dahlen.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fattar inte allt gnäll på Pattis, gillar ni inte stället så håll er därifrån. Jävligt enkelt.

 

Exakt, max några dagar vart annat år typ räcker!

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

ja gillar man soptipp då åker man till jomtien beach

Har inte sett någon soptipp där ???

Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own

http://www.dahlen.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Bekvämt, utbudet(som är enormt) och enkelheten...jag har full förståelse, även om jag inte står ut med patrasket som flockas där!

börja ledsna lite på Pattaya jag också ,men har ju en hel del goa vänner där så kommer nog alltid åka dit men kortare perioder ,så till vintern får du nog dras med en patraskare i isaan ngn vecka :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

börja ledsna lite på Pattaya jag också ,men har ju en hel del goa vänner där så kommer nog alltid åka dit men kortare perioder ,så till vintern får du nog dras med en patraskare i isaan ngn vecka :14:

Isaan vinner varje dag över Pattaya!

En patraskare ska vi nog överleva :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Isaan vinner varje dag över Pattaya!

En patraskare ska vi nog överleva :crazy:

 

Nej där äter dom skalbaggar grodor och Råttor...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

börja ledsna lite på Pattaya jag också ,men har ju en hel del goa vänner där så kommer nog alltid åka dit men kortare perioder ,så till vintern får du nog dras med en patraskare i isaan ngn vecka :14:

Blir trevligt!

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam, on 27 Apr 2014 - 11:43, said:

börja ledsna lite på Pattaya jag också ,men har ju en hel del goa vänner där så kommer nog alltid åka dit men kortare perioder ,så till vintern får du nog dras med en patraskare i isaan ngn vecka :14:

Har du några vänner?

Eller menar du ovänner?

Med vänlig hälsning Leadbelly

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Har du några vänner?

Eller menar du ovänner?

Med vänlig hälsning Leadbelly

jag har många goda vänner i Pattaya som inte är med på mpr och även en del som är med på mpr också ,ovänner har jag inga vad jag vet om

sedan finns det väl en del som kanske inte gillar mig ,men ovänner tror jag inte dom är med mig ,då skulle dom väl inte prata med mig så fall

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...