Jump to content
IGNORERAD

Thailands blodiga konflikt.


Ki mac mac

Recommended Posts

Ja visst är det så men varför visa en gammal video

 

Gammal video? Den publicerades 7 april 2014

Link to comment
Dela på andra sajter

Gammal video? Den publicerades 7 april 2014

 

När inträffade händelserna i videon ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

När inträffade händelserna i videon 

 

Februari mars vad jag minns, såg samma saker i min TV från åtminstånde sex kanaler.

 

Vet ej om det kan bero på att min TV är fri från filter

Link to comment
Dela på andra sajter

Februari mars vad jag minns, såg samma saker i min TV från åtminstånde sex kanaler.

 

Vet ej om det kan bero på att min TV är fri från filter

 

Filmen slutar vid valet 2:a februari och de övriga händelserna var under december och januari

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Filmen slutar vid valet 2:a februari och de övriga händelserna var under december och januari

Och vad blir skillnaden om det nu var så

Link to comment
Dela på andra sajter

Och vad blir skillnaden om det nu var så

skillnaden måste väl var att det då inte är någon nyhet utan bara gammalt urtjatat skit

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

 

Tack för ett bra reportage som jag hoppas att många som gillar Thailand tar sig tid att se, men jag har inga förhoppningar om att den ska påverka forumets mest extremt gula.

 

Med vänlig hälsning isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

skillnaden måste väl var att det då inte är någon nyhet utan bara gammalt urtjatat skit

Måste väl vara en nyhet för de som inte sett vad som hänt. Och en påminnelse för de som förnekar att det hänt, att det faktiskt hänt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Måste väl vara en nyhet för de som inte sett vad som hänt. Och en påminnelse för de som förnekar att det hänt, att det faktiskt hänt.

Hej

 

Märkligt hur någon kan kalla det som avgör Thailands och befolkningens framtid för " gammalt urtjatat skit ".

 

Med vänlig hälsning isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur fan är det med Din läsförståelse ?  har inte komenterat inslaget ned ett enda ord,,,  jag svarade på vad det är för skillnad om det hände NU eller för 4 månader sedan, och tänker inte ge mej in i några meningslösa politiska spörsmål betr. Thailand, jag hoppas Dom reder ut detta på egen hand utan min medverkan, betr. urtjatat syftade jag på bl.a. tråden Uppdateringar om läget i Bkk. med flera tusan expertutlåtanden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att det var bra att publicera filmen i en ny tråd. Den redan befintliga tråden är sedan länge inte längre läsvärd eftersom den bara består av inlägg där medlemmar skäller på varandra för att dom inte har samma åsikter. När det mot förmodan dyker upp ett läsvärt inlägg i den tråden så missas det nog av dom flesta eftersom det nog inte är så många som följer den tråden längre.

 

Jag hade inte sett det här reportaget tidigare och jag tycker det var ett bra reportage.

Tack TS för att du publicerade det i en ny tråd så jag inte missade det.

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tagga ner lite gott folk!

Jag la upp den här som en nyproducerad dokumentär och inte som en nyhetssändning. 

Oavsett gul eller röd så har vi alla en kärlek till Thailand.

Det som händer i Thailand påverkar de flesta som hänger på det här forumet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...