Jump to content
IGNORERAD

Vad hände med Lamai64?

Kötthandlarn

Recommended Posts

Jag som diabetiker har ju en sån däringa nålmaskin,duger den tro?  :crazy:

Jag vet inte om det finns portionsförpackningar av fyllningsmedlet till nålarna. Fråga på vårdcentralen i Örebro, de vet säkert. ;)

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Dela på andra sajter

• Svar 54
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• nitramj77

13

• Benriach

10

• Jive

6

• L64

5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Grinig hoppas jag verkligen att jag inte framstår som,men jag och många med mig har passerat bäst-före-datum och då är det lätt att drömma sig tillbaka till när man var både ung och vacker(nu är man bara och) Mitt eget liv har varit en riktig berg och dalbana men det är bara att gilla läget som råder,tyvärr går det inte att få tillbaka den tid som varit och de misstag man gjort.Som 60+ så får man glädjas att man vaknar på morgnarna och andas själv  :thumbsup: Numera känns det härligt att se folk lyckas och mår bra,att få se barn och barnbarn växa och bli egna individer med alla sina fel och brister,att höra dem ropa morfar kan du hjälpa mig är en lycka som är obetalbar.Jag unnar de flesta det de har men är mycket noga med att påpeka att pengar är inte allt här i livet,att få vara frisk är en rikedom som är den högsta vinst man få .Så min tid går inte åt att vara bitter utan personligen så känner jag en euforisk känsla när mina nära och kära mår bra.Jag har fått många goa och trevliga vänner genom MPR och det uppskattar både min fru och jag mycket.Så alla mina vänner och ovänner,försök att värdesätta det ni har,avundsjuka tär hårt och är en otrevlig egenskap.Lev väl och var rädd om era nära och kära(det är jag)Ett skratt och ett skämt förlänger livet.Kram på er alla 

Varma och glada hälsningar Måne  :nyam:

Jag anser inte du måne höra till gruppen grinpittar vare sig här på forumet eller när vi har träffats IRL, långt därifrån.

En jäkla tur att inte nålen skulle stickas in typ på toppen av ett visst organ!

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Jag anser inte du måne höra till gruppen grinpittar vare sig här på forumet eller när vi har träffats IRL, långt därifrån.

En jäkla tur att inte nålen skulle stickas in typ på toppen av ett visst organ!

Ja hur kul är det med stickmärken på näsan.

Dela på andra sajter

Ja hur kul är det med stickmärken på näsan.

Tack, nu vet jag var du brukar ha din näsa!  :thumbsup:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Tack, nu vet jag var du brukar ha din näsa!  :thumbsup:

Lägg inte näsan i blöt, pöjk - sa alltid farsgubben och det var då det började, för man skulle ju revoltera.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...