Kötthandlarn Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Ja, vad är nu historien om Lamai64? Han nådde nyligen det magiska 100 000 karma och strax därefter byttes hans namn till L64 och karma gick tillbaka till noll.... Är det hans eget val att starta om från början eller är det en hemlig MPR-regel som följer den svenska jantelagen ? Typ du skall inte tro ngt för att du nått 100 000.... Eller.... Så har jag missuppfattat allt som vanligt... Nåväl, han är ändå en av mina MPR-kungar och Biltema saknar honom när han är ute och gör omvärlden osäker.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Ang. Namnändringen så säger reglerna att man får skapa sig ett artistnamn vid uppnådda 100,000 karma, så jag har en bit kvar innan jag kan bli en Foppa, L64 el. dyl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 (ändrad) Jag tror Lamai bara trollar oss och egentligen sitter han bara där på Hisingen och googlar massa bilder från världens alla hörn och drömmer om ett jetsetliv likt hans alter ego L64 Ändrades April 12, 2014 av jlh66 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Hähhä.. Alla vet ju att Scandinaviancorner lägger in fler foton, så det blev kasst... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 12, 2014 Trådstartare Dela Inlagd April 12, 2014 (ändrad) Ang. Namnändringen så säger reglerna att man får skapa sig ett artistnamn vid uppnådda 100,000 karma, så jag har en bit kvar innan jag kan bli en Foppa, L64 el. dyl. Foppa är ju norrlänning, så du får väl ta ett nick från ngn känd hockeyspelande skåning istället (om det finns ngn). Nu råkar jag veta att hans resor är i högsta grad sanningsenliga men det är inte utan att man är lite avundsjuk. Ändrades April 12, 2014 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 (ändrad) Nu råkar jag veta att hans resor är i högsta grad sanningsenliga men det är inte utan att man är lite avundsjuk. Klart som fasen att jag skojar,och kan även jag erkänna att jag är avundsjuk,o inte bara lite Ändrades April 12, 2014 av jlh66 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 12, 2014 Trådstartare Dela Inlagd April 12, 2014 Klart som fasen att jag skojar,och kan även jag erkänna att jag är avundsjuk,o inte bara lite Klart jag fattar att du skojja.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Ja, vad är nu historien om Lamai64? Han nådde nyligen det magiska 100 000 karma och strax därefter byttes hans namn till L64 och karma gick tillbaka till noll. Kan det bero på det i datavärlden klassiska problemet "overflow"? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Jag är rädd för att det är 50-årskirsen Som inträtt Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Jag är rädd för att det är 50-årskirsen Som inträtt Hälsar pigge01 Helt korrekt pigge, fast jag e inte 50 ännu men idag var det verkligen krisaktigt Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Helt korrekt pigge, fast jag e inte 50 ännu men idag var det verkligen krisaktigt Klart som fasen att jag är avundsjuk på hans besök runt om i världen,själva resandet går bort(flygrädd)men alla provsmaknigar av lokala delikatesser skulle jag vilja deltaga i Åsså är det en perfekt sysselsättning här i vintermörkret att få drömma sig med på hans resor .Han har min fulla uppmärksamhet,vad han än vill rapportera. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Helt korrekt pigge, fast jag e inte 50 ännu men idag var det verkligen krisaktigt Döhalvan närmar sig och med den kommer krisen på allvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Lamaien 77 karma nu Något är fel.Måste anmäla detta till min favvo moderator Kim. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Klart som fasen att jag är avundsjuk på hans besök runt om i världen,själva resandet går bort(flygrädd)men alla provsmaknigar av lokala delikatesser skulle jag vilja deltaga i Åsså är det en perfekt sysselsättning här i vintermörkret att få drömma sig med på hans resor .Han har min fulla uppmärksamhet,vad han än vill rapportera. Inget att vara avundsjuk på, jag tror dom flesta försöker göra det mesta med sina liv och försöka må så gott som möjligt.Vi är alla i olika perioder av våra liv och dom flesta av oss försöker iaf ha det trevligt. Och naturligtvis så finns det ju en liten samling på ett stort forum som detta som kanske inte är helt nöjda med sitt nuvarande liv eller det som har varit och då känner ett behov av att sitta bakom ett tangentbord o vara griniga... Tack! Ja, nåt konstigt e de! antagligen en uppgradering eller möjligen CTRL-5 som spökar! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 (ändrad) Inget att vara avundsjuk på, jag tror dom flesta försöker göra det mesta med sina liv och försöka må så gott som möjligt.Vi är alla i olika perioder av våra liv och dom flesta av oss försöker iaf ha det trevligt. Och naturligtvis så finns det ju en liten samling på ett stort forum som detta som kanske inte är helt nöjda med sitt nuvarande liv eller det som har varit och då känner ett behov av att sitta bakom ett tangentbord o vara griniga... Tack! Ja, nåt konstigt e de! antagligen en uppgradering eller möjligen CTRL-5 som spökar! Ja CTRL-5 kan vara på fyllan.Var är moderaterna när man behöver dom. Ändrades April 12, 2014 av B747 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Foppa är ju norrlänning, så du får väl ta ett nick från ngn känd hockeyspelande skåning istället (om det finns ngn). Jo för tusan det finns gott om hockeyspelande skåningar av rang tänkte bara jag skulle sprida berömmet uppåt i landet också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Jo för tusan det finns gott om hockeyspelande skåningar av rang tänkte bara jag skulle sprida berömmet uppåt i landet också Nämn gärna namn... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Nämn gärna namn... Pust, det tar för lång tid att räkna upp sedan är allt fokus inställt på fotboll nu när det börjar bli vår!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Pust, det tar för lång tid att räkna upp sedan är allt fokus inställt på fotboll nu när det börjar bli vår!!! bra taktik där, byt ämne. Malmö har ett bra lag o kul om de lyckas - vi behöver bygga lag som går ut i Europa. Vem är födda skåningar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 bra taktik där, byt ämne. Malmö har ett bra lag o kul om de lyckas - vi behöver bygga lag som går ut i Europa. Vem är födda skåningar? Ehh, har du bytt sida eller? Alla är vi väl Svenskar om vi åkt tunnelbana, eller hur var det? Men fan om en som inte är född i Skåne spelar i Malmö, då jävlar snackar vi import... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Ehh, har du bytt sida eller? Alla är vi väl Svenskar om vi åkt tunnelbana, eller hur var det? Men fan om en som inte är född i Skåne spelar i Malmö, då jävlar snackar vi import... Från vilken sida till? Följ annars gärna dialogen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Från vilken sida till? Följ annars gärna dialogen. Vad spelar det för roll var man kommer ifrån? Alla är väl lika värda... För övrigt bröderna Jönsson, Jonas Bergqvist, Robert Burakowsky... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Vad spelar det för roll var man kommer ifrån? Alla är väl lika värda... någons För övrigt bröderna Jönsson, Jonas Bergqvist, Robert Burakowsky... Alla är lika mycket värda och jag uppskattar att du tycker detsamma, men ibland är det kul att veta någons ursprung ex är en Kirunakille bra på fobtboll eller trelleborgskille bra på hockey. Spelarna du nämnde är ju möjligen skåne killar men det är ju inte i skånelag de gjort sina namn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Alla är lika mycket värda och jag uppskattar att du tycker detsamma, men ibland är det kul att veta någons ursprung ex är en Kirunakille bra på fobtboll eller trelleborgskille bra på hockey. Spelarna du nämnde är ju möjligen skåne killar men det är ju inte i skånelag de gjort sina namn. Så icke-skåningar som gjort karriär i skånelag skall betraktas som: Ja, vadå? Jag börjar tro att du är en skånerasist... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Så icke-skåningar som gjort karriär i skånelag skall betraktas som: Ja, vadå? Jag börjar tro att du är en skånerasist... I stället för att traggla är det väl bättre att du frågar / talar om vad du vill. Vad tycker du om icke stockholmare som gjort karriär i stockholmslag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu