Jump to content
IGNORERAD

Business class till Bangkok


Lasse M

Recommended Posts

Hej

 

Är det någon som vet vad en business class biljett kostar mellan Stockholm-Bangkok?

Oavsett årstid så hur många procent dyrare är business class?

 

Mvh

Lasse M

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 49
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • pigge01

    5

  • Naab

    5

  • Soengsang

    4

  • Sam sip sam

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Sam sip sam

Hej

 

Är det någon som vet vad en business class biljett kostar mellan Stockholm-Bangkok?

Oavsett årstid så hur många procent dyrare är business class?

 

Mvh

Lasse M

kolla med nonki så får du rätt pris av honom 0707994737 ,annars är det lika bra stolar i pe numera och betydligt billigare ,är bara maten som är lite enklare där

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

 

Är det någon som vet vad en business class biljett kostar mellan Stockholm-Bangkok?

Oavsett årstid så hur många procent dyrare är business class?

 

Mvh

Lasse M

Biz är helt ok, men vad som i princip skiljer från PE är tillgång till loungen, en ostbricka och en neccesär, PE är mer prisvärt, som sagt kolla med Nonki, han är expert på dessa biljetter. En ren biz 2 vägar kostar ca 17500-19500 i runda slängar, givetvis beroende på beläggning.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Stämmer bra det Kapten..

En kompis köpte för ungefär dom summorna

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

 

Är det någon som vet vad en business class biljett kostar mellan Stockholm-Bangkok?

Oavsett årstid så hur många procent dyrare är business class?

 

Mvh

Lasse M

Tjena Lyssna inte på folk som har 0 koll! Efter en snabb titt på random datum i augusti får jag fram..

 

PE för direkt flyg 14.218 Per person

 

PE med byte av flyg 12.922 Per person

 

Business class direkt 17.702 Per person

 

Business class med stop 10.748 per person

 

priserna är tur och retur 2veckor..

 

Har själv åkt biz med turkarna som hade bäst pris, Att det blev ett stop gjorde inte mej något då man hade tillgång till lounge med gratis mat/massage/internet ja fan allt du vill ha fanns o få tag på där inne.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena Lyssna inte på folk som har 0 koll! Efter en snabb titt på random datum i augusti får jag fram..

 

PE för direkt flyg 14.218 Per person

 

PE med byte av flyg 12.922 Per person

 

Business class direkt 17.702 Per person

 

Business class med stop 10.748 per person

 

priserna är tur och retur 2veckor..

 

Har själv åkt biz med turkarna som hade bäst pris, Att det blev ett stop gjorde inte mej något då man hade tillgång till lounge med gratis mat/massage/internet ja fan allt du vill ha fanns o få tag på där inne.

 

Varför svamla om någon så pissig produkt som Turkarna, när man kan åka direkt är ju inte ens i samma division!

 

Att ange priser som du gör är patetiskt, priset är en färskvara och ständigt dynamiskt, styrs av olika faktorer.

 

Ganska säker på jag har köpt fler "dyra biljetter" än de flesta!

 

Att som du föredra Turkarna före Thai då det gäller en bättre biljett visar inte annat än på noll koll, speciellt vid en så kort resa som 14 dagar!

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena Lyssna inte på folk som har 0 koll! Efter en snabb titt på random datum i augusti får jag fram..

 

PE för direkt flyg 14.218 Per person

 

PE med byte av flyg 12.922 Per person

 

Business class direkt 17.702 Per person

 

Business class med stop 10.748 per person

 

priserna är tur och retur 2veckor..

 

Har själv åkt biz med turkarna som hade bäst pris, Att det blev ett stop gjorde inte mej något då man hade tillgång till lounge med gratis mat/massage/internet ja fan allt du vill ha fanns o få tag på där inne.

 

Du kan inte jämföra Thai's PE med någon annan aktör på marknaden.

 

Till Thai's fördel...

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, gäller det flyg med en mellanlandning så vill jag tillägga att Qatar business är säkert inte att leka med heller. Har själv rest ekonomi flera gånger med dom, är mycket nöjd. Dock tråkig flygplats i Doha  (men nån gång blir väl den nya klar?)

 

skriver Sarne som själv flyger b/c med Thai om två veckor :-)

 

 

edit. Fattades ett t.skyller på tangentbordet 

Ändrades av Sarne

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför svamla om någon så pissig produkt som Turkarna, när man kan åka direkt är ju inte ens i samma division!

 

Att ange priser som du gör är patetiskt, priset är en färskvara och ständigt dynamiskt, styrs av olika faktorer.

 

Ganska säker på jag har köpt fler "dyra biljetter" än de flesta!

 

Att som du föredra Turkarna före Thai då det gäller en bättre biljett visar inte annat än på noll koll, speciellt vid en så kort resa som 14 dagar!

Oj vad ledsen du blev... Tråkigt... Nu undrade ju trådskaparen vad en biljett kostar oavsett årstid, eller? det framgår inte heller hur länge han vill stanna, därför skrollade jag mej bara fram till ett visst datum och kollade.. det framgick inte heller om han endast vill ha direkt flyg eller inte..Jag skrev inte nånstans att jag föredrar turkarna.. Men kul ändå att du vill trycka ner mej genom och hitta på saker...hur störd är du? eller e de bara läsförståelsen som e kass? Ne du kompis av oss 2 är det nog du som är den patetiska, Bara det att du var tvungen och skriva med att du minnsan har köpt massor med "dyra biljetter" säger så otroligt mycket om dej, men det förstår du säkert inte själv..

att det inte skulle gå o jämföra Thais Pe med andra e bara skitsnack, gissar att många av thai älskarna här inne aldrig har åkt med annat?! Att dom flesta av dom dessutom envisas med och boka genom nonki säger ju bara hur lite koll dom har. Betala extra för ingenting.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag betalade ca 21000kr med Thai i febr sthlm-bkk (inkl resa gbg- sthlm..). Bokade ca 2-3v innan avfärd, jag tycker det var ett bra pris, upplevde att priserna på business biljetter gått ned ordentligt jämfört med förra året.

Lite bilder och reflektioner om den resan har jag lagt i denna tråd: http://174.136.13.222/~maipenra/forum/topic/28903-business-beachen-barer-n%C3%A5gra-bilder-fr%C3%A5n-los/

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj vad ledsen du blev... Tråkigt... Nu undrade ju trådskaparen vad en biljett kostar oavsett årstid, eller? det framgår inte heller hur länge han vill stanna, därför skrollade jag mej bara fram till ett visst datum och kollade.. det framgick inte heller om han endast vill ha direkt flyg eller inte..Jag skrev inte nånstans att jag föredrar turkarna.. Men kul ändå att du vill trycka ner mej genom och hitta på saker...hur störd är du? eller e de bara läsförståelsen som e kass? Ne du kompis av oss 2 är det nog du som är den patetiska, Bara det att du var tvungen och skriva med att du minnsan har köpt massor med "dyra biljetter" säger så otroligt mycket om dej, men det förstår du säkert inte själv..

att det inte skulle gå o jämföra Thais Pe med andra e bara skitsnack, gissar att många av thai älskarna här inne aldrig har åkt med annat?! Att dom flesta av dom dessutom envisas med och boka genom nonki säger ju bara hur lite koll dom har. Betala extra för ingenting.

 

1. Varför sån taskig attityd från början?

 

2. Kan du ta fram en likvärdig produkt i PE från annat bolag som är lik Thai så är jag den förste att be om ursäkt.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj vad ledsen du blev... Tråkigt... Nu undrade ju trådskaparen vad en biljett kostar oavsett årstid, eller? det framgår inte heller hur länge han vill stanna, därför skrollade jag mej bara fram till ett visst datum och kollade.. det framgick inte heller om han endast vill ha direkt flyg eller inte..Jag skrev inte nånstans att jag föredrar turkarna.. Men kul ändå att du vill trycka ner mej genom och hitta på saker...hur störd är du? eller e de bara läsförståelsen som e kass? Ne du kompis av oss 2 är det nog du som är den patetiska, Bara det att du var tvungen och skriva med att du minnsan har köpt massor med "dyra biljetter" säger så otroligt mycket om dej, men det förstår du säkert inte själv..

att det inte skulle gå o jämföra Thais Pe med andra e bara skitsnack, gissar att många av thai älskarna här inne aldrig har åkt med annat?! Att dom flesta av dom dessutom envisas med och boka genom nonki säger ju bara hur lite koll dom har. Betala extra för ingenting.

Nja lille vän, nu var det du som inledde spydigheter med att beskylla oss ovan för "0 koll" vilket är rätt oförskämt, från Sverige förutsätter vi att TS skulle resa och då ter det sig naturligt att man reser med Thaii vilket är det enda bolaget som flyger direkt från Sverige med Biz, Norwegian visserligen men de har ingen produkt i närheten.

Anledning till att boka via fysisk resebyrå är att man är beredd att betala motsvarande ett par chipspåsar för den service det medför, gissar att det med service och bekvämlighet inte är särskilt högt prio för dig?

Vg och säg vilket flygbolag som kan mäta sig med Thai PE(Sverige-Thailand), i pris och bekvämlighet, Thais PE slår de flesta Biz!

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför svamla om någon så pissig produkt som Turkarna, när man kan åka direkt är ju inte ens i samma division!

 

Att ange priser som du gör är patetiskt, priset är en färskvara och ständigt dynamiskt, styrs av olika faktorer.

 

Ganska säker på jag har köpt fler "dyra biljetter" än de flesta!

 

Att som du föredra Turkarna före Thai då det gäller en bättre biljett visar inte annat än på noll koll, speciellt vid en så kort resa som 14 dagar!

 

Slappna av lite grann. Det är bara frågan om en flygbiljett till Thailand.

Man behöver inte alltid vara den som vet mest och bäst om allting.

Det blir bara jobbigt då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Slappna av lite grann. Det är bara frågan om en flygbiljett till Thailand.

Man behöver inte alltid vara den som vet mest och bäst om allting.

Det blir bara jobbigt då.

Du har 0 koll!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det var med sådana spydigheter det börjades tjafsa, rätt onödig kommentar eller?

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja lille vän, nu var det du som inledde spydigheter med att beskylla oss ovan för "0 koll" vilket är rätt oförskämt, från Sverige förutsätter vi att TS skulle resa och då ter det sig naturligt att man reser med Thaii vilket är det enda bolaget som flyger direkt från Sverige med Biz, Norwegian visserligen men de har ingen produkt i närheten.

Anledning till att boka via fysisk resebyrå är att man är beredd att betala motsvarande ett par chipspåsar för den service det medför, gissar att det med service och bekvämlighet inte är särskilt högt prio för dig?

Vg och säg vilket flygbolag som kan mäta sig med Thai PE(Sverige-Thailand), i pris och bekvämlighet, Thais PE slår de flesta Biz!

Första person som svarar TS kastar ut ett tele nummer till ett bokningsföretag och hävdar samtidigt att PE är betydligt billigare = 0 koll

Person nummer 2 DU kommer och säger att PE är mer prisvärt, och att biz borde kosta runt 17-19k vilket uppenbarligen e skit snack, ja de kostar det kanske med thai men nu var det ju inte det TS efterfrågade, Betalar man dom summorna för biz har man 0 koll eller har för mycket pengar. 10k med biz o 2-3 tim väntan i en jävligt bra lounge eller 19k och ingen väntan..skaplig timpenning på och vänta dom där timmarna.

Det ter sej inte alls naturligt och flyga med Thai från svergie, kanske för dej! Men jag själv skulle aldrig betala dom extra pengarna de kostar.

Du kan fortsätta boka genom vem du nu vill, det är ju dina pengar du kastar iväg på inget, jag kommer boka mina resor på nätet eller genom tele för ett lägre pris för samma produkt.

Jag tyckte mitt första inlägg va ett bra svar till ts, efterom jag inte vet om han vill flyga direkt eller vilka datum som är intressanta, om inte annat kanske det kan få nån annan thai torsk och få up ögonen för andra alternativ..

Kommer inte bemöta dina tråkiga inlägg i denna tråd mer, eftersom jag inte gillar när folk springer offtopic. Vilket både du och jag gör nu.. Ts ställde en fråga vilken jag tycker han fått svar på...

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Första person som svarar TS kastar ut ett tele nummer till ett bokningsföretag och hävdar samtidigt att PE är betydligt billigare = 0 koll

Person nummer 2 DU kommer och säger att PE är mer prisvärt, och att biz borde kosta runt 17-19k vilket uppenbarligen e skit snack, ja de kostar det kanske med thai men nu var det ju inte det TS efterfrågade, Betalar man dom summorna för biz har man 0 koll eller har för mycket pengar. 10k med biz o 2-3 tim väntan i en jävligt bra lounge eller 19k och ingen väntan..skaplig timpenning på och vänta dom där timmarna.

Det ter sej inte alls naturligt och flyga med Thai från svergie, kanske för dej! Men jag själv skulle aldrig betala dom extra pengarna de kostar.

Du kan fortsätta boka genom vem du nu vill, det är ju dina pengar du kastar iväg på inget, jag kommer boka mina resor på nätet eller genom tele för ett lägre pris för samma produkt.

Jag tyckte mitt första inlägg va ett bra svar till ts, efterom jag inte vet om han vill flyga direkt eller vilka datum som är intressanta, om inte annat kanske det kan få nån annan thai torsk och få up ögonen för andra alternativ..

Kommer inte bemöta dina tråkiga inlägg i denna tråd mer, eftersom jag inte gillar när folk springer offtopic. Vilket både du och jag gör nu.. Ts ställde en fråga vilken jag tycker han fått svar på...

Jag har lite mera en noll koll har flygit både bis och pe och frågan var ju citerar ts här

 

       

  • Medlem
  • bullet_black.png
  • 92 inlägg

 

144

 

Inlagd Igår, 12:22

 

Hej

 

Är det någon som vet vad en business class biljett kostar mellan Stockholm-Bangkok?

Oavsett årstid så hur många procent dyrare är business class?

 

Mvh

Lasse M

 

och mig veterligen så är det bara thai som flyger sthlm-bkk och har bis och som sagt ringer han Nonki så får han aktuella priser för olika perioder

Link to comment
Dela på andra sajter

Har tittat lite på olika flygbolag, direkt och inte direkt till Bangkok.

 

Ekonomibiljetter för ca 6000kr och Business Class ca 18.000kr.

 

Kampanjer och olika erbjudandet finns hela tiden som ger bättre pris.

 

Varianter av en nerbantad Business Class som Thai PE och Norwegians Premium finns också.

 

En del av bolagen har bara Business på en del av sträckan vid byten.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Har tittat lite på olika flygbolag, direkt och inte direkt till Bangkok.

Ekonomibiljetter för ca 6000kr och Business Class ca 18.000kr.

Kampanjer och olika erbjudandet finns hela tiden som ger bättre pris.

Varianter av en nerbantad Business Class som Thai PE och Norwegians Premium finns också.

En del av bolagen har bara Business på en del av sträckan vid byten.

Är man bara ute att resa bekvämt så är det samma stolar i pe som buisness på thai bara mat och incheckning som skiljer,norwegian s pe är inte jämförbar på långa vägar med thais ,lite bilder från incheckningen i bkk inga köer tar ca 5 min så är det klart och man är i loungen och får en härlig massagejamydu4u.jpgja3uveju.jpg5y5ujusu.jpg3a7ety9u.jpgjygutyzu.jpgy6egu3yt.jpgepumu8ug.jpg4etagehy.jpgy3uty5y7.jpgy2ebuju3.jpg Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Är väl inget snack om att Thais PE är speciell eftersom den i det närmaste numera är identisk med deras högsta klass.

Flög till Thailand med Thai sist och Buisness, blev nästan lite förbannad när jag insåg att de extra tusenlappar jag betalt för detta inte innebar mer än att jag fick XO konjak istället för VSOP, lite bättre mat och på hemvägen en snabbare incheckning. Samma stolar, samma bra service i övrigt.

 

Pris för mig 19 200:-

 

Flög senast med SAS till USA och tänkte då att PE är ju samma sak så jag bokade detta, på SAS är skillnaden dock stor och PE hos dom var inget som imponerade på mig.

 

För oss som flyger mycket i tjänsten är det viktigt att kunna sova och må bra efter en långflygning, värt att betala för, men flyger man på semester en gång om året, och är normalstor/lång kan det väl te sig lite konstigt att betala 7-10 tusen extra. Men som sagt upp till var och en.

Ändrades av Tamdai
Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Första person som svarar TS kastar ut ett tele nummer till ett bokningsföretag och hävdar samtidigt att PE är betydligt billigare = 0 koll

Person nummer 2 DU kommer och säger att PE är mer prisvärt, och att biz borde kosta runt 17-19k vilket uppenbarligen e skit snack, ja de kostar det kanske med thai men nu var det ju inte det TS efterfrågade, Betalar man dom summorna för biz har man 0 koll eller har för mycket pengar. 10k med biz o 2-3 tim väntan i en jävligt bra lounge eller 19k och ingen väntan..skaplig timpenning på och vänta dom där timmarna.

Det ter sej inte alls naturligt och flyga med Thai från svergie, kanske för dej! Men jag själv skulle aldrig betala dom extra pengarna de kostar.

Du kan fortsätta boka genom vem du nu vill, det är ju dina pengar du kastar iväg på inget, jag kommer boka mina resor på nätet eller genom tele för ett lägre pris för samma produkt.

Jag tyckte mitt första inlägg va ett bra svar till ts, efterom jag inte vet om han vill flyga direkt eller vilka datum som är intressanta, om inte annat kanske det kan få nån annan thai torsk och få up ögonen för andra alternativ..

Kommer inte bemöta dina tråkiga inlägg i denna tråd mer, eftersom jag inte gillar när folk springer offtopic. Vilket både du och jag gör nu.. Ts ställde en fråga vilken jag tycker han fått svar på...

 

Nu har ju inte TS frågat efter den billigaste biljetten heller. Varför tar du för givet att han prioriterar billig biljett med 12 mellanlandningar?

 

Du har alltså 0koll.

 

Biz pris varierar från allt mellan 0-1.000.000 beroende på hur man väljer att flyga och vilka datum.

Det är väl förfan inte något fastpris, vilket jag tror att alla vet och tar förgivet att TS vet.

 

Jag har annars en rutt i BIZ. ARN-SVG-IHT-JFK-CPH-BKK.

 

Sedan så frågar han efter hur många % dyrare det är med biz. Det går ju inte heller att svara på då det varierar med kampanjer på eco-biljetter, vilket i sin tur gör att biz biljetter blir en hel del % dyrare.

 

 

Har man ställt frågan på ett forum så visar det ju att man inte är kapabel eller mest troligt för bekväm att söka själv på nätet och då är det nog bättre att låta t.ex Nonki ordna med biljetter.

Det blir inte så många kronor dyrare och ska man flyga biz så skiter man nog i en hundralapp hit eller dit.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har ju inte TS frågat efter den billigaste biljetten heller. Varför tar du för givet att han prioriterar billig biljett med 12 mellanlandningar?

 

Du har alltså 0koll.

 

Biz pris varierar från allt mellan 0-1.000.000 beroende på hur man väljer att flyga och vilka datum.

Det är väl förfan inte något fastpris, vilket jag tror att alla vet och tar förgivet att TS vet.

 

Jag har annars en rutt i BIZ. ARN-SVG-IHT-JFK-CPH-BKK.

 

Sedan så frågar han efter hur många % dyrare det är med biz. Det går ju inte heller att svara på då det varierar med kampanjer på eco-biljetter, vilket i sin tur gör att biz biljetter blir en hel del % dyrare.

 

 

Har man ställt frågan på ett forum så visar det ju att man inte är kapabel eller mest troligt för bekväm att söka själv på nätet och då är det nog bättre att låta t.ex Nonki ordna med biljetter.

Det blir inte så många kronor dyrare och ska man flyga biz så skiter man nog i en hundralapp hit eller dit.

 

Kan bara hålla med, Nonki är värd varenda krona han kostar extra.

Vill inte nämna några namn men en medlem behövde komma hem fort som f-n för en vecka sedan. Gissa vem som fixade fram den biljetten på några timmar??

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan bara hålla med, Nonki är värd varenda krona han kostar extra.

Vill inte nämna några namn men en medlem behövde komma hem fort som f-n för en vecka sedan. Gissa vem som fixade fram den biljetten på några timmar??

 

Det hände samma sak för oss för några år sen när damens mamma gick bort, ringde Nonki och han fixade biljett till dagen efter åt oss.

 

Mvh

BBJ

:wai:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har ju inte TS frågat efter den billigaste biljetten heller. Varför tar du för givet att han prioriterar billig biljett med 12 mellanlandningar?

 

Du har alltså 0koll.

 

Biz pris varierar från allt mellan 0-1.000.000 beroende på hur man väljer att flyga och vilka datum.

Det är väl förfan inte något fastpris, vilket jag tror att alla vet och tar förgivet att TS vet.

 

Jag har annars en rutt i BIZ. ARN-SVG-IHT-JFK-CPH-BKK.

 

Sedan så frågar han efter hur många % dyrare det är med biz. Det går ju inte heller att svara på då det varierar med kampanjer på eco-biljetter, vilket i sin tur gör att biz biljetter blir en hel del % dyrare.

 

 

Har man ställt frågan på ett forum så visar det ju att man inte är kapabel eller mest troligt för bekväm att söka själv på nätet och då är det nog bättre att låta t.ex Nonki ordna med biljetter.

Det blir inte så många kronor dyrare och ska man flyga biz så skiter man nog i en hundralapp hit eller dit.

Kan du inte läsa? Jag listade ju Priser för både direkt och mellanlandning för och ge ts en hum om hur mycket det kostar.. Är man då inte rå pantad kan man ju klura ut att det kostar allt från 10.000 till oändligheten beroende på hur man vill flyga och hur många gånger man vill landa osv...Jag listade endast flyg med 1 och inte 12mellanlandningar...

 

Helt otroligt att han Nonki kunde boka en biljett med en veckas varsel :crazy:  Kan ju vilken människa som helst gör som har tillgång till internet eller tele. Men det e klart han kanske kan troll fram stolar från luften också?

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Kan du inte läsa? Jag listade ju Priser för både direkt och mellanlandning för och ge ts en hum om hur mycket det kostar.. Är man då inte rå pantad kan man ju klura ut att det kostar allt från 10.000 till oändligheten beroende på hur man vill flyga och hur många gånger man vill landa osv...Jag listade endast flyg med 1 och inte 12mellanlandningar...

Helt otroligt att han Nonki kunde boka en biljett med en veckas varsel :crazy: Kan ju vilken människa som helst gör som har tillgång till internet eller tele. Men det e klart han kanske kan troll fram stolar från luften också?

För en man som inte har klarat av/ orkat att jämföra flygpriser på nätet på egen hand så hjälper det inte så mycket oavsett vilka priser vi visar honom. Ska du även boka den åt honom?

Skriver man ARN-BKK så betyder det ARN-BKK och inte ARN-CPH-BKK eller annan kombination.

Alla är inte lika snåla som du och om man ser på folk som flyger mycket och ofta, och dessutom prioriterar tid före pengar, så vet man vem man bör lyssna på.

Har man inte lust att gräva efter priser så kan t.ex Nonki utföra det jobbet åt en. Finns många andra som även kan det men tydligen är Nonki kundvänlig, vilket verkar göra dig upprörd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har Thai nergraderat flygningarna från Arlanda och Kastrup.

Mer sämre flygplan!

B777-300ER mot  B747-400

 

Då var Biz = Första klass!

PE = Biz och med bättre mat än nu.

EK = mera utrymme vid sittplatsen. 

Speldosan sabba vissa platser,

sämre fotutrymme teknikboxen i vägen.

 

 

 

Hälsar pigge01

Ändrades av pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...