Jump to content
IGNORERAD

Svensk familj ber om att få bli deporterade


MaiChai

Recommended Posts

  • Svar 88
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Benriach

    9

  • ban99arne

    5

  • jan53

    5

  • Nemo

    4

Mest aktiva i denna tråd

Exakt det luktar brunt igen :(

Inte blå gult då? För var inte Svenskarna först ut. Eller

Alltid på de svagas sida.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har varit mycket gissningar och lösa påståenden i den här tråden

Allt är relativt men nu tar du väl i igen från tårna..:) 

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Därefter vet jag inte riktigt vad du svamlar om, det är PK-iter hiter och diter, men på viket sätt det skulle vara ett argument för eller emot någon av de företeelser du radar upp vet jag inte. Att mänskligheten gjort ett antal kollektiva jättetabbar under årtusendena kan jag hålla med dig om. Otvivelaktigt är det så. Rasismen på 20- och 30-talen underblåste det mest förödande kriget i historien. Så långt är vi överens. Men sedan tappar du bort mig. Menar du på fullt allvar att det vore klokt att göra om alla dom där dumheterna? "Låt oss dra ut i korståg och slakta lite muhammedaner, sedan kan vi bränna några häxor på bål på hemvägen, dra igång en liten härlig inkvisition, gasa lite judar och ha skoj. Och för att våran fina ras inte skall förfalla så måste vi se till att bara dom fina människorna som är kloka, vänliga, och vidsynta får barn..."

 

Eller har jag totalt missuppfattat vad du menar?

 

Om du är misstänksam mot andra kulturer, vad i hela världen har du i ett forum om Thailand att göra, förresten? Borde inte du sitta och tälja dalahästar och käka surströmming iklädd folkdräkt?

 

(Jag beklagar att detta är ännu ett OT-inlägg, men somliga kan inte låta bli att diskutera vissa saker, om det så är i en tråd som handlar om knyppling eller korsstygnsbroderi...)

 

Hej Celsius.

 

Ja, du har missuppfattat vad jag menade.

 

Angående de sista raderna i ditt inlägg om dalahästar mm. Det var du som skrev ett inlägg som inte hade med Thailand och göra och som jag svarade på. Kort sagt, det var inte jag, utan du som tog tråden från ämnet!

 

 

Vad jag ville ha fram är att det som anses riktigt, dvs politiskt korrekt är ett barn av sin tid. Det som anses okritiserbart idag kanske anses vara fullständigt fel imorgon!

 

Genom historien har de som sätter vad som anses vara riktigt just då ansett att de själva är ofelbara, goda människor med en oändlig kunskap om allting. På samma sätt har de som varit emot varit obegåvade, obildade, inskränkta, bakåtsträvare som inte förstår sitt eget bästa. Förut ansågs dom dessutom vara emot guds vilja, ty gud hade beslutat att de goda skulle styra värden. Idag när religionen har tappat sin makt i västvärden har ogudaktigheten istället bytts ut mot att istället drömma om bruna skjortor, svarta stövlar och en mustachprydd herre i tyskland för ca. 70 år sedean.

 

De som idag uttrycker sin avsky mot det rasbiologiska institutet hade om de vuxit upp för drygt etthundra år sedan istället varit varma anhängare till detta institut. Då hade alla dagens nedsättande argument mot institutets stiftande istället används mot de som var emot detta rasbiologiska institut, förutom den mustchprydde herren i tyskland, ty han hade ännu inte slagit igenom som argument för de goda. Däremot hade alla motståndare istället ansetts handla mot guds vilja. På samma sätt hade dessa individer om de växt upp ändå tidigare hyllat häxbränningarna och dessförinnan korstågen. Argumenten hade varit desamma. De som var emot var okunniga, obegåvade, gudsförnekande bakåtsrävare som inte förstod det som de gudfruktiga, otroligt kloka, goda, ofelbara och moraliskt högstående människorna hade bestämt.

 

Ett närliggande exempel är Kambodja och de röda kmerernas maktövertagande på sjuttiotalet. När Pol Pot drev ut den dekadenta tärande stadsbefolkningen till arbete i det nya klasslösa lantbrukarparadiset hyllades detta av en hel värd av politiskt korrekta godhetsapostlar. Alla som inte instämde i att detta bara var den självklara starten på det klasslösa idealsamhället klassades som totalt okunniga mörkermän, med klara ideal från trettiotalets tyskland som hel enkelt inte förstod det kambodjanska folkets lycka över att ha fått en så klok, människoälskande, barmhärtig och ofelbar ledare som Pol Pot. Även efter det att det börjat att läcka ut obehagliga sanningar från detta bondeparadis så behöll pk-eliten sin inställning att dessa obehagligheter bara var rykten spridda av dåliga människor i USA imperialismens tjänst och naturligtvis per pk-automatik var dessa ryktesspridare även anhängare av en mustchprydd herre i brun skjorta. Efter det att Vietnam störtade de röda kmererna och alla fasorna inte längre kunde döljas så valde de goda människorna att fullständigt över en natt samtidigt glömma av vad de hade stött bara en dag tidigare. Kort sagt. Det var de kloka, ofelbara godhetsapostlarna som hade haft fel, och de okunniga, bakåtsträvarna och mustchdyrkarna som haft rätt! Priset för detta godhetsfiasko behövde inte en enda av de goda betala, utan detta fick betalas av ett antal miljoner döda kambodjaner! Godhetsapostlarna om de ens bekymrar sig om en sådan bagatell som ett par miljoner döda kambodjaner anser bara att det var något som vi alla skall glömma av och att åtminstone tanken var god. Vem som än skall dömas för denna masslakt så inte är det godhetsapostlarna, ty Ibland blir det lite fel, men ändamålet helgade ändå medlen.

 

Med tanke på att detta inte ligger så långt tilbaka i tiden så undrar jag hur de äldre som idag går och tittar på skeletthögarna efter the killing fields känner sig när de själva stödde detta och tävlade om att hitta på nedsättande ord och omdömen på de som hela tiden hävdat att Pol Pot inte bringade paradiset på jorden till det kambodjanska folket.

 

Celsius. Här citrar jag några rader från ditt inlägg.

 

"Jodå, jag vet att det rådde stor enighet om dom där galenskaperna. Det är just det som gör det så tragiskt. Det är också skälet till att man talar så tyst om det. Skammen är stor och man vill nog helst glömma. Så på ett vis är det en välgärning att detta mörka kapitel i den svenska historien dras upp i ljuset här på MPR".

 

Nej. Det rådde inte stor enighet om detta. Men de tongivande politiskt korrekta godhetsapostlarna var däremot helt eniga om detta. Jag vet inte hur gammal du är, men jag är gammal nog att minnas denna tid. Jag minns mycket väl vilka argument som användes mot alla som ens antydde kritik mot Pol Pot och hans kommunistiska regim. Det är precis samma argument som du och de andra godhetsapostlarna idag använder i efterhand mot de som genomdrev bildandet av det rasbiologiska institutet!

 

Anser du att jag genom att redan från början ha varit motståndare till Pol Pot och hans kommunistregim istället redan då borde suttit och täljt dalahästar käka surströmming iklädd folkdräkt?

 

Ett mer närloggande exempel är Sveriges försvar. Från början på nittiotalet försvann Sveriges försvar. Alla politiker enades om att det militära hotet mot sverige inte längre existerade. Den ryska björnen var numera bara ett keligt gosedjur som villa alla väl, och inte utgjorde ett hot mot någon! Det gick så långt att en statsministern uttalade att försvaret bara var ett av många särintressen. De siste åren har det bara funnits ett parti i sveriges riksdag som velat stärka försvaret. Detta parti beskylldes då av alla de övriga sju partierna att vara okunniga, dumma, inskränkta kalla kriget nostalgiker med en vidrig människosyn som inte förstått att vi nu levde i fredens tidevarv där alla var snälla mot varandra. Dessutom så beskylldes de naturligtvis med pk-automatik även för att hylla en bruskjortad tysk. Allt detta gällde så sent som för bara en månad sedan. Idag har alla de sju övriga riksdagspartiena på bara ett par dagar totalt ändrat åsikt och anser det numera vara en självklarhet att försvarets skall stärkas. I logikens namn är nu alla de åtta riksdagspartierna anhängare av en mustachprydd herre i brun skjorta som marscherade i tyskland för många år sedan! 

 

 

Kort sagt. En sann framgångsrik PK-it har lika mycket egen vilja som ett maskrosfrö, det är bara att följa med vinden!

 

 

Med Vänlig Hälsning.

 

Luttrad.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

Kort sagt. En sann framgångsrik PK-it har lika mycket egen vilja som ett maskrosfrö, det är bara att följa med vinden!

 

 

Med Vänlig Hälsning.

 

Luttrad.

 

Skall man vara riktigt OPK så kan man ju propagera för barnsex och då framstår man ju tydligen som väldigt viljestark.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skall man vara riktigt OPK så kan man ju propagera för barnsex och då framstår man ju tydligen som väldigt viljestark.

Nja, råkar man nämna att muslimernas store Profet var pedofil, då får man baske mig det hett om öronen när pk-maffian börjar med sina sedvanliga brunskjorteanklagelser...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, råkar man nämna att muslimernas store Profet var pedofil, då får man baske mig det hett om öronen när pk-maffian börjar med sina sedvanliga brunskjorteanklagelser...

 

Som OPK-maffioso har du ju propagerat för avel mellan arterna vilket förklarar att Ni inte förstod.

BÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Luttrad

Så jävla bra. Vi blir fler och fler. Nu skriker PK på ryssarna. Inte så högt för då sårar dom Putin . Det vill dom inte. Nästa steg så får PK jubla igen. När nu Syrien faller inom kort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken stad bor du i då ?

Han bor i skänninge , där familjen kommer ifrån .

Mvh SWEDEMAN

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...