HajKaj Inlagd Mars 8, 2014 Dela Inlagd Mars 8, 2014 Jag har vid ett flertal tillfällen skrivit om hur bra jag tycker The Winner Place i Pattaya är. Nu är det dock slut med det. Jag har ett flertal år bott på TWP, och alltid tyckt att det varit bra. I år har man dock sparkat ut restaurangen som fanns i bottenvåningen (ska bli en jävla skräddare till). Internet har dom lyckats med konststycket att förstöra helt. SUGER JETPUNG helt enkelt. Till råga på allt så har dom höjt priset för månadsboende fr.o.m 1/4 2014 med närmare 10 % från 17 000 B till 18 500 B. Dessutom ingår det numera inte några handdukar på rummet, utan dessa kan man HYRA för 320 B / månad. Visserligen får man dom då tvättade 2 ggr i veckan. Men tycker att det har blivit lite väl Sniket nu. Så detta mina vänner kommer bli den sista gången som jag bor på TWP. Jag hoppas i min enfald att fler stamgäster slutar att komma till TWP i framtiden. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Mars 8, 2014 Dela Inlagd Mars 8, 2014 Mja de får förhoppningsvis snart döpa om etablissemanget för The Loser Place. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 8, 2014 Dela Inlagd Mars 8, 2014 Du,skulle jag berätta vilka ställen i pattias som inte är bra skulle jag jag vara utputad på livstid,bättre att slicka mod. Ha en bra dag alla önskar Pust Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Mars 8, 2014 Dela Inlagd Mars 8, 2014 Tycker inte att det låter så farligt (nästan reklam) Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd Mars 9, 2014 Dela Inlagd Mars 9, 2014 Polaren bor där nu. Ska höra vad han tyckte när han kommer hem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.