Jump to content
IGNORERAD

SFI diskussioner (Ännu en som är sviken!!)

gone2paradise

Recommended Posts

gone2paradise

Ja det första man borde göra på sfi är att dela upp grupperna. Att blande kvinnor som är nya i svenska samhället med

ett gäng invandrade/flyktingar som suttit där några år redan är inte bra. Framför allt blir undervisningen dålig.

Sen ska man ju inte tro att dessa garvade män (och ibland kvinnor) inte tar chansen att lura i damerna både det ena och det andra.

Får dessa män sedan hjälp och medhåll från andra illasinnade thaimaddamer så går det oftast illa verkar det som.

Vill till att man har en stark tjej om hon ska gå oberörd genom sfi.

Mycket tråkigt att det ska behöva vara så. Som det är nu får man ju hålla varningstal för sin dam om allt skit som

kan hända på sfi.

go 2 paradise...

Dela på andra sajter

Exactemente, förstår inte varför man skall behöva gå och läsa SFI tillsammans med en massa utlänningar!

[move]Inlänningen Arne[/move]

Dela på andra sajter

gone2paradise

Fast vi glömmer lätt att våra Thaidamer också är utlänningar...hehe.    Svårt det där när någon frågar om man tycker om utlänningar.

Jo jag tycker om "min" utlänning...inte andra  hehe :wai:

go 2 paradise

Dela på andra sajter

Fast vi glömmer lätt att våra Thaidamer också är utlänningar...hehe.    Svårt det där när någon frågar om man tycker om utlänningar.

Jo jag tycker om "min" utlänning...inte andra  hehe :wai:

go 2 paradise

Så du och din utlänning håller er i sverige då? eftersom du inte gillar andra utlänningar

Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig.

Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig

Dela på andra sajter

gone2paradise

Det var ett svar på Herr arnes inlägg om utlänningar. Inte att jag hade något emot utlänningar. Om det nu vad det du försökte kommentera?

Jag är ju gift med en "utlänning" förstår du.

Go 2 paradise

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...