Jump to content
IGNORERAD

tvätta kläder i Thailand, Klädval, Klädsel!


Guest forsnow2

Recommended Posts

Quote

Det finns något vitt pulver som är rätt så starkt som tjejen smetade på min kropp och det tog i alla fall bort mina svettningar efter 2 kanske 3 dagar, men jag fick ha det på mig hela tiden nere i Thailand. Kommer inte på vad det heter.

  :wai: gubben  :wai:

Hej Gubben.

Pudret du syftar på är kanske Prickly Heat.  Kan personligen rekommendera det, själv kör jag Classic varianten.  Kan inhandlas på 7-11 för 40-50 THB.  Bifogar en link nedan.

http://www.britishdi...sonal_care.asp#

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ban99arne

    8

  • gubben4906

    3

  • edvardpop

    2

  • GammalDansken

    2

Mest aktiva i denna tråd

Prick Heat, skall visst även vara bra mot analklåda har jag hört, någon som provat?

[move]Besvärsfrie Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej Gubben.

Pudret du syftar på är kanske Prickly Heat.  Kan personligen rekommendera det, själv kör jag Classic varianten.  Kan inhandlas på 7-11 för 40-50 THB.  Bifogar en link nedan.

http://www.britishdi...sonal_care.asp#

Exakt den övre av dem är det lill_kurre.

  :wai: gubben  :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Prick Heat, skall visst även vara bra mot analklåda har jag hört, någon som provat?

[move]Besvärsfrie Arne[/move]

Prova i stället att sniffa in pulvret genom näsan Arne...fast det kanske du redan har gjort. :na:

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Quote

Prova i stället att sniffa in pulvret genom näsan Arne...fast det kanske du redan har gjort. :na:

Det löser iaf Arnes odörproblem tillfälligt.

GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Är detta OK-klädsel i Bangkok?

Denna bild är tagen i Kambodja, glömt bort vad stället heter.

BuddhaceremoniochKambodjaresan-2-35.jpg

Samma ställe som ovan

BuddhaceremoniochKambodjaresan-2-21.jpg

Detta är på Jomtien Hill

BilderpfrdentillJomtienHillochBu-6.jpg

Om jag varit i Bangkok!!!! Hade dessa kläder varit OK, i alla fall de 2 översta som i och för sig är samma  :mdr:   :mdr:   :mdr: Som ni ser på den nedre bilden och jämför med den med de 2 övre bilderna så ser ni att jag har gått ner i vikt, totalt 9 kilo på 4 veckor som jag tyvärr idag har gått upp igen. Tror ni man kan få Försäkringskassan att godkänna att jag får flytta ner till Thailand gå ner min övervikt där? Tänkte att jag är diabetiker. Och givetvis få behålla min lön.  :mdr:

  :wai: gubben  :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, 1:a och 2:a bilden hade varit ett föredömme om Ni hade haft svarta lågskor och socka.

3:e ja om Ni skall ut och jogga.

[move]Smakrådaren Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...