Jump to content
IGNORERAD

Svensk till Buriam United


Repe

Recommended Posts

Hör att dina förebilder kommer ifrån Malmö :-)

 

Näää, Torbjörn kungen Nilsson är från Jonsered :thumbsup: , men det tillvrängda citatet är från kungen av Malmö.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 41
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • lenno

    10

  • hamnoi

    10

  • conservator

    5

  • Repe

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hör att dina förebilder kommer ifrån Malmö :-)

Stora apelsiner kan hålla på och trixa med i södern. På västkusten är det bara vindruvor som gäller när det handlar om jonglering. Men lite skeptisk blir jag nog ändå när det handlar om blåvita långsparksgubbar.

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Näää, Torbjörn kungen Nilsson är från Jonsered :thumbsup: , men det tillvrängda citatet är från kungen av Malmö.

Ok, det köper jag fullt ut när det gäller herr Nilsson!

Link to comment
Dela på andra sajter

Stora apelsiner kan hålla på och trixa med i södern. På västkusten är det bara vindruvor som gäller när det handlar om jonglering. Men lite skeptisk blir jag nog ändå när det handlar om blåvita långsparksgubbar.

 

Åja, det duttandet med boll som Gais försökte sig på igår kommer att straffa sig hårt.

 

5 mål i baken mot Röva hade inte varit orättvist, tur att ni har en bra målvakt...

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Stora apelsiner kan hålla på och trixa med i södern. På västkusten är det bara vindruvor som gäller när det handlar om jonglering. Men lite skeptisk blir jag nog ändå när det handlar om blåvita långsparksgubbar.

Även om teknikerna kommer ifrån södern så kan man ju knappast kalla T. Nilsson för en långsparksgubbe!

Link to comment
Dela på andra sajter

Stora apelsiner kan hålla på och trixa med i södern. På västkusten är det bara vindruvor som gäller när det handlar om jonglering. Men lite skeptisk blir jag nog ändå när det handlar om blåvita långsparksgubbar.

Satt igår och läste en årsbok ifrån 1980 om den snöpliga matchen mellan IFK Malmö och Gais, spelade på den tiden i IFK;s pojklag och den matchen glömmer jag aldrig !

Nästan 21,000 på läktarna på en match i div 2!

Link to comment
Dela på andra sajter

Åja, det duttandet med boll som Gais försökte sig på igår kommer att straffa sig hårt.

 

5 mål i baken mot Röva hade inte varit orättvist, tur att ni har en bra målvakt...

Vi hade tre solklara målchanser oxå serrö. Ännu obesegrade mot AS motstånd i år.

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Satt igår och läste en årsbok ifrån 1980 om den snöpliga matchen mellan IFK Malmö och Gais, spelade på den tiden i IFK;s pojklag och den matchen glömmer jag aldrig !

Nästan 21,000 på läktarna på en match i div 2!

Ja GAIS har ju alltid dragit mycket publik.

Link to comment
Dela på andra sajter

Satt igår och läste en årsbok ifrån 1980 om den snöpliga matchen mellan IFK Malmö och Gais, spelade på den tiden i IFK;s pojklag och den matchen glömmer jag aldrig !

Nästan 21,000 på läktarna på en match i div 2!

De gulvita kanariefåglarna, ja. Klart roligare gäng än iff-iff.

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja GAIS har ju alltid dragit mycket publik.

 

En stor myt, sämre snitt än Bk röva..

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi hade tre solklara målchanser oxå serrö. Ännu obesegrade mot AS motstånd i år.

 

Jovisst. 8-3 hade varit ett rättvist resultat  ;) . Men det var Häcken match och den kan inte ens en enögd med grönsvart lins förneka.

 

Men ni gör det bra på plan för att inte ens äga skiten i röven :thumbsup:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr så är det intressantare att se på när färgen torkar, än att följa en allsvensk match på tv..

Rock on!

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr så är det intressantare att se på när färgen torkar, än att följa en allsvensk match på tv..

Rock on!

 

Inte för en supporter  :) . Finns väl inget bättre eller värre kanske än att följa laget i sitt hjärta.

Finns för många tomtar som håller på PL-lag dom aldrig sett en match live med. 

 

Men att se Mjällby-Åtvidaberg när man inte sympatiserar med något av lagen är väl inte så spännande.

 

När Blåvitt eller Sverige förlorar matcher kan jag vara grining i dagar medan en Liverpool förlust är glömt på fem röda.Bara en månad kvar till allsvenskan startar :thumbsup:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi får se. Orkar inte tjôta innan något är bevisat i poäng.

 

Men en sak är jag säker på och det är att något är på gång i GAIS styrelse och organisationen därunder som består av många enormt kunniga, unga, energiska pôjkar som jobbar nästan gratis. I blåvitt missar de hela tiden att ta vara på ungdomlig entusiasm som t.ex. Palle Stenberg och drar istället in gamla avdankade sossar som inte kan hålla fingrarna borta från syltburkarna.

 

Jag vet oxå sedan snart hundra år att det inte går att bygga upp ett ett framgångsrikt lagbygge med en okunnig styrelse. No way - ever.

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte för en supporter  :) . Finns väl inget bättre eller värre kanske än att följa laget i sitt hjärta.

Finns för många tomtar som håller på PL-lag dom aldrig sett en match live med. 

 

Men att se Mjällby-Åtvidaberg när man inte sympatiserar med något av lagen är väl inte så spännande.

 

När Blåvitt eller Sverige förlorar matcher kan jag vara grining i dagar medan en Liverpool förlust är glömt på fem röda.Bara en månad kvar till allsvenskan startar :thumbsup:

Jag är och kommer alltid att vara en blåvitare..

Heja på ett engelskt lag. Det ödslar jag inte min tid på. :)

Fast om jag nu skulle göra det, så blir det Liverpool, pga alla goa spelare från 80- talet..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi får se. Orkar inte tjôta innan något är bevisat i poäng.

 

Men en sak är jag säker på och det är att något är på gång i GAIS styrelse och organisationen därunder som består av många enormt kunniga, unga, energiska pôjkar som jobbar nästan gratis. I blåvitt missar de hela tiden att ta vara på ungdomlig entusiasm som t.ex. Palle Stenberg och drar istället in gamla avdankade sossar som inte kan hålla fingrarna borta från syltburkarna.

 

Jag vet oxå sedan snart hundra år att det inte går att bygga upp ett ett framgångsrikt lagbygge med en okunnig styrelse. No way - ever.

 

Du har en poäng, men avdankade sossar har gett 18 Sm-guld,6 cupvinster och 2 uefacup segrar så helt fel är det inte. :)

 

Hoppas Gais har något på G, men jag väntar bara på nästa smäll. Så fort det börjar gå bra så kommer någon ny skit känns det som.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har en poäng, men avdankade sossar har gett 18 Sm-guld,6 cupvinster och 2 uefacup segrar så helt fel är det inte. :)

 

Men efter Gunnar Larssons tid har det ju bara blivit ett enda - på 17 år!

 

Tycker inte jag imponerar för att vara en rik storklubb.  :crazy:

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...