Jump to content
IGNORERAD

Svensk till Buriam United


Repe

Recommended Posts

  • Svar 41
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • lenno

    10

  • hamnoi

    10

  • conservator

    5

  • Repe

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

En mycket lovande spelare med thailändsk pappa och svensk mamma. Han gjorde några inhopp i Allsvenskan för GAIS 2012 men var tyvärr långtidsskadad förra säsongen.

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Förlåt Gaisare.

 

Svenska till Buriam United, är trådrubriken. Så min fråga är om hon är snygg?

Livet är en resa, lev mera!
Frihet det ger man och ansvar det tar man!

Link to comment
Dela på andra sajter

En GAIS:are höjer alltid kvalitén på det lag han går till.

 

 

Tack för dagens  :rotfl: . 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Svenska till Buriam United, är trådrubriken. Så min fråga är om hon är snygg?

Skeetasnogg innan ho blev en kaboy :thumbsup:

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska någon slå sig in i förstauppställningen i Buriram ska han nog vara en jäkla bra spelare, nu vet jag inte om han har Thaipass och räknas som inhemsk spelare, gör han inte det faller han ju inom utlandskvoten och då blir det ännu mycket svårare! Lycka till i alla fall!

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gnistan är från BURIRAM därför håller jag på det

laget,också!Förut hade jag bara ett lag,nu en himla många!

1.BAJEN 2.Udon 3.Samutprakan 4.Buriram 5.Manchester U.

Snacka om VIRRIG!!

post-8776-0-57745900-1392855903_thumb.jp

post-8776-0-63460000-1392856000_thumb.jp

post-8776-0-55818800-1392856212_thumb.jp

post-8776-0-94196100-1392856344_thumb.jp

post-8776-0-91024600-1392856513_thumb.jp

Men mitt Hjärta säger BAJEN NR 1.

Bajen bärs och rakade brudar!

Man blir aldrig så gammal att man inte

tror,att man har ett år kvar att leva.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska någon slå sig in i förstauppställningen i Buriram ska han nog vara en jäkla bra spelare, nu vet jag inte om han har Thaipass och räknas som inhemsk spelare, gör han inte det faller han ju inom utlandskvoten och då blir det ännu mycket svårare! Lycka till i alla fall!

Har du rätt i, men om han inte har Thailändskt medborgarskap så borde väl han kunna få ett utan problem?

 

Faktiskt himla kul om en svensk kille tar sig in i laget, jag har ju bara en dryg timma dit.. .. var där för en dryg vecka sedan och såg en träningsmatch mot "mitt" lag SwatCat's, men nu lär det ju bli fler svängar till Brr i så fall!

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Som jag trodde gick Agge rätt in i Burirams trupp efter veckans provspel.

 

Han kommer att äga den serien.

 

http://www.gais.se/Fotboll/GAIS.nsf/0/0234A17F4233226DC1257C890025A73A

 

Platsar inte i Gais :ahh: men i Buriram, säger väl allt om klassen på den ligan ;) .

Fan man kanske skulle försöka få till ett provspel under nästa semester, verkar inte allt för svårt :) .

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Platsar inte i Gais :ahh: men i Buriram, säger väl allt om klassen på den ligan ;) .

Fan man kanske skulle försöka få till ett provspel under nästa semester, verkar inte allt för svårt :)

Du som forward så siktar jag in mig på en backplats, efter några joggingturer och en massa tejp och klisterbindor ska det nog gå bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Platsar inte i Gais :ahh: men i Buriram, säger väl allt om klassen på den ligan ;) .

Fan man kanske skulle försöka få till ett provspel under nästa semester, verkar inte allt för svårt :) .

Absolut. Men vad är det som får mig att tro att du ivf kommer att ha de mest blankpolerade dojjorna i gänget ???

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Absolut. Men vad är det som får mig att tro att du ivf kommer att ha de mest blankpolerade dojjorna i gänget ???

 

Nog sant det :thumbsup:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Platsar inte i Gais :ahh: men i Buriram, säger väl allt om klassen på den ligan ;) .

Fan man kanske skulle försöka få till ett provspel under nästa semester, verkar inte allt för svårt :) .

Med ditt bollsinne är det väl knappt du platsar som saftblandare åt något korplag i de lägre divisionerna :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Med ditt bollsinne är det väl knappt du platsar som saftblandare åt något korplag i de lägre divisionerna :giggle:

Det blir nog som vattenbärare isf.Blanda kan bli för svårt  :thumbsup:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Platsar inte i Gais :ahh: men i Buriram, säger väl allt om klassen på den ligan ;) .

Fan man kanske skulle försöka få till ett provspel under nästa semester, verkar inte allt för svårt :) .

Då skulle du titta på Thailändska division 2-ligan, den håller väl ungefär svensk division 5-klass, var och kollade FC Nakhon Phanom några matcher forra säsongen.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Med ditt bollsinne är det väl knappt du platsar som saftblandare åt något korplag i de lägre divisionerna :giggle:

 

Det du gör med en fotboll gör jag med en vindruva , och det du gör med en säck gör jag inte :y2:

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Det du gör med en fotboll gör jag med en vindruva , och det du gör med en säck gör jag inte :y2:

Hör att dina förebilder kommer ifrån Malmö :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...