Jump to content
IGNORERAD

Svensk halkade på bardisk och dog i Patong, Phuket


MPR Nyheter

Recommended Posts

En svensk turist föll mot sin död tidigt i morse när han dansade på en bardisk i Patong, Phuket.

"Vittnen i baren sade att mannen hade druckit innan han beslutade sig för att klättra upp på disken och dansa," sade en sjukvårdare. "Baren var blöt och hal. Han halkade och slog i huvudet hårt i marken," fortsatte han. Larmet kom runt klockan 01:00, och när man anlände till platsen hittade man den 57-årige svenskens kropp.

Den svenska ambassaden har notifierats om mannens död.

Källa: http://www.phuketgazette.net/phuket_news/2014/Swedish-tourist-falls-to-death-from-slippery-Phuket-bar-25623.html

 

post-8073-0-79569700-1392709977.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Maloon

    5

  • B747

    4

  • Tallviking

    2

  • dandic

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Mycket tragiskt, RIP, men det visar också att vi i den sena medelåldern eller kanske mer tidiga ålderdomen inte bör gå på "handsome man" och tro att vi fortfarande är tonåringar. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tråkigt.Men varför ska gamla gubbar upp på en bardisk och dansa för?Tror inte han gjorde så i Sverige,och dessutom vem vill se detta spektakel?Nä jag föredrar nog högklackat på bardisken.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tråkigt.Men varför ska gamla gubbar upp på en bardisk och dansa för?Tror inte han gjorde så i Sverige,och dessutom vem vill se detta spektakel?Nä jag föredrar nog högklackat på bardisken.

Väldigt tråkigt.

Men jag håller med... Män som dansar på baren eller klänger på stången är bara patetiskt och jävligt irriterande.. Det är nog ingen som tycker det är skoj förutom utövaren och nån i sällskapet. Håll er framför baren och låt oss andra slippa se detta patetiska beteende.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tråkigt.Men varför ska gamla gubbar upp på en bardisk och dansa för?Tror inte han gjorde så i Sverige,och dessutom vem vill se detta spektakel?Nä jag föredrar nog högklackat på bardisken.

 

Även äldre men bär högklackat i den åldern

 

R.I.P.

Link to comment
Dela på andra sajter

Även äldre men bär högklackat i den åldern

 

R.I.P.

Menade nog inte såna högklackade skor,men det förstod du nog.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Menade nog inte såna högklackade skor,men det förstod du nog.

 

jag såg en äldre sminkad herre som hade minst 10 cm klack utanför friendship,,,,,

Link to comment
Dela på andra sajter

jag såg en äldre sminkad herre som hade minst 10 cm klack utanför friendship,,,,,

ja ja.Även solen har fläckar. ;)

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Väldigt tråkigt.

Men jag håller med... Män som dansar på baren eller klänger på stången är bara patetiskt och jävligt irriterande.. Det är nog ingen som tycker det är skoj förutom utövaren och nån i sällskapet. Håll er framför baren och låt oss andra slippa se detta patetiska beteende.

 

 

Han skulle läst ditt så träffande inlägg i "jag retar mig på småsak-tråden".

 

Man kan ju fråga sig vad han skulle upp på bardisken att göra, fanns det inga stolar att sitta på?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju riktigt tragiskt det som hänt.

 

Men precis som wUThai, så förstår inte jag varför en del killar/gubbar på fyllan

ska klänga runt stången o dansa på bardisken.

 

Håll er till Boyztown om ni gillar att syssla med såna saker.

 

Vi andra gäster vill inte se några håriga ben och gubbrövar.

 

mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Halka på en bardisk, kanske dags och stämma barägaren eller tillverkaren då det inte satt en skylt med texten" risk för halka" går ni upp är det på egen risk. :D typ liknande i USA. :rolleyes:

Robbanthai.

It does not matter how slowly you go as long as you do not stop.

Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.

Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.phuketgazette.net/phuket_news/2014/Swedish-tourist-falls-to-death-from-slippery-Phuket-bar-25623.html

 

 

Swedish tourist falls to death from slippery Phuket bar

PHUKET: A Swedish tourist fell to his death early this morning while dancing on top of a bar counter in Patong.

“Witnesses in the bar said that the man had been drinking before he decided to climb onto the countertop and dance,” said a Kusoldharm Patong rescue foundation worker.

“The bar was wet and slippery. He slipped and hit his head hard on the ground,” said the worker.

Rescuers were alerted at 1am today of the accident and rushed to the scene, near the OTOP Market in Patong.

When they arrived, they found the body of XXX XXXXXXX, 57, on the ground.

“We did not see any blood or wounds on his body,” said the rescue worker.

“Mr Hasselberg died as a result of severe head trauma,” Patong Hospital Director Dr Sirichai Silapa-acha told the Phuket Gazette.

The Swedish embassy has been notified of Mr Hasselberg's death.
Ändrades av swedenfarang
Döljer namnet åtminstone här på MPR
Link to comment
Dela på andra sajter

Helvete vilka jäkla tråkmånsar det finns på MPR :ahh:

 

Varför ska inte en man i sina bästa år ha få lite kul ???? ????

 

Sedan att han råkade ut för en olycka var tragiskt

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...