Jump to content
IGNORERAD

Stängda banker


Among

Recommended Posts

Hej,

Jag har sett nyheter som denna

 

"Commercial banks closed a fewer number of branches on Tuesday, at only 25 as of 3.30pm, according to Bank of Thailand's data.

On Monday, 48 branches were closed, with 19 closed all day.

On Tuesday, only 14 branches were closed all day.

The Nation"

 
Varför är detta "Breaking News"
 
Med vänlig hälsning
Among

Among

Link to comment
Dela på andra sajter

Var väl en liknande situation när det gungade 97-98.Många panikplockade ut sina besparingar och alla trodde bankerna skulle gå i graven,bath sjönk till 7.16(vad jag minns)Många banker hade stängt dessa dagar.Dom signaler som denna regering sänder ut är ju inte så helhjärtat ärliga och det verkar folk ha fattat nu.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Var väl en liknande situation när det gungade 97-98.Många panikplockade ut sina besparingar och alla trodde bankerna skulle gå i graven,bath sjönk till 7.16(vad jag minns)Många banker hade stängt dessa dagar.Dom signaler som denna regering sänder ut är ju inte så helhjärtat ärliga och det verkar folk ha fattat nu.

 

 

 

Då förstår ag

Tack

Among

Among

Link to comment
Dela på andra sajter

Var väl en liknande situation när det gungade 97-98.Många panikplockade ut sina besparingar och alla trodde bankerna skulle gå i graven,bath sjönk till 7.16(vad jag minns)Många banker hade stängt dessa dagar.Dom signaler som denna regering sänder ut är ju inte så helhjärtat ärliga och det verkar folk ha fattat nu.

 

7,16??? Har den stått så högt förut eller kan man säga lågt då den sjönk

Link to comment
Dela på andra sajter

7,16??? Har den stått så högt förut eller kan man säga lågt då den sjönk

jag har varit i Thailand o fått  från ca 2.90 till över 7 baht för en krona!

Link to comment
Dela på andra sajter

7,16??? Har den stått så högt förut eller kan man säga lågt då den sjönk

Jajjamänsan,i Januari-98 fick jag 7.16 vid växling och som ellim säger så har även jag fått ca.2.90 som lägst/högst.Vet säker att jag fick 2.98- 95 vid uttag vid Nana,

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet säker att jag fick 2.98- 95 vid uttag vid Nana,

 

Vad hände sedan då :crazy:

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

4 sekunder

Det var som i en film med Steve Martin när han kör in den två gånger och gör ett personbästa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag han glömdet tydligen.

Ett sk. töm o glöm

Det man inte kommer ihåg har aldrig hänt  :crazy: Och för att kunna göra ett uttag måste man göra en insättning för att det ska kunna bli en påsättning  :thumbsup:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...