Jump to content
IGNORERAD

TV3 har hand om OS sändningarna i Sochi.


Rillex

Recommended Posts

Jag tycker att det är riktigt "risigt" att TV3 har hand om det hela , med kassa reportrar a´la "Efterlyst" men så är jag ju ingen reklam TV fantast heller, tacka vet jag som det var förr med SVT, kollade invigningen och de som pratade då var ju riktigt dåliga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så länge 4:an inte har det så är jag nöjd även om jag föredragit att SVT hade haft sändningarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, detta OS borde verkligen varit skräddarsytt för tvåan...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bevare mig väl för 4:an, kommer strax efter TV3 men blir bara så trött på ett mästerskap som skall vara för alla, men när det inte blir "public service" som sänder det förtar det hela idén med det hela.

Link to comment
Dela på andra sajter

OS var en juvel i den civiliserade världen, men nu är det nåt som dom mindre civiliserade staterna köper för att få sola sig i den forna glansen.

Inget som vettiga människor vill ha med att göra längre.

Stockholms stad sa tvärt nej till att vara finansiär med Åre.

Men sommar OS har vi ju numera kapacitet för i huvudstaden.

För övrigt så tycker jag det går bra med TV3

Fyllde på mitt boxer kontant kort med 1 månad.

Problemet löst.

Link to comment
Dela på andra sajter

(S)(V)T   lägger ju hellre pengar på nåt jävla melodijippo, och då blir det ju svårt att konkurrera med andra aktörer.

 

Det är ju inte alla förunnat att som Erik Ullenhag ha en bottenlös kassakista...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inte Tv3 som har sändningarna, det är Viasat, OS kan ses på en jävla massa kanaler om man har viasat som jag har.

MEN, däremot så kommer alla svenska tävlingar hamna på 3:an, och jag håller med er, det är trök med reklam och bättre programledare måste det ju finnas att hitta än dessa.

Link to comment
Dela på andra sajter

och bättre programledare måste det ju finnas att hitta än dessa.

 

Ja, det är synd att Peter Jidhe inte jobbar på Viasat...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

(S)(V)T   lägger ju hellre pengar på nåt jävla melodijippo, och då blir det ju svårt att konkurrera med andra aktörer.

 

Det är ju inte alla förunnat att som Erik Ullenhag ha en bottenlös kassakista...

 

Jag som trodde vi hade ett (M) lett styre i Sverige sen 2006 med "sköt dig själv och skit i andra" som det största ledordet??!! Så vad SVT har med S & V att göra nu är för mig en gåta?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag som trodde vi hade ett (M) lett styre i Sverige sen 2006 med "sköt dig själv och skit i andra" som det största ledordet??!! Så vad SVT har med S & V att göra nu är för mig en gåta?

Förlåt, jag glömde Miljöparasiternas inverkan på den Statliga Televisionen.

 

Och det där med "sköt dig själv och skit i andra" borde väl vara ganska klart för var och en att se att så är icke fallet. Lex Ullenhag, typ...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Förlåt, jag glömde Miljöparasiternas inverkan på den Statliga Televisionen.

 

Och det där med "sköt dig själv och skit i andra" borde väl vara ganska klart för var och en att se att så är icke fallet. Lex Ullenhag, typ...

 

Oj en folkpartist säger något värmande, medans hela samhället monteras ner med en större segregation (våra gemensamma tillgångar säljs ut, skolan blir ett a och b-lag, bli sjuk och du måste vara friskare än du var innan du vart sjuk för att klara av det) ,men nu har jag ingen lust att ta politiska diskussioner!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj en folkpartist säger något värmande, medans hela samhället monteras ner med en större segregation (våra gemensamma tillgångar säljs ut, skolan blir ett a och b-lag, bli sjuk och du måste vara friskare än du var innan du vart sjuk för att klara av det) ,men nu har jag ingen lust att ta politiska diskussioner!!!!

Om du syftar på Ulvenhag, så när sa han nåt värmande? Och att hela samhällsapparaten monteras ner är ju bara för en och endast en sak, nämligen den vänlige Folkpartistens hjärtesak: Skit i dig själv och sköt om hela världen istället...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du syftar på Ulvenhag, så när sa han nåt värmande? Och att hela samhällsapparaten monteras ner är ju bara för en och endast en sak, nämligen den vänlige Folkpartistens hjärtesak: Skit i dig själv och sköt om hela världen istället...

 

Jag tar och avnjuter melodifestivalen istället för att ha en massa trista diskussioner  :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...