Jump to content
IGNORERAD

Philip Seymour Hoffman R.I.P.


Guest wUThai

Recommended Posts

Trist. En av favoritskådisarna i Hollywood bla för hans insatser i kanonrullar som Magnolia, Boogie Nights och Happiness.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det var verkligen tragiskt. En av de allra bästa. Alldeles för många suveräna skådisar som går bort för tidigt. Gandolfini förra året och nu Hoffman. I går hade jag precis sett honom i the hunger games när nyheten kom. Tyckte han såg lite risig ut men visste inte att det var så illa. Hoffman kunde lyfta vilken film som helst, hur liten hans roll än var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade aldrig lagt märke till denna man forut, så jag laddade ner filmen Magnolia men vilken B-film, stängde av efter halva filmen.

Men hur eller hur, tragiskt när unga människor dor

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillade honom i MI3. Och andra filmer.

 

Med Magnolia, gjorde jag en "stefan5300" och stängde av dyngan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillade honom i MI3. Och andra filmer.

 

Med Magnolia, gjorde jag en "stefan5300" och stängde av dyngan.

 

Får väl prova M13 då.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mission Impossible 3, har du inte sett den?

Kommer jag inte ihåg men jag har alla 3 på hårddisk.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade aldrig lagt märke till denna man forut, så jag laddade ner filmen Magnolia men vilken B-film, stängde av efter halva filmen.

Men hur eller hur, tragiskt när unga människor dor

 

 

Dynga brukar vanligtvis finnas på bondgårdar och till B-filmer har jag nog aldrig varken hört eller läst att Magnolia skulle räknas till. 

Klart, är det tjo och tjim eller lite skönt underhållningsvåld i nån uttjatad och verklighetsfrånvänd Hollywoodproduktion man är ute efter

är säkert risken ganska stor att man blir besviken. Nåväl, oavsett genre förgyllde nog Hoffman de flesta filmer han medverkade i. 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Hade aldrig lagt märke till denna man forut, så jag laddade ner filmen Magnolia men vilken B-film, stängde av efter halva filmen.

Men hur eller hur, tragiskt när unga människor dor

B-film är det definitivt inte. Då vet du inte vad B-film betyder. Att den är dålig är en sak, men en B-film är det inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...