Jump to content
IGNORERAD

Ung dansk i allvarligt tillstånd efter knivattack i Pattaya


MPR Nyheter

Recommended Posts

En 25-årig dansk mans tillstånd är i nuläget allvarligt efter att han attackerats av två män - som man tror är av rysk nationalitet - framför ett populärt hotell i södra Pattaya.

Polis och sjukvårdare kallades till Royal Cliff Beach Resort tidigt på fredagen och assisterade där den 25-årige dansken som hade knivhuggits i bröstet och sin vänstra arm. På platsen var han i ett halvvaket tillstånd, men han tappade medvetandet på väg till sjukhuset och har sedan dess inte vaknat.

Personer som bevittnade attacken kunde inte förklara varför den genomfördes, och övervakningskamerorna i området fungerade inte. Polisen kommer att tala med offret så fort han återfår medvetandet för att få mer information om vad som inträffade.

Källa: http://www.pattayaone.net/Pattaya-news/116953/danish-man-stabbed-during-attack-by-two-russians-in-south-Pattaya/

 

post-8073-0-88313800-1391164300.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 40
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • woien

    5

  • Nemo

    5

  • Maloon

    4

  • Kenneth4618

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ryssar ryssar,, När ska dom ge sig av hemåt å stanna hemma

 

När oljan tar slut kanske, men då lär väl vi också få stanna hemma, eller cykla dit.

Link to comment
Dela på andra sajter

En del restauranger på Pkuket har satt upp skyltar om att ryssar ej är välkommna, så även thailändarna börjar väl inse vilka svin dom är.

Link to comment
Dela på andra sajter

Maloon, on 31 Jan 2014 - 18:46, said:Maloon, on 31 Jan 2014 - 18:46, said:

Ryssar ryssar,, När ska dom ge sig av hemåt å stanna hemma

 

 

Ändrades av Nemo
Link to comment
Dela på andra sajter

Ryssar ryssar,, När ska dom ge sig av hemåt å stanna hemma

 

Antar att du missade detta:  "som man tror är av rysk nationalitet".

Link to comment
Dela på andra sajter

Antar att du missade detta:  "som man tror är av rysk nationalitet".

 

 

Å så du då,,dags å spola ner dig i avloppet snart

Var skrev jag att det var ryssar som hade gjort det,,,,,,,du såg vad jag skrev eller hur

 

Fisk=liten hjärna

 

post-10791-0-28069400-1391204585.png

Link to comment
Dela på andra sajter

Å så du då,,dags å spola ner dig i avloppet snart

Var skrev jag att det var ryssar som hade gjort det,,,,,,,du såg vad jag skrev eller hur

 

Fisk=liten hjärna

 

attachicon.gifuntitled.png

Hur kan du få det till nåt annat? Vågar du inte stå för vad du skriver?

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur kan du få det till nåt annat? Vågar du inte stå för vad du skriver?

 

Nej jag är livrädd

 

Ryssar ryssar,, När ska dom ge sig av hemåt å stanna hemma

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej jag är livrädd

 

Ryssar ryssar,, När ska dom ge sig av hemåt å stanna hemma

Antagligen samtidigt som alla snåla svennar gör det.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Maloon, on 01 Feb 2014 - 04:43, said:Maloon, on 01 Feb 2014 - 04:43, said:Maloon, on 01 Feb 2014 - 04:43, said:

Å så du då,,dags å spola ner dig i avloppet snart

Var skrev jag att det var ryssar som hade gjort det,,,,,,,du såg vad jag skrev eller hur

 

Fisk=liten hjärna

 

attachicon.gifuntitled.png

 

 

Typ här:

 

 

"Ryssar ryssar,, När ska dom ge sig av hemåt å stanna hemma"

PS

 

Jag tror att du har stavat ditt nick lite fel. Det borde vara "Moron" istället för "Maloon".    B)

Ändrades av Nemo
Link to comment
Dela på andra sajter

Antagligen samtidigt som alla snåla svennar gör det.

 

/ SatanG

 

Då lär inte jag göra det då jag inte är snål

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser att forumet (som jag lämnade för nåt år sen) är fortfarande fullt av personer som bara gnäller på vad andra skriver...att ni orkar.

Link to comment
Dela på andra sajter

OnT så är det säkerligen en uppgörelse om knark eller nåt annat, danska killen med förnamnet Vasily verkar vara lite rysk också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser att forumet (som jag lämnade för nåt år sen) är fortfarande fullt av personer som bara gnäller på vad andra skriver...att ni orkar.

Dagens självmål ......eller ???

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens självmål ...eller ???

 

Jag var ganska flitig här för typ 10 år sen...men lämnade för att nivån på inläggen brukade bli som i denna tråd...först lite om det tråden handlade om, sen efter några inlägg så började "gubbarna" gnälla på varandra. Nu som jag råkade komma in här via google och kom på att mitt "medlemskap" fortfarande var aktivt så tittade jag igenom någon tråd...och allt är exakt detsamma som förut...men man kanske skall nöja sig med att läsa den första sidan. Sen så är det ju säkert så att detta forum är till för de som vill gnälla lite...Förvånar mig att du inte håller med med så många inlägg du har gjort här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var ganska flitig här för typ 10 år sen...men lämnade för att nivån på inläggen brukade bli som i denna tråd...först lite om det tråden handlade om, sen efter några inlägg så började "gubbarna" gnälla på varandra. Nu som jag råkade komma in här via google och kom på att mitt "medlemskap" fortfarande var aktivt så tittade jag igenom någon tråd...och allt är exakt detsamma som förut...men man kanske skall nöja sig med att läsa den första sidan. Sen så är det ju säkert så att detta forum är till för de som vill gnälla lite...Förvånar mig att du inte håller med med så många inlägg du har gjort här.

Tja.Då är det väl bara att logga ut igen för gott.Svårare än så är det inte.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

woien, on 01 Feb 2014 - 20:52, said:

. Nu som jag råkade komma in här via google och kom på att mitt "medlemskap" fortfarande var aktivt så tittade jag igenom någon tråd...och allt är exakt detsamma som förut...men man kanske skall nöja sig med att läsa den första sidan.

 

Alternativt, så kan man bli en så kallad dramaqueen, och bli avstängd från forumet.    :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var ganska flitig här för typ 10 år sen...men lämnade för att nivån på inläggen brukade bli som i denna tråd...först lite om det tråden handlade om, sen efter några inlägg så började "gubbarna" gnälla på varandra. Nu som jag råkade komma in här via google och kom på att mitt "medlemskap" fortfarande var aktivt så tittade jag igenom någon tråd...och allt är exakt detsamma som förut...men man kanske skall nöja sig med att läsa den första sidan. Sen så är det ju säkert så att detta forum är till för de som vill gnälla lite...Förvånar mig att du inte håller med med så många inlägg du har gjort här.

Det tror jag inte...

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Jag var ganska flitig här för typ 10 år sen...men lämnade för att nivån på inläggen brukade bli som i denna tråd...först lite om det tråden handlade om, sen efter några inlägg så började "gubbarna" gnälla på varandra. Nu som jag råkade komma in här via google och kom på att mitt "medlemskap" fortfarande var aktivt så tittade jag igenom någon tråd...och allt är exakt detsamma som förut...men man kanske skall nöja sig med att läsa den första sidan. Sen så är det ju säkert så att detta forum är till för de som vill gnälla lite...Förvånar mig att du inte håller med med så många inlägg du har gjort här.

Flitig med 6 inlägg varav 2 gjorda idag i den här tråden ??? Sen har väl forumet bara funnits i 5-6 år.

Link to comment
Dela på andra sajter

Flitig med 6 inlägg varav 2 gjorda idag i den här tråden ??? Sen har väl forumet bara funnits i 5-6 år.

Nja, hette ju thaitjejer tidigare..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Nja, hette ju thaitjejer tidigare..

Rock on!

Jo det vet jag, men inte fan funkar hans gamls inloggningsuppgifter därifrån här. Dessutom var Thaitjejer inte riktigt samma sak, tycker Mpr är mkt bättre.

Link to comment
Dela på andra sajter

.Förvånar mig att du inte håller med med så många inlägg du har gjort här.

 

Det har jag inte kommenterat eller svarat på

 

Läs ditt inlägg igen så kanske poletten trillar ner ;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...