Thaiger Inlagd Januari 27, 2014 Dela Inlagd Januari 27, 2014 Nu är VM igång i den globala sporten bandy,nykomlingen Somalia(där ingen kunde åka skridskor för sex månader sedan) gjorde sitt första mål någonsin mot en annan nykomling Tyskland,förlorade med 1-22, sicken Kalle Anka-sport. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Januari 27, 2014 Dela Inlagd Januari 27, 2014 somalia mot ryssland lär bli tre siffrigt.0-110. läge att satsa en slant på att det blir mååååååånga mål... Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Januari 28, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 28, 2014 somalia mot ryssland lär bli tre siffrigt.0-110. läge att satsa en slant på att det blir mååååååånga mål... Nu kommer dessa två lag aldrig att mötas,Somalia tillhör D-gruppen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Januari 28, 2014 Dela Inlagd Januari 28, 2014 Nu kommer dessa två lag aldrig att mötas,Somalia tillhör D-gruppen. ääää låt mig drömma om det iaf ;-) Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Januari 29, 2014 Dela Inlagd Januari 29, 2014 Somalia nådde idag sitt bästa resultat hittills i turneringen, förlust med 1-12 mot Mongoliet. Förbundskaptenen Pelle Fosshaug har en del att jobba med till nästa år! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Januari 30, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 30, 2014 Filip och Fredrik var vikarierande förbundskaptener Målskillnaden blev 2-59 !!. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Januari 30, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 30, 2014 Kvartsfinal Sverige-Vitryssland 33-5,di svenske får nog jobba lite med försvaret Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.