Jump to content
IGNORERAD

20 års jubileum


Sam sip sam

Recommended Posts

Träffa en kändis idag kompis till Gotland och Stefan 5300 bla

post-5585-1392214443,55_thumb.jpg

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 235
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    104

  • leifen

    15

  • swedenfarang

    10

  • B747

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Lite ketchup på äggen så går dom ner ;)

hjälper inte ens med ketchupens rolls Royce Heinz mm,nu är det hockey time på harleys skål
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, inte är det samma änglaby som en annan besökte på 80 /90- talet, det kan jag ju lova. Men utveckling är väl något som är bra..?

 

Mvh. borje222

 

Hmm ja men inte på Koh Chang dådå för där skulle utvecklingen ha stått stilla.. Surgubbe...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, inte är det samma änglaby som en annan besökte på 80 /90- talet, det kan jag ju lova. Men utveckling är väl något som är bra..?

 

Mvh. borje222

 

 

De som var med på den tiden det begav sig i änglabyn, och resten av flappeland, förstår nog att det var med viss ironi som jag skrev så...

Så som det var då, kunde Thailand och Pattaya, slänga sig i väggen, när det gällde att vara lekstuga för oss gubbar!

Koh Chang var absolut bättre förr! :thumbsup:

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm ja men inte på Koh Chang dådå för där skulle utvecklingen ha stått stilla.. Surgubbe...

 

Precis Odin Koh Chang var dött då och dött även idag medan Angeles var vilda västern då men inte lika vilt nu, håller du inte med om det..

 

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis Odin Koh Chang var dött då och dött även idag medan Angeles var vilda västern då men inte lika vilt nu, håller du inte med om det..

 

//Broskan

 

Synd nog så kom jag aldrig dit, trots att min bästa polare tjatade sej harmynt i sina försök att få dit mej..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Träffa en kändis idag kompis till Gotland och Stefan 5300 bla

Det var trevligt att få se Snusbörje, var många år sedan  jag träffade honom. Där vilade det inga ledsamheter, är han lika rolig nu for tiden?

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var trevligt att få se Snusbörje, var många år sedan jag träffade honom. Där vilade det inga ledsamheter, är han lika rolig nu for tiden?

Jo då men lite tunnare
Link to comment
Dela på andra sajter

Ska jag göra

Där har det inte hänt mycket med inredningen på 11 år, vad jag kan se. :thumbsup:

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Där har det inte hänt mycket med inredningen på 11 år, vad jag kan se. :thumbsup:

på harleys menar du ,snart dags för upprustning
Link to comment
Dela på andra sajter

dom äggen åt jag inte av he he

 

Varför då då ?????? ???  Dom var ju skalade :thumbsup:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

33:an.. jag har en fundering. Är flappebrudar begåvade med mer kroppsbehåring än thaitjejerna? Har fått det intrycket.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

33:an.. jag har en fundering. Är flappebrudar begåvade med mer kroppsbehåring än thaitjejerna? Har fått det intrycket.

Det är nog så
Link to comment
Dela på andra sajter

33:an.. jag har en fundering. Är flappebrudar begåvade med mer kroppsbehåring än thaitjejerna? Har fått det intrycket.

Spanjorerna var runt och sådde sin säd under 400 ärs tid, och alla vet väl hur spanjorskor ser ut...

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

33:an.. jag har en fundering. Är flappebrudar begåvade med mer kroppsbehåring än thaitjejerna? Har fått det intrycket.

  :thumbsup:

post-4567-0-84862400-1392290157.jpg

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom är rakade har jag hört,så du fixar nog det

 

Hehe..kanske en hörsägen bara?

 

Men jag tänkte mer på armar o ben...har en fixering där. Tål inte det. :)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

  :thumbsup:

 

Den flappebruden hittade de nog i djupaste djungeln :)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...