Jump to content
IGNORERAD

20 års jubileum


Sam sip sam

Recommended Posts

Ja nu har det gått 20 år sedan första resan till Thailand ,trettonhelgen 1994 gick första resan med luftwaffe nödlandning i Dubai bla

sicket sketbolag och dålig service ,kommer ev bilder på det när jag kommer hem igen

nä nu är det dags att börja packa :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 235
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    104

  • leifen

    15

  • swedenfarang

    10

  • B747

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ja nu har det gått 20 år sedan första resan till Thailand ,trettonhelgen 1994 gick första resan med luftwaffe nödlandning i Dubai bla

sicket sketbolag och dålig service ,kommer ev bilder på det när jag kommer hem igen

nä nu är det dags att börja packa :thumbsup:

 

Norwegian denna gång då ;) då får du packa lätt..

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Norwegian denna gång då ;) då får du packa lätt..

kan ju inte packa lätt 2 väskor +30 kg tur man åker thai :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Flög ner med lufthansa och upplevde inte att det var någon dålig service, bra öl serverade dom dessutom. Warsteiner på flaska, lite skillnad mot skitölen på burk Thai serverar :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Försiktig med ölen före start  :crazy:

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Flög ner med lufthansa och upplevde inte att det var någon dålig service, bra öl serverade dom dessutom. Warsteiner på flaska, lite skillnad mot skitölen på burk Thai serverar :crazy:

Ner var kanonbra men hemresan. Katastrof
Link to comment
Dela på andra sajter

Flög ner med lufthansa och upplevde inte att det var någon dålig service, bra öl serverade dom dessutom. Warsteiner på flaska, lite skillnad mot skitölen på burk Thai serverar :crazy:

Det var som tusan, kör dom fortfarande med flasköl alltså?

Jag har inte flugit med dom sen 2007.

Är det 747-800 till Bangkok?

I såna fall, hur var det?

Minns att i 747-400 var det ganska snålt benutrymme.

Mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon?

Är det en båt?

Flygplan brukar ha manliga namn t ex Snorre Viking! :crazy:

Thai har damnamn också på sina
Link to comment
Dela på andra sajter

Hon?

Är det en båt?

Flygplan brukar ha manliga namn t ex Snorre Viking! :crazy:

En båt jag såg i Finland hette Rectum.

Kanske så bordejag föreslå Rectum af Helsingfors nästa gång en Finlandsfärja frågar om tips på namn.

Antagligen så vinner jag en kryssning i deras svit.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja nu har det gått 20 år sedan första resan till Thailand ,trettonhelgen 1994 gick första resan med luftwaffe nödlandning i Dubai bla

sicket sketbolag och dålig service ,kommer ev bilder på det när jag kommer hem igen

nä nu är det dags att börja packa :thumbsup:

I mars är det 20 årsjubileum för mig.Den resan var helt magisk minns jag.Det var jag och 3 vilda polare.Har försökt att återskapa denna resa men det går inte.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

I mars är det 20 årsjubileum för mig.Den resan var helt magisk minns jag.Det var jag och 3 vilda polare.Har försökt att återskapa denna resa men det går inte.

Nix, inte en chans i helvete att det går efter 20 år, inte ens efter 16...Tror jag berättat denna episod tidigare men håll till godo i alla fall!

 

Kompissen Micke bodde i KataKaron på semesterresa och jag va på den tiden bosatt i Patong, Micke ringer och vill ner o röja på Bangla och klart blir det så, men han tar sin moppe hem till mig, reget kommer som på beställning och Micke ser ut som endränkt råtta.

 

Låna en skjorta av mig sa jag och gav honom nyckeln, efter 5 minuter kommer Micke med ett stort flin "Jävla bock, snygg tjej du har"!

Jag har väl ingen tjej? Va nu då? Skit samma, vi börjar ta oss mot Bangla och då ser jag Mickes ganska för liten skjorta, och jag är inte mindre än honom så här är det nåt skumt.

Va fan har du för skjorta?..."Tog en i garderoben bara, tjejen sa att det va OK när jag sa att "boyfriend give to me"!

Men va fan, jag har ingen tjej, vilket rum va du inne på......6.....jaha, och jag bor på 9, besvärligt det här med nyckelnummer om man vänder dom upp o ner!

 

Undrar fortfarande va "boyfriend" tycker om sin försvunna skjorta!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nix, inte en chans i helvete att det går efter 20 år, inte ens efter 16...Tror jag berättat denna episod tidigare men håll till godo i alla fall!

 

Kompissen Micke bodde i KataKaron på semesterresa och jag va på den tiden bosatt i Patong, Micke ringer och vill ner o röja på Bangla och klart blir det så, men han tar sin moppe hem till mig, reget kommer som på beställning och Micke ser ut som endränkt råtta.

 

Låna en skjorta av mig sa jag och gav honom nyckeln, efter 5 minuter kommer Micke med ett stort flin "Jävla bock, snygg tjej du har"!

Jag har väl ingen tjej? Va nu då? Skit samma, vi börjar ta oss mot Bangla och då ser jag Mickes ganska för liten skjorta, och jag är inte mindre än honom så här är det nåt skumt.

Va fan har du för skjorta?..."Tog en i garderoben bara, tjejen sa att det va OK när jag sa att "boyfriend give to me"!

Men va fan, jag har ingen tjej, vilket rum va du inne på...6..jaha, och jag bor på 9, besvärligt det här med nyckelnummer om man vänder dom upp o ner!

 

Undrar fortfarande va "boyfriend" tycker om sin försvunna skjorta!

:14:  :14: Ha ha ha.Den var bra.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Det var som tusan, kör dom fortfarande med flasköl alltså?

Jag har inte flugit med dom sen 2007.

Är det 747-800 till Bangkok?

I såna fall, hur var det?

Minns att i 747-400 var det ganska snålt benutrymme.

Mvh

Flasköl båda flighterna, det jag flög med var A340-600 FRA-BKK.

Link to comment
Dela på andra sajter

I mars är det 20 årsjubileum för mig.Den resan var helt magisk minns jag.Det var jag och 3 vilda polare.Har försökt att återskapa denna resa men det går inte.

Ja första resan gått nog aldrig att återskapa med alla nya intryck
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...