Jump to content
IGNORERAD

20 års jubileum


Sam sip sam

Recommended Posts

Vad ska du äta vecka 2 då? :crazy:

 

Välkommen till Thaislafsets förlovade land iaf :thumbsup:

 

Mvh

BBJ

:wai:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 235
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    104

  • leifen

    15

  • swedenfarang

    10

  • B747

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

är det en ärtsoppekorv man ser nere till höger :ahh:

 

välkommen ner o hoppas vi kan ses nån dag!

 

post-5585-1390795734,34_thumb.jpg

Ändrades av ellim63
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

33:an är en livsnjutare av rang :rotfl:

Ha en trevlig semester nu 33:an och fyll upp åkarbuken ordentligt så du klarar årets 11 övriga månader utan att tunnas ur för mycket :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

är det en ärtsoppekorv man ser nere till höger :ahh:

välkommen ner o hoppas vi kan ses nån dag!

post-5585-1390795734,34_thumb.jpg

Stämmer Polarn gillar det så släng de med en rulle
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag blev kraftig berusad i går Tack Jive för det jäger är bra som medicin mmmmmm, gårdagen blev att dela ut varor till alla möjliga vänner och fixa boende

efter den framståend isaanresan sedan blev ngn bira här och där ,så blev det dags för mat och mina gamla polare tyckte beergarden skulle passa

så blev god Gordon blue där som fick med beröm godkänt och hemlagade pommes till sedan anslöt Jive ,krögaren ,mankan och mooton och blev en tur till nid bar och som avslutning ett gäng gogobarer kom hem 4 i morse :ahh:  :crazy:

Tack alla för en trevlig kväll /natt

Med vänlig hälsning numera nykteristen

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag blev kraftig berusad i går Tack Jive för det jäger är bra som medicin mmmmmm, gårdagen blev att dela ut varor till alla möjliga vänner och fixa boende

efter den framståend isaanresan sedan blev ngn bira här och där ,så blev det dags för mat och mina gamla polare tyckte beergarden skulle passa

så blev god Gordon blue där som fick med beröm godkänt och hemlagade pommes till sedan anslöt Jive ,krögaren ,mankan och mooton och blev en tur till nid bar och som avslutning ett gäng gogobarer kom hem 4 i morse :ahh:  :crazy:

Tack alla för en trevlig kväll /natt

Med vänlig hälsning numera nykteristen

 

Du kommer kanske ihåg att jag sa´en gång att jag aldrig har sett dej berusad, men jag har en ambition i livet att dö så lite nyfiken som möjligt och när jag nu fick chansen att stilla min nyfikenhet en aning, så är det ju klart man tar den. :crazy:

 

Tack själv för en skittrevlig kväll!

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kommer kanske ihåg att jag sa´en gång att jag aldrig har sett dej berusad, men jag har en ambition i livet att dö så lite nyfiken som möjligt och när jag nu fick chansen att stilla min nyfikenhet en aning, så är det ju klart man tar den. :crazy:

 

Tack själv för en skittrevlig kväll!

jag har varit berusad  många ggr i ditt sällskap ,men du kanske har varit lika berusad  he he ,

Link to comment
Dela på andra sajter

jag har varit berusad  många ggr i ditt sällskap ,men du kanske har varit lika berusad  he he ,

 

Jaha ja, kanske läge att gå ner en trappa. :17:

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja nu är man installerad

Bor du i närheten ?

post-5552-1390893273,31_thumb.jpg

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Funderar på att dyka upp i morgon onsdag för lite samkväm,kan det vara nått tro.Får vidtala min vän Fritz om ev.husrum.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi fixar detta åt er, 33:an och jag.

Jag snarkar så somna före mig   :crazy: 

 

Thomas Resort :thumbsup:  

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi fixar detta åt er, 33:an och jag.

Jag snarkar så somna före mig   :crazy:

 

Thomas Resort :thumbsup:  

Nu menade jag en tur upp till Jomtien/Pattis förstås,det får räcka för denna gången

Link to comment
Dela på andra sajter

Nix, inte en chans i helvete att det går efter 20 år, inte ens efter 16...Tror jag berättat denna episod tidigare men håll till godo i alla fall!

 

Kompissen Micke bodde i KataKaron på semesterresa och jag va på den tiden bosatt i Patong, Micke ringer och vill ner o röja på Bangla och klart blir det så, men han tar sin moppe hem till mig, reget kommer som på beställning och Micke ser ut som endränkt råtta.

 

Låna en skjorta av mig sa jag och gav honom nyckeln, efter 5 minuter kommer Micke med ett stort flin "Jävla bock, snygg tjej du har"!

Jag har väl ingen tjej? Va nu då? Skit samma, vi börjar ta oss mot Bangla och då ser jag Mickes ganska för liten skjorta, och jag är inte mindre än honom så här är det nåt skumt.

Va fan har du för skjorta?..."Tog en i garderoben bara, tjejen sa att det va OK när jag sa att "boyfriend give to me"!

Men va fan, jag har ingen tjej, vilket rum va du inne på...6..jaha, och jag bor på 9, besvärligt det här med nyckelnummer om man vänder dom upp o ner!

 

Undrar fortfarande va "boyfriend" tycker om sin försvunna skjorta!

 

Skicka den storyn till Långrygg så kan han göra en strip av den, eller han vill bara använda sina egna?

 

Det måste finns tusentals liknande storys han kan använda, jag har ofta tänkt tanken att det vore skitkul om man kunde teckna, men nu kan jag inte det så...

  

   / Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu menade jag en tur upp till Jomtien/Pattis förstås,det får räcka för denna gången

Onsdag drar gänget till Udon

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka ingår i gänget? Det blir väl någon känning kvar? 

Vet inte säkert, men vet att Sam Sip Sam, Lynn, Husse och Towe är säker.

Mankan har visst hoppat av för golf. 

 

Men detta är bara vad jag tror, men "33;an" är säker för han har jag pratat med på telefon idag.

 

Sen finns det också fler turnésugna  :thumbsup:

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Mera stollar och enl lameo är det riktig öl he he

 

Där var jag 2006 (tror jag det var) och fixade wifi-lösningen som inte funkade.

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja nu har jag kommit till udon och fått mig en apfelkorner galoppen och grusgångar

post-5585-1390976192,41_thumb.jpg

post-5585-1390976229,29_thumb.jpg

post-5585-1390976248,97_thumb.jpg

post-5585-1390976271,54_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Servern har kackat i brallan. Vänta ett par minuter och prova igen....

 

HMMMMMM.

Konstigt meddelande kom upp..

 

 

Ville ju bara önska hela Gänget en trevlig vistelse i obygden...

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...