Jump to content
IGNORERAD

Vi värmer varandra!


thomas001

Recommended Posts

Frugan tycker synd om våra hundar, Beer Chang o Spiderman. Hon har fått för sig att även dom fryser. Skitsnack sa den Svenske Falangen som har haft hund i hela sitt liv i Svedala. Frugan fixade fram en gammal filt och la den på golvet.  Kära Fru...hundarna sover som dom brukar. Var för sig  och det är ju inga minusgrader.

Försökte den kloke och vise falangen förklara.

 

Låter bilderna tala för sig själva!

post-8709-0-52141400-1390572431.jpg

 

post-8709-0-41705200-1390572551.jpg

 

post-8709-0-64881600-1390572650.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Min kära Fru...Jag Älskar Dig. Även om jag har fel för det mesta!

post-8709-0-52141400-1390572431.jpg

post-8709-0-41705200-1390572551.jpg

post-8709-0-64881600-1390572650.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan tycker synd om våra hundar, Beer Chang o Spiderman. Hon har fått för sig att även dom fryser. Skitsnack sa den Svenske Falangen som har haft hund i hela sitt liv i Svedala. Frugan fixade fram en gammal filt och la den på golvet.  Kära Fru...hundarna sover som dom brukar. Var för sig  och det är ju inga minusgrader.

Försökte den kloke och vise falangen förklara.

 

Låter bilderna tala för sig själva!

attachicon.gif001.JPG

 

attachicon.gif002.JPG

 

attachicon.gif003.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Min kära Fru...Jag Älskar Dig. Även om jag har fel för det mesta!

 

Skulle nog vilja hålla med dig helt fullt. Och även säga att förmodligen så är detta den tid på året som hundarna trivs bäst.

Viper är här i Stockholm. Och går mer än gärna ut i minusgrader.

Och för det mesta så väljer han att lägga sig på stengolvet i hallen när han är inne.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle nog vilja hålla med dig helt fullt. Och även säga att förmodligen så är detta den tid på året som hundarna trivs bäst.

Viper är här i Stockholm. Och går mer än gärna ut i minusgrader.

Och för det mesta så väljer han att lägga sig på stengolvet i hallen när han är inne.

Här i Thailand så skall dom slöa, ligger på svart het asfalt som jag inte förstår alls, ligger hundar på alla mindre vägar och slappar.

Några väljer skugga under bilar.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Här i Thailand så skall dom slöa på svart het asfalt som jag inte förstår alls, ligger hundar på alla mindre vägar och slappar.

Några väljer skugga under bilar.

och de orkar knappt flytta på sig när man kommer med bilen

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Här i Thailand så skall dom slöa, ligger på svart het asfalt som jag inte förstår alls, ligger hundar på alla mindre vägar och slappar.

Några väljer skugga under bilar.

Jo thai hundar gör ofta så. Men det har nog med att dom försöker att inte röra sig för att inte bli varma.

Viper la sig gärna i skuggan. Och badade flera gånger om dan när han bodde i Thailand. Då han är Schäfer precis som en av Thomas hundar, med underull som värmer. Ninja däremot(våran dvärg pincher). Han har ju ingen päls att tala om. Och han ligger mer än gärna i solen. Och går gärna och lägger sig i sin korg inne på kvällen när det börjar bli kallt.

Så det är lite olika förutsättningar mellan raserna.

Nu ser jag inte vad Thomas svarta hund är för ras?

Men det ser i alla fall ut som han har tjock päls?

Thai hundar klarar nog dock värmen ganska bra. Då dom inte har någon päls att tala om, vanligtvis.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Hundarna ser ut att må bra tack vare din omtänksamma fru.

Själv är jag lite förbryllad över att ingen kommenterat valet av klinkers eller färgen på filten än, brukar ju dyka upp en och annan aspirant till årets världsmästare i trådar som dessa :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hundarna ser ut att må bra tack vare din omtänksamma fru.

Själv är jag lite förbryllad över att ingen kommenterat valet av klinkers eller färgen på filten än, brukar ju dyka upp en och annan aspirant till årets världsmästare i trådar som dessa :)

Kapten Nemo har verkat lite frånvarande idag :crazy:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Och här har vi en som trivs i kylan.

Första vintern i Sverige.

 

 

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...