Jump to content
IGNORERAD

Virus eller ?


lasseiudon

Recommended Posts

Något har hänt på min dator. När jag exempelvis loggar in på Maipenrai så ser det ut som på bilden, dvs långa rader med Facebook och Google och liknande är det på andra hemsidor fast där kan upprepningarna ibland ligga vertikalt. Web-läsaren verkar också ha allmänt svårt att läsa in bilder och ibland hela sidor. Det blir likadant med alla de vanligaste web-läsarna varför jag drar slutsatsen att problemet inte ligger där. Jag har testat med djup-scanning efter virus och Malware men inte hittat något. 

 

Nån som sett något liknande och kan tipsa på vad göra?

post-6161-0-83700400-1389207724_thumb.jp

post-6161-0-83700400-1389207724_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det för dator? Vad är det för op-system? Gammal dator eller ny? Coca Cola i tangentbordet? Trådlös mus eller tangentbord? Fick nämligen strul med  min Acer 2013 och det var fel på trådlösa musen!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det för dator? Vad är det för op-system? Gammal dator eller ny? Coca Cola i tangentbordet? Trådlös mus eller tangentbord? Fick nämligen strul med  min Acer 2013 och det var fel på trådlösa musen!

Det är en ett år gammal Sony Vaio. Jag börjar nog luta åt att det är något med grafikkortet. Skall försöka med en systemåterställning senare idag.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Nä, det är nåt med MPR.

 

Får ibland samma fel på min iPad.

Ska kolla om jag kan finna felet.

 

CTRL+F5  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

CTRL+F5  :crazy:

 

Nja, det hjälper inte ens att rensa cachen i paddan.

Nåt CSS problem som är dynamiskt, på nåt sätt. :(

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, det hjälper inte ens att rensa cachen i paddan.

Nåt CSS problem som är dynamiskt, på nåt sätt. :(

 

Du får sätta Dynamiska Duon på dettta

Link to comment
Dela på andra sajter

En systemåterställning gjorde susen. Boven i dramat tror jag var programmet Advanced systems care ifrån IOBit. Det har jag tagit bort nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...