Jump to content
IGNORERAD

Skitsaker som jag irriterar mig på.

andrejsdenruskige

Recommended Posts

19 timmar sedan, skrev Bibben:

Och CM:s fru inget alls. Förstod du det?

Ja då har Lyxsvinet börja grymta igen.

Det stod väl att MC´s fru betalat en skatteavgift på 60 Baht varje år och som skulle höjas till 180 Baht men nu när burmeser startat odlingslotter på marken så slapp hon betala någon avgift och om inte burmeserna haft odlingslotter så kunde hon ju ha skaffat en morsgris som grymtat och bökat på marken.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev stefan5300:

skaffat en morsgris som grymtat och bökat på marken.

Kostar nog mer än 180/år o underhålla.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

On 2020-12-17 at 14:18, skrev hamnoi:

Kostar nog mer än 180/år o underhålla.

Borde inte Burmeserna betala hyra, säg 180 Thb/år.

Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Okej får väl klaga på nåt . Det som irriterat mig i veckan är folk som heter helt vanliga namn och inte kan stava utan det ska vara bokstäver där dom inte hör hemma eller för många bokstäver .

Detta ställer till det när man ska Maila aLttzåå skinka epost 😉.

Så nu har  Laila.enekvqist@frysresor.com  Keneth.rimbergh@företagetfärgab.bet  Olivia.framberg@skethhalanskommun.se Zapp.greenwald@ufoshooppen.nu fått en massa mysko kvitto rese och kontoutdrag  samt några beställningar från mig. Phuuu😓.

Disclaimer:

Det är inte personen i filmen som skrivit brevet dom är med i filmen och vi ? har ersatt rösten med en skåderspekerskas för att hon inte vill vara med på bild.

D.vs. jag har hittat på mailadresserna och namnen för att nån inte ska ta illa upp.🍑

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Chrille Columbus:

Okej får väl klaga på nåt . Det som irriterat mig i veckan är folk som heter helt vanliga namn och inte kan stava utan det ska vara bokstäver där dom inte hör hemma eller för många bokstäver .

Detta ställer till det när man ska Maila aLttzåå skinka epost 😉.

Så nu har  Laila.enekvqist@frysresor.com  Keneth.rimbergh@företagetfärgab.bet  Olivia.framberg@skethhalanskommun.se Zapp.greenwald@ufoshooppen.nu fått en massa mysko kvitto rese och kontoutdrag  samt några beställningar från mig. Phuuu😓.

Disclaimer:

Det är inte personen i filmen som skrivit brevet dom är med i filmen och vi ? har ersatt rösten med en skåderspekerskas för att hon inte vill vara med på bild.

D.vs. jag har hittat på mailadresserna och namnen för att nån inte ska ta illa upp.🍑

Dom flesta dyslektiker skulle bli jätteglada, om dom fick en namnstämpel,så dom slipper att göra fel.

Din uppgift blir att ta fram ett system, så att det går att stämpla på datorskärmen, så det blir rätt.

Born41

Dela på andra sajter

Folk som inte förstår att ett skämt gått för långt.
Då är det lättare med dom som är medvetet elaka, dom har man ju liksom rätt att bli arg på.
Det är svårare med dom som egentligen bara vill skoja, men inte fattar att det blir jobbigt med samma skämt tre år i rad.

Dela på andra sajter

Att inte finna full english breakfast är irriterande :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Ty du mästare av kludd och kladd, lyssna nu på mokarn om du vill behålla en endaste Gadd.
När det efter ventilbytet är dags att radiatorerna fylla, och sin omgivning med det pysande ljudet förgylla.

Ty ett vansinne sprider sig ända in till min märg, ack hela luftnippeln äro fylld med ett tjockt lager färg.
Efter hinkvis av svordomar och löfte om ståplats nånstans utanför Ven.
Är luftnippeln utbytt, till en ny fräsch och…

734699880_mlare.jpg.065bc13c04868562b9e33592260c4c1f.jpg

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Chrille Columbus
14 timmar sedan, skrev born41:

Dom flesta dyslektiker skulle bli jätteglada, om dom fick en namnstämpel,så dom slipper att göra fel.

Din uppgift blir att ta fram ett system, så att det går att stämpla på datorskärmen, så det blir rätt.

Born41

Är det toutchscreen ska de gå att lösa på nån vänster men mitt inlägg gäller dem som stavar fel med flit för att vara märkvärdiga och handlar inte om dyslektiker )

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Dela på andra sajter

Captain Morgan

Kan ibland irriteras lite av halva thai stories.

I morse snackade frun i telefonen och lät lite upprörd bla bla bla bla . . .
När hon sedan lagt på vände hon sig mot mig och sa:
- Thai always tell lie.
- Okay?
- They tell lie all the time.
- Okay?
Där slutade storyn, någon hade ljugit. Jag fick sista halvan den här gången.

Dela på andra sajter

On 12/20/2020 at 3:30 PM, Captain Morgan said:

Kan ibland irriteras lite av halva thai stories.

I morse snackade frun i telefonen och lät lite upprörd bla bla bla bla . . .
När hon sedan lagt på vände hon sig mot mig och sa:
- Thai always tell lie.
- Okay?
- They tell lie all the time.
- Okay?
Där slutade storyn, någon hade ljugit. Jag fick sista halvan den här gången.

Nästa gång. 

-Thai always tell lie. 

-I know!

Dela på andra sajter

Att glad i hågen hoppa i lopplådan vid 22 somna ca en halvtimme senare..... Vakna och man känner sig helt mörbultat och tänker Faan vad jag har drönsovit

Titta på klockan och konstaterar att klockan endast är 23.30.... ligger och försöker somna tills nu....

Det är liiite irriterande

Enis 

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

On 2020-12-19 at 06:41, skrev Soengsang:

Ja håll dig till Kalaspuffar som Mankan.

Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Enis:

Att glad i hågen hoppa i lopplådan vid 22 somna ca en halvtimme senare..... Vakna och man känner sig helt mörbultat och tänker Faan vad jag har drönsovit

Titta på klockan och konstaterar att klockan endast är 23.30.... ligger och försöker somna tills nu....

Det är liiite irriterande

Enis 

Känner igen det.

Det blir så med åren.

Enis börjar bli gammal.

Dela på andra sajter

Captain Morgan
13 hours ago, Nicholas said:

Nästa gång. 

-Thai always tell lie. 

-I know!

Far Thai med osanning???

Dela på andra sajter

37 minutes ago, Captain Morgan said:

Far Thai med osanning???

Dom handskas lite vårdslöst med sanningen. 

Dela på andra sajter

I engelska domstolar när man lägger handen på bibeln så säger dom:

Jag lovar att säga sanningen och hela sanningen och inget utöver sanningen.

Thailändare kommer oftast bara till steg 1,

Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev born41:

I engelska domstolar när man lägger handen på bibeln så säger dom:

Jag lovar att säga sanningen och hela sanningen och inget utöver sanningen.

Thailändare kommer oftast bara till steg 1,

Använder de bibeln i thailändska domstolar?

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

navion hispania
On 2020-12-19 at 06:41, skrev Soengsang:

Flottig engelsk frukost  i all ära, men  grannarna i norr och  deras  Haggis. En  verklig  frukost  favorit.😁

Dela på andra sajter

Precis kravlat mig upp från sängen efter ca fyra helvetiska dygn . Nära döden upplevelse för att inte få luft , tempen pendlat mellan 39,5 o ner till 36,7 på bara någon timme. Nära på o ringa efter hjälp ,, Hoppas nu att skiten ger med sig , .. Ta hand om er där ute .

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev wavis:

Precis kravlat mig upp från sängen efter ca fyra helvetiska dygn . Nära döden upplevelse för att inte få luft , tempen pendlat mellan 39,5 o ner till 36,7 på bara någon timme. Nära på o ringa efter hjälp ,, Hoppas nu att skiten ger med sig , .. Ta hand om er där ute .

Du borde tagit kontakt med vården för länge sen, gör det nu om du inte blivit bättre !!

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Fritz:

Du borde tagit kontakt med vården för länge sen, gör det nu om du inte blivit bättre !!

Pga , Positivt på smittspridning så ringde en läkare upp mig o förklarade hur man skall tillväga efter positivt svar, Han menade på att inte fel o ringa o få hjälp , Hade en feber termometer hemma o kollade hela tiden , Sen håller jag med dig,,,  Men man vill va en viking men fan va liten man e när man får riktig ångest...

Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev wavis:

Pga , Positivt på smittspridning så ringde en läkare upp mig o förklarade hur man skall tillväga efter positivt svar, Han menade på att inte fel o ringa o få hjälp , Hade en feber termometer hemma o kollade hela tiden , Sen håller jag med dig,,,  Men man vill va en viking men fan va liten man e när man får riktig ångest...

Jag blev alldeles darrig i kroppen när jag läste ditt inlägg beroende på att jag hade en svåger som hade dina symptom. Han kontaktade inte heller vården utan tyckte att det här går över av sig själv. Det gick dock inte över och när han äntligen hamnade på sjukhus så var det försent och han avled, kanske helt i onödan. Krya på dig !!

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...