andrejsdenruskige Inlagd Januari 7, 2014 Dela Inlagd Januari 7, 2014 Facebook! Ja, kanske inte Facebook i sig, men många användare av Facebook. Folk som tar sina jävla "selfies" och ändrar profilbilden och verkar älska sitt utseende mer än Narcissus själv. Dessutom så har jag en "vän" som uppdaterar sin satans bild rätt ofta, eller bara postar in några bilder på sig själv. Alla dessa bilder är till 90% likadana. Samma vinkel samma ansiktsuttryck, samma tomma blick som ser helt fjärn ut och det som irriterar mig mest är att hon alltid har några jävla HÖRLURSSLADDAR hängandes. Ibland röda, ibland vita. Man undrar om inte evolutionen snart ser till att hennes avkommor föds med hörlurssladdar av mänsklig vävnad. Satan så fånigt det ser ut. Jag är ursinnig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd Januari 7, 2014 Dela Inlagd Januari 7, 2014 Facebook! Ja, kanske inte Facebook i sig, men många användare av Facebook. Folk som tar sina jävla "selfies" och ändrar profilbilden och verkar älska sitt utseende mer än Narcissus själv. Dessutom så har jag en "vän" som uppdaterar sin satans bild rätt ofta, eller bara postar in några bilder på sig själv. Alla dessa bilder är till 90% likadana. Samma vinkel samma ansiktsuttryck, samma tomma blick som ser helt fjärn ut och det som irriterar mig mest är att hon alltid har några jävla HÖRLURSSLADDAR hängandes. Ibland röda, ibland vita. Man undrar om inte evolutionen snart ser till att hennes avkommor föds med hörlurssladdar av mänsklig vävnad. Satan så fånigt det ser ut. Jag är ursinnig! Ta en TOY och lungna ner dej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Januari 7, 2014 Dela Inlagd Januari 7, 2014 Värre är dom som lägger ut bilder från sin semester och sen inte besvarar frågor från sina vänner... Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 7, 2014 Dela Inlagd Januari 7, 2014 Facebook! Ja, kanske inte Facebook i sig, men många användare av Facebook. Folk som tar sina jävla "selfies" och ändrar profilbilden och verkar älska sitt utseende mer än Narcissus själv. Dessutom så har jag en "vän" som uppdaterar sin satans bild rätt ofta, eller bara postar in några bilder på sig själv. Alla dessa bilder är till 90% likadana. Samma vinkel samma ansiktsuttryck, samma tomma blick som ser helt fjärn ut och det som irriterar mig mest är att hon alltid har några jävla HÖRLURSSLADDAR hängandes. Ibland röda, ibland vita. Man undrar om inte evolutionen snart ser till att hennes avkommor föds med hörlurssladdar av mänsklig vävnad. Satan så fånigt det ser ut. Jag är ursinnig! Det kan vara värre. Tex när det är hunddjäveln eller kattfan som ska fotas hela tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 7, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 7, 2014 Värre är dom som lägger ut bilder från sin semester och sen inte besvarar frågor från sina vänner... Rock on! Nja, tveksamt. Skulle i så fall vara om dom tar porträttbilder i några olika vinklar titt som tätt under semestern, med en fånig stjärnskådarblick, och alltid har ett par hörlurssladdar hängandes, för att sedan inte svara på varför i helvete man alltid ska ha sina satans hörlurar i öronen samtidigt som dessa sladdar hänger så där löjligt hippt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Januari 7, 2014 Dela Inlagd Januari 7, 2014 Flygplansmat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 7, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 7, 2014 Det kan vara värre. Tex när det är hunddjäveln eller kattfan som ska fotas hela tiden. Denna människa har faktiskt en massa söta katter, både hennes egna/egen och en massa internetbilder av katter i söta ramar med hjärtan och stjänor på, typ japanskt bling-bling. Tror dessutom att kärringen är 40år. Hade hon varit 11år så är väl även det ett gränsfall för vad som kan tillåtas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 7, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 7, 2014 Flygplansmat Sånt postas inte på Facebook, bara på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 7, 2014 Dela Inlagd Januari 7, 2014 Det värsta är väl när man inte hittar en enda sak att reta upp sig på, sånt gör mig verkligen förbannad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd Januari 7, 2014 Dela Inlagd Januari 7, 2014 Facebook users get a Life Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Januari 7, 2014 Dela Inlagd Januari 7, 2014 idi*ter som inte kan laga mat, utan ska hela tiden gå på restaurang. Och lägger upp bilder på det. Men vänta nu... det e ju jag som gör det.. Shitt får tänka ut nått annat att klaga på.. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Januari 7, 2014 Dela Inlagd Januari 7, 2014 Jag lägger ut flygplansmat från nästa resa när jag landat hahaha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 7, 2014 Dela Inlagd Januari 7, 2014 Facebook! Ja, kanske inte Facebook i sig, men många användare av Facebook. Hehe, finns nog ett och annat att irritera sig över där! Jag irriterar mig på de individer på tunnelbanan eller bussen som gormar så i sin telefon att de egentligen inte hade behövt någon telefon. Och sedan när de märker att folk runtomkring lyssnar (som ju är deras hemliga avsikt) så pratar de om riktigt smaskiga saker, som man inte alls vill lyssna på. Deras enda sätt att få vara i fokus och vara intressanta..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 7, 2014 Dela Inlagd Januari 7, 2014 Facebook users get a Life Kunde inte ha sagt det bättre.. Fy f-n vilken tragik, leva sitt liv via FB. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 7, 2014 Dela Inlagd Januari 7, 2014 Kunde inte ha sagt det bättre.. Fy f-n vilken tragik, leva sitt liv via FB. Precis sicka losers när det finns MPR "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 7, 2014 Dela Inlagd Januari 7, 2014 Precis sicka losers när det finns MPR Du (och till viss del även jag) har ju en viss social kompetens, men det kan man ju inte anklaga många av FB användarna för. Om dom inte har ett tangentbord framför sej så kan dom inte kommunicera. Jag märkte det på exxets dotter för ett antal år sedan då hon och hennes tjejpolare satt inne på hennes rum, de va tyst som i graven där. Men jäklar när kompisarna hade gått hem, då rasslade tangentbordet som en kulspruta... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd Januari 7, 2014 Dela Inlagd Januari 7, 2014 Ja, tvi fan! Lägga upp bilder på luncher, kaffekoppar, fester och fan vet allt. Sedan få massa "gilla" och snälla kommentarer för att sött somna in i bekräftelsens sköna vagga. Jag hade Fb tidigare men var tvungen att ta bort för jag blev på dåligt humör av alla idi*tiska uppdateringar i form av "Åh, vad skönt att få börja jobba efter semestern", "Åh myysfredag med bästaste Nöffe". Har man inget vettigt att säga så håll käften istället! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 7, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 7, 2014 (ändrad) Du (och till viss del även jag) har ju en viss social kompetens, men det kan man ju inte anklaga många av FB användarna för. Om dom inte har ett tangentbord framför sej så kan dom inte kommunicera. Jag märkte det på exxets dotter för ett antal år sedan då hon och hennes tjejpolare satt inne på hennes rum, de va tyst som i graven där. Men jäklar när kompisarna hade gått hem, då rasslade tangentbordet som en kulspruta... Tjejer verkar dessutom alltid ha mer att snacka om när dom inte är i samma rum. Så här kunde det gå till när jag var en liten plutt. Min två år äldre syster och hennes klasskompis, som dessutom var våran granne, kunde sitta hemma hos oss i min systers rum. Det varken sas eller gjordes så mycket. Sedan gick hennes kompis hem dessa ca 60m från dörr till dörr. Genast ringde telefonen och dom hade massor att prata om. Man kan ju då undra hur mycket som kan ha hänt dessa sekunder som det tar att gå 60m. Ibland blir man inte riktigt klok på dessa tjejer. Ändrades Januari 7, 2014 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 7, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 7, 2014 Ja, tvi fan! Lägga upp bilder på luncher, kaffekoppar, fester och fan vet allt. Sedan få massa "gilla" och snälla kommentarer för att sött somna in i bekräftelsens sköna vagga. Jag hade Fb tidigare men var tvungen att ta bort för jag blev på dåligt humör av alla idi*tiska uppdateringar i form av "Åh, vad skönt att få börja jobba efter semestern", "Åh myysfredag med bästaste Nöffe". Har man inget vettigt att säga så håll käften istället! Åh, asså wow. Fan vad duktig du är. Styrkekramar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 7, 2014 Dela Inlagd Januari 7, 2014 Jag irriterar mig på folk som irriterar sig på skitsaker. Det är inte bra för hjärtat så jag borde sluta med det. Inte så lätt men jag försöker jobba på det i alla fall. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 7, 2014 Dela Inlagd Januari 7, 2014 Jag irriterar mig på folk som irriterar sig på skitsaker. Det är inte bra för hjärtat så jag borde sluta med det. Inte så lätt men jag försöker jobba på det i alla fall. Fritz.. Du har ett stort hjärta så de e ingen fara...Hjärtat Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 7, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 7, 2014 Jag irriterar mig på folk som irriterar sig på skitsaker. Det är inte bra för hjärtat så jag borde sluta med det. Inte så lätt men jag försöker jobba på det i alla fall. Fritz.. Det är en bra träning för hjärtat att bli irriterad på skitsaker. Helst ska man t.o.m bli riktigt förbannad och hatiskt. Det finns inget bättre än att bara sätta sig ner i en stol, luta sig bakåt och bara hata, känna ilska och vara härligt irriterad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Januari 7, 2014 Dela Inlagd Januari 7, 2014 Facebook är ju ändå något du kan låta bli att använda Andrej så det fattar jag inte att du kan bli irriterad på... Värre är det när någon j ävla arab unge kastar skräp precis där de står även om det är en papperskorg 1m ifrån dem, eller j ävla käringar som ligger och drar i 55 på en 70 väg, eller j ävla folk som inte klarar av at sluta röka eller dricka för den delen, då skall man plötsligt kalla det sjukdom, det ända som är sjukt det är deras hjärnor... eller j ävla käringar som sjukskriver sig för att de har bränt ut sig, late är de bara... Nu f-n blev jag så j ävla irriterad så nu åker man väl på en hjärnblödning... f-n vad irriterad jag är... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 7, 2014 Dela Inlagd Januari 7, 2014 Sånt här ruttnar jag på, skrivet av en mod dessutom: Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Tror svaret nog är att upplevelsen är mer beroende av vilken personlighet man själv besitter än några skillnader i den Isaanska omgivningen. Är man inställd på att det ska vara tråkigt och att allt och alla omkring en är ointressanta så blir det till slut en självuppfyllande profetia. Och tvärtom förstås. Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Januari 7, 2014 Dela Inlagd Januari 7, 2014 Sånt här ruttnar jag på, skrivet av en mod dessutom: Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Tror svaret nog är att upplevelsen är mer beroende av vilken personlighet man själv besitter än några skillnader i den Isaanska omgivningen. Är man inställd på att det ska vara tråkigt och att allt och alla omkring en är ointressanta så blir det till slut en självuppfyllande profetia. Och tvärtom förstås. Bättre kan du Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu