Jump to content
IGNORERAD

Skitsaker som jag irriterar mig på.

andrejsdenruskige

Recommended Posts

1 timme sedan, skrev samet:

Klassisk thaistyle på frugan kanske.. 

Tycker inte du skall handla massa onödigt, bättre spara pengarna till annat...!

Du säger -Fråga efter klocka!

Frugan säger -Nu vill han ha en giraff också... Han är galen! - Har ni giraffer?

Expediten -No have!

Således går ni hem utan klocka med mer pengar i fickan :big_smile:

Jag förklarar redan nu att detta är ironi... med en gnutta av sanning om fenomenet... :haha:

@Boa52 har blivit lurad av frugan i alla dessa år. 

555

Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Boa52:

Vist är det bra med en biltemakatalog men många säger no have ändå och min fru följer med så en klocka kan inte va svårt att förstå

Tydligen inte bara på Maipenrai du har svårt att göra dig förstådd då:big_smile: 

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

23 timmar sedan, skrev Soengsang:

Jag kör med bilder från google i telefonen om jag inte kan förklara, allt finns oftast.

Sen går det ju väldigt bra att beställa från Lazada, "allt" finns där.

Lazada råkade ut för en omfattande scamming i Filippinerna

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Broskan:

Lazada råkade ut för en omfattande scamming i Filippinerna

Fördelen med Lazada är ju att man kan betala vid leverans, denna kille har inte varit så smart, man får vara försiktig med vad man uppger för info på nätet.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Jo tjena, en sak jag grubblar över varför har jag inte en svarv? Skulle behöva borra 40 st 40 mm dia axlar med 7 mm borr och 220 mm in axeln! Har du en svarv kanske, så jag slipper bli arg!!!!!:sure:

Ändrades av audirs2

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Lazada är bra när man inte har så bråttom men ibland vill man ha grejerna pronto och åker till den lokala järnhandeln :look_down:

Att använda frugan som tolk när man ska köpa verktyg med mera är det bara att glömma. Vilket Boa fått erfara ;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev audirs2:

Jo tjena, en sak jag grubblar över varför har jag inte en svarv? Skulle behöva borra 40 st 40 mm dia axlar med 7 mm borr och 220 mm in axeln! Har du en svarv kanske, så jag slipper bli arg!!!!!:sure:

Jag har en Torshälla som jag tänkt sälja till sommaren.

Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev rolba:

Jag har en Torshälla som jag tänkt sälja till sommaren.

Såg att det var en bra maskin, en sådan finns på PS auktioner, skall bjuda 5000.- för den!

Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev audirs2:

Såg att det var en bra maskin, en sådan finns på PS auktioner, skall bjuda 5000.- för den!

image.png.27888f8aedddc1a7a18f5ef08917d623.pngDenna rackaren var ju ball, bara 35,000.- pengar!image.png.27888f8aedddc1a7a18f5ef08917d623.png

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev audirs2:

image.png.27888f8aedddc1a7a18f5ef08917d623.pngDenna rackaren var ju ball, bara 35,000.- pengar!image.png.27888f8aedddc1a7a18f5ef08917d623.png

Ska du börja laga fickur 555555555

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Soengsang:

Ska du börja laga fickur 555555555

Nä, lite större ur, skeppsur! :rotfl:

Dela på andra sajter

Småirriterar mig på folk som gnyr på nedsolkning i trådar, men trots det fortsätter själv att skriva offtopic inlägg.....

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Soengsang:

Småirriterar mig på folk som gnyr på nedsolkning i trådar, men trots det fortsätter själv att skriva offtopic inlägg.....

Med andra ord är du lessen på dig själv! 

ps. vill du att jag letar? hahahahahahah

Dela på andra sajter

17 timmar sedan, skrev Soengsang:

Å dom som gång på gång känner sig tvungna att skiva att detta var det sista inlägget jag tänker skiva i den här diskussionen men ändå inte kan låta bli att fortsätta. 

Dela på andra sajter

De som skriver "punkt" efter en harang och tror att alla med det ska sluta diskuterar och ta hans ord som den absoluta sanningen

Dela på andra sajter

17 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Med andra ord är du lessen på dig själv! 

ps. vill du att jag letar? hahahahahahah

Väldigt irriterad på mig själv ibland :)

Men mig veterligen brukar jag inte gny över nedsolkning i trådar och sen fortsätta själv, inte så ofta iaf.

Riktigt patetiskt blir det om man i var och varannan tråd avslutar med typ "Nu lämnar jag detta" och sen fortsätter, men det har jag säkert också gjort :)

Dela på andra sajter

MPR medlemmar som  gång på gång solkar ned trådar med trolljakt, och sedan skyller nedsolkningen på de som påpekar det ...

Ändrades av spooncreek
Dela på andra sajter

Att stans salong med mest ingredienser och tillval ligger mitt emot stans Thairestaurang där frugans bekanta både jobbar och brukar träffas  :waaaht:

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

48 minuter sedan, skrev Enis:

Att stans salong med mest ingredienser och tillval ligger mitt emot stans Thairestaurang där frugans bekanta både jobbar och brukar träffas  :waaaht:

/Enis

Finns inte butiken kvar som säljer maskeradkläder och liknande? Tips. :blind:

Dela på andra sajter

Skitsaker?

När det svider som faan dagen efter att man ätit en riktigt stark thaimaträtt, "Pett Suut suut" (prova att säga det till kocken...)

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...