UglyFarang Inlagd Juni 17, 2016 Dela Inlagd Juni 17, 2016 On 2016-06-03 at 17:47, skrev M33: Allergi, ett jävla påhitt. Tog mig en kall öl på balkongen och läste några sidor i en bok. Nu sitter jag här i soffan igen med täppt näsa och nyser som en kulspruta. Jag kan rekommendera att prova en tablett som innehåller Cetirizin, man blir inget slö och liknande. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 17, 2016 Dela Inlagd Juni 17, 2016 6 timmar sedan, skrev Nineteen68: Ang EM i förnedring - förlåt i fotboll! Det är en skitsak som jag har jä...t svårt för, det är när man skriver i korset på svenska flaggan. Tycker det ser för bedrövligt ut när man kladdar vart nu ev råkar bo... Borde utdömas straff på detta otyg! Tja olagligt är det, men knappast nåt som någon Åklagare i detta skämt till land vågar göra nåt åt? "Flaggan får inte i vidare mån än som följer av första och andra styckena förses med märken, bokstäver eller andra tecken. Lag (1994:697). Förordning (1983:826)" MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 18, 2016 Dela Inlagd Juni 18, 2016 Detta är verkligen en irriterande skitsak. När mina nära och kära envisas med och säger att det är farligt att tala i mobiltelefonen vid åska, då inte laddsladden är ansluten till eluttaget. Har frågat dem hur och varför det är farligt men det har de inte en aning om. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 18, 2016 Dela Inlagd Juni 18, 2016 10 minuter sedan, skrev stefan5300: Detta är verkligen en irriterande skitsak. När mina nära och kära envisas med och säger att det är farligt att tala i mobiltelefonen vid åska, då inte laddsladden är ansluten till eluttaget. Har frågat dem hur och varför det är farligt men det har de inte en aning om. Råkat ut för samma sak, det finns saker som det inte går att förklara har jag upptäckt. Det är bara att ge sig, dom kommer inte att göra det i alla fall. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 18, 2016 Dela Inlagd Juni 18, 2016 Här är en småirriterad fotbollsfan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 18, 2016 Dela Inlagd Juni 18, 2016 Nu har väl bönderna fått sitt. Sluta regna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 18, 2016 Dela Inlagd Juni 18, 2016 16 minuter sedan, skrev Surin P3: Här är en småirriterad fotbollsfan. Kan nästan bli lika skogstokig här i obygden med alla el och internetavbrott nu när det regnar och åskar nästan dagligen. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 18, 2016 Dela Inlagd Juni 18, 2016 Det verkar vara gårdsfest i vår Brf, naturligtvis har något kioskmongo tagit med en ukulele för att försöka spela på. Låter som om en tondöv variant frälsningsarmen har möte utanför min balkong, slutar de inte snart kommer jag kasta ägg på kärringarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 18, 2016 Dela Inlagd Juni 18, 2016 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev M33: Det verkar vara gårdsfest i vår Brf, naturligtvis har något kioskmongo tagit med en ukulele för att försöka spela på. Låter som om en tondöv variant frälsningsarmen har möte utanför min balkong, slutar de inte snart kommer jag kasta ägg på kärringarna. Kioskmongo... Kan du vänligen vara lite mer varsam med dina uttryck? Vi är flera på forat som har barn med olika utvecklingsstörningar. Det är smärtsamt för mig att läsa sådana nedsättande uttryck, uttryck när en utvecklingsstörning används för att beskriva personer som beter sig illa eller oomtänksamt mot sina med människor... Den där Ukulelespelaren är nog inte "Mongo" (har nog inte downs syndrom), hen är nog bara allmänt jävla korkad, kanske lider hen av ett överutvecklat självförtroende? Sådana människor kan upplevas som ansträngande av andra människor, människor som endast ser till det de själva uppskattar... Designers tillexempel, vicka muppar!!! MVH Tommy Ändrades Juni 18, 2016 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 18, 2016 Dela Inlagd Juni 18, 2016 5 minuter sedan, skrev Tommy: Kioskmongo... Kan du vänligen vara lite mer varsam med dina uttryck? Vi är flera på forat som har barn med olika utvecklingsstörningar. Det är smärtsamt för mig att läsa sådana nedsättande uttryck, uttryck när en utvecklingsstörning används för att beskriva personer som beter sig illa eller oomtänksamt mot sina med människor... Den där Ukulelespelaren är nog inte "Mongo" (har nog inte downs syndrom), hen är nog bara allmänt jävla korkad, kanske lider hen av ett överutvecklat självförtroende? Sådana människor kan upplevas som ansträngande av andra människor, människor som endast ser till det de själva uppskattar... Designers tillexempel, vicka muppar!!! MVH Tommy För att inte tala om alla tondöva på Ullevi häromdagen ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
carbo Inlagd Juni 18, 2016 Dela Inlagd Juni 18, 2016 4 minuter sedan, skrev Tommy: Kioskmongo... Kan du vänligen vara lite mer varsam med dina uttryck? Vi är flera på forat som har barn med olika utvecklingsstörningar. Det är smärtsamt för mig att läsa sådana nedsättande uttryck, uttryck när en utvecklingsstörning används för att beskriva personer som beter sig illa eller oomtänksamt mot sina med människor... Den där Ukulelespelaren är nog inte "Mongo" (har nog inte downs syndrom), hen är nog bara allmänt jävla korkad, kanske lider hen av ett överutvecklat självförtroende? Sådana människor kan upplevas som ansträngande av andra människor, människor som endast ser till det de själva uppskattar... Designers tillexempel, vicka muppar!!! MVH Tommy Kanske kan det vara en väckarklocka för dig oxå Bättre och besvara det man behärskar istället för att se ner eller trakassera andra för vad dom skriver.. Ge till andra vad du vill dom ger till dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 18, 2016 Dela Inlagd Juni 18, 2016 Precis nyss, skrev Tallviking: För att inte tala om alla tondöva på Ullevi häromdagen ! Iron Maiden? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 18, 2016 Dela Inlagd Juni 18, 2016 15 minuter sedan, skrev carbo: ................................................................ ............................................................. Ge till andra vad du vill dom ger till dig Just nu vill jag att du ger mej ett par rejäla käftsmällar! Tack för din kommentar, förresten, mycket givande och omtänksamt utav dej. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 18, 2016 Dela Inlagd Juni 18, 2016 20 minuter sedan, skrev Tommy: Iron Maiden? MVH Håkan Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 18, 2016 Dela Inlagd Juni 18, 2016 2 minuter sedan, skrev Tallviking: Håkan Hur många GAISARE behövs det för att fylla ULLEVI??? 1, Håkan Hellström Och om du verkligen inte fattade att de tondövas förbund tråden var ett skämt, så föreslår jag att du skaffar ett par humorkonsulter. Tror förresten inte att tondövhet varken finns, eller klassas som en funktionsnedsättning. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 19, 2016 Dela Inlagd Juni 19, 2016 7 timmar sedan, skrev Tommy: Hur många GAISARE behövs det för att fylla ULLEVI??? 1, Håkan Hellström Och om du verkligen inte fattade att de tondövas förbund tråden var ett skämt, så föreslår jag att du skaffar ett par humorkonsulter. Tror förresten inte att tondövhet varken finns, eller klassas som en funktionsnedsättning. MVH Tommy Appropå vem som inte förstår ett skämt...... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 27, 2016 Dela Inlagd Juni 27, 2016 Irriterad på alla jävlar som säger "återkoppla"/"återkopplar" ist för, ringer upp sen eller åtkommer om det sen etc. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 27, 2016 Dela Inlagd Juni 27, 2016 19 minuter sedan, skrev Soengsang: Irriterad på alla jävlar som säger "återkoppla"/"återkopplar" ist för, ringer upp sen eller åtkommer om det sen etc. Återkoppla / återkopplar använder jag dagligen. Fast på rätt sätt, inte istället för t.ex jag ringer dig sen.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 27, 2016 Dela Inlagd Juni 27, 2016 1 minut sedan, skrev M33: Återkoppla / återkopplar använder jag dagligen. Fast på rätt sätt, inte istället för t.ex jag ringer dig sen.... Men det har blivit ett riktigt "inneord" som alla möjliga ska använda hela tiden nu....... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 27, 2016 Dela Inlagd Juni 27, 2016 Precis nyss, skrev Soengsang: Men det har blivit ett riktigt "inneord" som alla möjliga ska använda hela tiden nu....... Inget jag har reflekterat över men så är det kanske. Så nu är jag irriterad på att jag inte har blivit irriterad på användandet av återkoppling... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 27, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 27, 2016 Men det har blivit ett riktigt "inneord" som alla möjliga ska använda hela tiden nu....... Återkoppla kommer från feedback, vilket är rätt vanligt ord i engelsktalande länder. För mig låter det fånigt som fan med återkoppling. Det låter konstigt i mina öron. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 27, 2016 Dela Inlagd Juni 27, 2016 Mest eländiga nånsin, tjejen som visar brösten för mig på skype. Fan 10.000 km bort och jag ska inte dit ännu. jäkla kärring, fan vad jag saknar henne nu. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juni 28, 2016 Dela Inlagd Juni 28, 2016 Blir irriterad på de som inte kan ge växel tillbaka på 1000b när man handlat för flera hundra, detta trots stället varit öppet hela dagen och haft massor av kunder. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 28, 2016 Dela Inlagd Juni 28, 2016 1 timme sedan, skrev leifen: Blir irriterad på de som inte kan ge växel tillbaka på 1000b när man handlat för flera hundra, detta trots stället varit öppet hela dagen och haft massor av kunder. Vår mjölkleverantör har liknande problem. Det kostar alltid 420 för det vi köper och han levererat till oss i flera år varje vecka. Och jag betalar alltid med 1000 Baht. Ja, ni kan tänka er hur det blir... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 28, 2016 Dela Inlagd Juni 28, 2016 Att det tar ungefär en halvtimme att posta ett rekommenderat brev här i kalle anka landet. Sen började dom tjata om id-kort eller pass. Frugan gav henne en skrapa och slapp hämta sitt pass. Att man stå ut att bo i detta landet året om är en gåta för mig!? Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu