Jump to content
IGNORERAD

Skitsaker som jag irriterar mig på.

andrejsdenruskige

Recommended Posts

Jag tror du är irrterad för att du missade onsdagsträffen i Udon Thani

Veckan som gick.

Mvh. SWED THAI

nä de är jag inte nen lite irriterad att jag inte kunde va i thai hela vintern
Dela på andra sajter

nä de är jag inte nen lite irriterad att jag inte kunde va i thai hela vintern

fan ikväll sitter jag här i de förbannade Norge..ja jag är irriterad över det...

ja du vet swed thai

Dela på andra sajter

Nybörjare?  Är du inte lite väl dramadrottning nu?

Men visst ta ett snack med cheferna.

Ett tips bara, ta det imorgon istället va...

ok så varför ska jag ta de snacket imorgon

de händer väl ikväll..

är du en mod så vet de väl de i förhand

och är du inte det så varför ora dig

du ska väl göra folk förbannade och jag skriver völ i rätt tråd

har du oigentligheter så får de stå för dig .

Dela på andra sajter

och jag skriver völ i rätt tråd

Hahaha, ja är du lite ilsken och irriterad så är det verkligen rätt tråd att skriva av dig i...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Hahaha, ja är du lite ilsken och irriterad så är det verkligen rätt tråd att skriva av dig i...

ok men jag har ett leende på mina läppar

Dela på andra sajter

en fråga bor du i Sverige eller i thai
Dela på andra sajter

en fråga bor du i Sverige eller i thai

Det borde du väl lista ut eftersom du följt mig på forumet och dömt mig till huligan...

Dela på andra sajter

Det borde du väl lista ut eftersom du följt mig på forumet och dömt mig till huligan...

oj de har jag inte gjort , vad får du det ifrån..
Dela på andra sajter

men du svarade inte på min fråga

du svarade inte på frågan. bor di i thai eller i Sverige ,, nu blir jag irriterrad

du vill inte svara ok du är en mod

en bästis med surin

Dela på andra sajter

nu blir jag irriterrad
Härligt, äntligen är vi ontopic...

Dela på andra sajter

fy fan mitt inlägg com inte in för slött internet.. sorrry

är du i Thailand eller i Sverige

och nu blir jah irriterad av att frågan inte kom fram .. hur fan ska jag kunna hålla koll på detta surin P3

Dela på andra sajter

Nu blir jag irriterad över att det inte blev ett värdigt avslut på dialogen, ingen blev ju avstängd så det va nog bara en ytlig irritation, sådan som går över med lite sprit, mjäkig tråd det här!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Jag är också irriterad på våra politiker av alla sorter. Nu är det valår. Då finns det hur mycket pengar som helst till löften , Som man sedan kan skita i.

Ändrades av John Khonken
Dela på andra sajter

Jag var lite skeptisk till Facebook men det är en väldigt smidig kontaktform och dessutom finns plats för egna synpunkter och bilder mm så jag förstår inte varför vissa inte vill vara medlem, det kostar inget, du behöver inte ha nån bild, du bara är medlem, skriver vad du vill och läser det du vill. Jag är helnöjd med den men jag vill inte vara utan MPR den är mer hardcore och kompletterar "Fejan "(FB) mycket bra. Jag är Stefan Drugge på Facebook om någon vill bli min vän, som det heter, välkommen.

Dela på andra sajter

På att mpr laggar idag, både på mob / tapatalk och dator.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Ops nu blev säkert någon irriterad över att jag gör reklam för FB på MPR men FB nämdes så jag passade på att ge min syn på detta forum:

Dela på andra sajter

Ops nu blev säkert någon irriterad över att jag gör reklam för FB på MPR men FB nämdes så jag passade på att ge min syn på detta forum:

Varför skulle någon bli irriterad över det. . . . jag blir irriterad om du tror det!

Annars så kan jag bara hålla med, jag var också skeptisk mot FB från början, men har kommit att gilla det mer och mer, bla för att du skälv kan styra det hela mycket, vem som kan se innehåll etc samt redigera och ta bort olämpligt på "din sida"

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Sorry Tomurdoc, alla är inte lika "openminded" som du verkar  vara, jag kanske skulle ha skrivit inlägget om FB på någon annan tråd därför misstänkte jag att någon skulle bli irriterad över mitt tilltag

Dela på andra sajter

Sorry Tomurdoc, alla är inte lika "openminded" som du verkar  vara, jag kanske skulle ha skrivit inlägget om FB på någon annan tråd därför misstänkte jag att någon skulle bli irriterad över mitt tilltag

Helt ärligt så tror jag ingen blev irriterad över ditt tilltag, skulle någon blivet så skulle jag blivit irriterad!

Dela på andra sajter

Helt ärligt så tror jag ingen blev irriterad över ditt tilltag, skulle någon blivet så skulle jag blivit irriterad!

I en tråd där man ska ventilera hur irriterad man blir så måste det vara frustrerande att ingen blir irriterad, detta irriterar mig.

Dela på andra sajter

Jag irriterar mig på att Tennek inte skrev fler inlägg igår

Håller med, sen tror jag att Tennek är extra irriterad idag över att han slog i sig två flaskor whisky igår :drunk: och har ett bakrus från helvetet :blink: .

Undrar om inte jag har sett Tennek på Ica olskrokstorget någon gång, annars så var det någon som var jäkligt lik ivf.

Det är faktiskt lite irriterande att inte veta det :mad: /Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Det som irriterar mig är att andra blir irriterade över att de blir irriterade av andra som blivit irriterade.Det är irriterande

Ändrades av måne

Måne

Dela på andra sajter

Varför skulle någon bli irriterad över det. . . . jag blir irriterad om du tror det!

Annars så kan jag bara hålla med, jag var också skeptisk mot FB från början, men har kommit att gilla det mer och mer, bla för att du skälv kan styra det hela mycket, vem som kan se innehåll etc samt redigera och ta bort olämpligt på "din sida"

Exactly! går ju och skräpsortera folks inlägg på fejjen,så slipper man deras jobbiga uppdateringar. Händer knappt nåt på min ansiktsbok pga mina inställningar. Dessutom har jag sekretess inställningarna gjorda så endast mina valda vänner kan läsa och se vad jag har på sidan. Ypperligt sätt o hålla kontakten med gamla vänner,speciellt då jag inte gillar o sitta  o tjata i tel. Skickar mess där om det e nåt för det mesta.. Jag blir mest irriterad över att det finns folk som e extremt anonyma här och som är riktiga provokatörer. 

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...