Jump to content
IGNORERAD

Skitsaker som jag irriterar mig på.

andrejsdenruskige

Recommended Posts

Stavningshjälp som läggs in på mobiler Har köpt Samsung Galaxy 4 Men jag vill inte ha detta plus alla appar

Ska jag skriva See you Blir det Ser h Hur tar man bort skiten

Offe

Installera SwiftKey och använd den.

Installera svenska och engelska som språk ifall det är dom du brukar använda.

Enda som suger lite är att den tar "bara" 3 språk samtidigt.

Dela på andra sajter

Bilder är inte Odins starka sida :wink:

Då lär han skaffa en höghastighetskamera med tanke på vad han skrev :wink:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Ojdå, har alltid trott att det hette dak ling..

Va lite man vet igentligen...

Rock on!

Mmmmm Apröv, men Dak kuwai är buffelröv

En som lärt sig läxan!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Min fru har svart bälte i att blöta ner ett badrum, varenda kvadratmillimeter!!

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

När jag ändå gnäller badrumsrelaterat så vad fan är det för en Thailändare som kommit på att dörröppningarna till detta rum endast ska vara till för kvartsfigurer?????

Hade det stått: Toilet eller dylikt i relief ovanför dörren så hade jag haft detta i spegelskrift i min panna lång tid efter min semester!!!

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

Guest Go east

Att dom inte hade högrev i affären,jag ska göra Kalops och bjuda på.

Hoppas att det går lika bra med fransyska.

Dela på andra sajter

När jag ändå gnäller badrumsrelaterat så vad fan är det för en Thailändare som kommit på att dörröppningarna till detta rum endast ska vara till för kvartsfigurer? :huh:?

Hade det stått: Toilet eller dylikt i relief ovanför dörren så hade jag haft detta i spegelskrift i min panna lång tid efter min semester!!!

Jag har fortfarande ärr på skallen efter dessa förbannade dörrar

Måne

Dela på andra sajter

Säker på att det var karmen??? Inte trösken när du kröp????

Dela på andra sajter

Säker på att det var karmen??? Inte trösken när du kröp? :huh:

Fanns ingen tröskel,eller mena du txxken

Måne

Dela på andra sajter

Jag åkte på näsblod vid nattligt besök och låg dörröppning, en bunge på Phi-Phi har jag för mej att det var.

Dela på andra sajter

Jag blev kvitt förkylningen, men vaf*n nu har jag ont i halsen igen... Käkar några mystiska piller med kinesiska tecken så försvinner det onda i alla fall (bafucin, släng dig i väggen) men

nog hade det ju varit trevligt att vara frisk i alla fall nångång när jag flyger.

Ok, dom säger att kyla inte skall påverka detta - men jag börjar tro på min gamle mor som sa att jag skulle klä mig rätt när jag gick ut och det var kallt.

Nu blir det halsduk (stickad av mama i pattis) resten av veckan om jag skall ut. Så får jag se om den ger sig.

Så jäkla irriterande att just blivit av med snuvan... Innan jag får nåt liknande.

ทีรัก

Dela på andra sajter

Ang. Stavningsprogram JAG VILL INTE HA DET även om det behövs Nu har jag fått bort det Nu vill jag ha bort nästan alla appar oxå 

Dessutom vill jag låsa upp den i LOS har ett låst program i Comviq thaitext med så gumman kan hjälpa mig Det behövs

Offe 

Dela på andra sajter

Guest Go east

Att dom inte hade högrev i affären,jag ska göra Kalops och bjuda på.

Hoppas att det går lika bra med fransyska.

Borde aldrig irriterat mig,det gick väldigt bra med fransyska.

Dela på andra sajter

Ang. Stavningsprogram JAG VILL INTE HA DET även om det behövs Nu har jag fått bort det Nu vill jag ha bort nästan alla appar oxå 

Dessutom vill jag låsa upp den i LOS har ett låst program i Comviq thaitext med så gumman kan hjälpa mig Det behövs

Offe 

Alla appar går inte att bli av med så enkelt, går gör det alltid med ett nytt ROM men det är lite pyssligt. Dom som går (enkelt) att radera är dom du installerat själv.

Sen kan man väl vara glad för att vissa inte går att radera heller:

Några av mina användare på den gamla goda tiden raderade DOS katalogen, eftersom dom inte körde DOS längre utan Windows 3.11 ==> Datorn dog.

Den andra delen fattar jag inte, kanske den appen du slog av var av den mer välbehövliga sorten som skrev vad du menade istället för vad du skriver.

Jag skulle själv behöva en sån ibland faktiskt, mja... För det mesta när jag nu tänker närmare efter. ;)

ทีรัก

Dela på andra sajter

Borde aldrig irriterat mig,det gick väldigt bra med fransyska.

Hästkött fungerar tydligen åxå, men då kallas rätten "gallops" ;)

ทีรัก

Dela på andra sajter

Guest Go east

Hästkött fungerar tydligen åxå, men då kallas rätten "gallops" :wink:

Får bli Gallops nästa helg då,tack för tipset.

Dela på andra sajter

Folk som säger "som sagt" (vid 1:35) även fast dom inte sagt det...irriterande maak maak.

Men rätt kul film iallafall.

Ändrades av ragson

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Dela på andra sajter

Folk som skriver di när de menar något helt annat.

DI eller Di kan syfta på:

Exakt, otroligt muppigt och korkat att skriva "di" tid och otid!

Att fjanta sig med att försöka skriva med dialekt är i huvudtaget töntigt och korkat.

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Exakt, otroligt muppigt och korkat att skriva "di" tid och otid!

Att fjanta sig med att försöka skriva med dialekt är i huvudtaget töntigt och korkat.

dä såmm ä så rooolit!!

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Dela på andra sajter

Irriterad på att moppen inte klarar av att svänga när det ligger lite makadam på vägen.

Och på att t-tröjan gick sönder.

:(

Dela på andra sajter

Irriterad på att moppen inte klarar av att svänga när det ligger lite makadam på vägen.

Och på att t-tröjan gick sönder.

:(

Hoppsan

Tjuvtränar du inför Fantasy festen :haha:

hoppas det gick bra

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Hoppsan

Tjuvtränar du inför Fantasy festen :haha:

hoppas det gick bra

Det gick bra... Förvånansvärt bra.

Gled en bra bit på ryggen, men inga märken på vare sig fötter, armar eller huvud.

Moppen fick bara repor på ena sidan av underredet (plasten). Helkonstigt.

Måste nästan hållt i styret och haft fötterna kvar på sina platser för att lyckas med detta konststycke. :D

Dela på andra sajter

När amatören som plogar snö här inte förstår att man kan vinkla bladet utan lägger hela vallen mot mig istället för andra hållet

som bara är ett stort dike samt skog!!

Dela på andra sajter

Alla appar går inte att bli av med så enkelt, går gör det alltid med ett nytt ROM men det är lite pyssligt. Dom som går (enkelt) att radera är dom du installerat själv.

Sen kan man väl vara glad för att vissa inte går att radera heller:

Några av mina användare på den gamla goda tiden raderade DOS katalogen, eftersom dom inte körde DOS längre utan Windows 3.11 ==> Datorn dog.

Den andra delen fattar jag inte, kanske den appen du slog av var av den mer välbehövliga sorten som skrev vad du menade istället för vad du skriver.

Jag skulle själv behöva en sån ibland faktiskt, mja... För det mesta när jag nu tänker närmare efter. :wink:

Jag vet inte om det är en app Men programmet fanns i min gamla Nokia från 2000 

Offe

Nu har förhandsgranska kommit tillbaka Bra

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...