Nicholas Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Stavningshjälp som läggs in på mobiler Har köpt Samsung Galaxy 4 Men jag vill inte ha detta plus alla appar Ska jag skriva See you Blir det Ser h Hur tar man bort skiten Offe Installera SwiftKey och använd den. Installera svenska och engelska som språk ifall det är dom du brukar använda. Enda som suger lite är att den tar "bara" 3 språk samtidigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 18, 2015 Dela Inlagd Januari 18, 2015 Bilder är inte Odins starka sida Då lär han skaffa en höghastighetskamera med tanke på vad han skrev “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Januari 18, 2015 Dela Inlagd Januari 18, 2015 Ojdå, har alltid trott att det hette dak ling.. Va lite man vet igentligen... Rock on! Mmmmm Apröv, men Dak kuwai är buffelröv En som lärt sig läxan! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 18, 2015 Dela Inlagd Januari 18, 2015 Min fru har svart bälte i att blöta ner ett badrum, varenda kvadratmillimeter!! Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 18, 2015 Dela Inlagd Januari 18, 2015 När jag ändå gnäller badrumsrelaterat så vad fan är det för en Thailändare som kommit på att dörröppningarna till detta rum endast ska vara till för kvartsfigurer?? Hade det stått: Toilet eller dylikt i relief ovanför dörren så hade jag haft detta i spegelskrift i min panna lång tid efter min semester!!! Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Go east Inlagd Januari 18, 2015 Dela Inlagd Januari 18, 2015 Att dom inte hade högrev i affären,jag ska göra Kalops och bjuda på. Hoppas att det går lika bra med fransyska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 18, 2015 Dela Inlagd Januari 18, 2015 När jag ändå gnäller badrumsrelaterat så vad fan är det för en Thailändare som kommit på att dörröppningarna till detta rum endast ska vara till för kvartsfigurer? ? Hade det stått: Toilet eller dylikt i relief ovanför dörren så hade jag haft detta i spegelskrift i min panna lång tid efter min semester!!! Jag har fortfarande ärr på skallen efter dessa förbannade dörrar Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 18, 2015 Dela Inlagd Januari 18, 2015 Jag har fortfarande ärr på skallen efter dessa förbannade dörrar Säker på att det var karmen??? Inte trösken när du kröp? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 18, 2015 Dela Inlagd Januari 18, 2015 Säker på att det var karmen??? Inte trösken när du kröp? Fanns ingen tröskel,eller mena du txxken Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 18, 2015 Dela Inlagd Januari 18, 2015 Jag har fortfarande ärr på skallen efter dessa förbannade dörrar Jag åkte på näsblod vid nattligt besök och låg dörröppning, en bunge på Phi-Phi har jag för mej att det var. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 18, 2015 Dela Inlagd Januari 18, 2015 Jag blev kvitt förkylningen, men vaf*n nu har jag ont i halsen igen... Käkar några mystiska piller med kinesiska tecken så försvinner det onda i alla fall (bafucin, släng dig i väggen) men nog hade det ju varit trevligt att vara frisk i alla fall nångång när jag flyger. Ok, dom säger att kyla inte skall påverka detta - men jag börjar tro på min gamle mor som sa att jag skulle klä mig rätt när jag gick ut och det var kallt. Nu blir det halsduk (stickad av mama i pattis) resten av veckan om jag skall ut. Så får jag se om den ger sig. Så jäkla irriterande att just blivit av med snuvan... Innan jag får nåt liknande. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd Januari 18, 2015 Dela Inlagd Januari 18, 2015 Ang. Stavningsprogram JAG VILL INTE HA DET även om det behövs Nu har jag fått bort det Nu vill jag ha bort nästan alla appar oxå Dessutom vill jag låsa upp den i LOS har ett låst program i Comviq thaitext med så gumman kan hjälpa mig Det behövs Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Go east Inlagd Januari 18, 2015 Dela Inlagd Januari 18, 2015 Att dom inte hade högrev i affären,jag ska göra Kalops och bjuda på. Hoppas att det går lika bra med fransyska. Borde aldrig irriterat mig,det gick väldigt bra med fransyska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 18, 2015 Dela Inlagd Januari 18, 2015 Ang. Stavningsprogram JAG VILL INTE HA DET även om det behövs Nu har jag fått bort det Nu vill jag ha bort nästan alla appar oxå Dessutom vill jag låsa upp den i LOS har ett låst program i Comviq thaitext med så gumman kan hjälpa mig Det behövs Offe Alla appar går inte att bli av med så enkelt, går gör det alltid med ett nytt ROM men det är lite pyssligt. Dom som går (enkelt) att radera är dom du installerat själv. Sen kan man väl vara glad för att vissa inte går att radera heller: Några av mina användare på den gamla goda tiden raderade DOS katalogen, eftersom dom inte körde DOS längre utan Windows 3.11 ==> Datorn dog. Den andra delen fattar jag inte, kanske den appen du slog av var av den mer välbehövliga sorten som skrev vad du menade istället för vad du skriver. Jag skulle själv behöva en sån ibland faktiskt, mja... För det mesta när jag nu tänker närmare efter. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 18, 2015 Dela Inlagd Januari 18, 2015 Borde aldrig irriterat mig,det gick väldigt bra med fransyska. Hästkött fungerar tydligen åxå, men då kallas rätten "gallops" ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Go east Inlagd Januari 18, 2015 Dela Inlagd Januari 18, 2015 Hästkött fungerar tydligen åxå, men då kallas rätten "gallops" Får bli Gallops nästa helg då,tack för tipset. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 (ändrad) Folk som säger "som sagt" (vid 1:35) även fast dom inte sagt det...irriterande maak maak. Men rätt kul film iallafall. Ändrades Januari 21, 2015 av ragson mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 22, 2015 Dela Inlagd Januari 22, 2015 När jag får sova till 04.00 och vaknar 02.15 och är pigg Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 22, 2015 Dela Inlagd Januari 22, 2015 (ändrad) Folk som skriver di när de menar något helt annat.DI eller Di kan syfta på:Dagens IndustriDatainspektionenDigitally ImportedDiplomingenjörDramatiska institutetTalet 501 med romerska siffrorDäggdjurshonors utsöndrande av mjölk till ungar, se Di (mjölk)En kinesisk gud, se Di (gud)En kinesisk flöjt, se Di (instrument)Exakt, otroligt muppigt och korkat att skriva "di" tid och otid! Att fjanta sig med att försöka skriva med dialekt är i huvudtaget töntigt och korkat. Ändrades Januari 22, 2015 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Januari 22, 2015 Dela Inlagd Januari 22, 2015 Exakt, otroligt muppigt och korkat att skriva "di" tid och otid! Att fjanta sig med att försöka skriva med dialekt är i huvudtaget töntigt och korkat. dä såmm ä så rooolit!! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 22, 2015 Dela Inlagd Januari 22, 2015 Irriterad på att moppen inte klarar av att svänga när det ligger lite makadam på vägen. Och på att t-tröjan gick sönder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 22, 2015 Dela Inlagd Januari 22, 2015 Irriterad på att moppen inte klarar av att svänga när det ligger lite makadam på vägen. Och på att t-tröjan gick sönder. Hoppsan Tjuvtränar du inför Fantasy festen hoppas det gick bra Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 22, 2015 Dela Inlagd Januari 22, 2015 Hoppsan Tjuvtränar du inför Fantasy festen hoppas det gick bra Det gick bra... Förvånansvärt bra. Gled en bra bit på ryggen, men inga märken på vare sig fötter, armar eller huvud. Moppen fick bara repor på ena sidan av underredet (plasten). Helkonstigt. Måste nästan hållt i styret och haft fötterna kvar på sina platser för att lyckas med detta konststycke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 22, 2015 Dela Inlagd Januari 22, 2015 När amatören som plogar snö här inte förstår att man kan vinkla bladet utan lägger hela vallen mot mig istället för andra hållet som bara är ett stort dike samt skog!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd Januari 22, 2015 Dela Inlagd Januari 22, 2015 Alla appar går inte att bli av med så enkelt, går gör det alltid med ett nytt ROM men det är lite pyssligt. Dom som går (enkelt) att radera är dom du installerat själv. Sen kan man väl vara glad för att vissa inte går att radera heller: Några av mina användare på den gamla goda tiden raderade DOS katalogen, eftersom dom inte körde DOS längre utan Windows 3.11 ==> Datorn dog. Den andra delen fattar jag inte, kanske den appen du slog av var av den mer välbehövliga sorten som skrev vad du menade istället för vad du skriver. Jag skulle själv behöva en sån ibland faktiskt, mja... För det mesta när jag nu tänker närmare efter. Jag vet inte om det är en app Men programmet fanns i min gamla Nokia från 2000 Offe Nu har förhandsgranska kommit tillbaka Bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu