stefan5300 Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 Ingen skitsak i och för sig men fan vad jag irriterar mig på Stefan5300 som har sönder (smälter) vid första användningen en fin hushållstermomter som min lillebror har med sig till mig i obygden. Så nu vet du Arnold Layne vad jag behöver eller en liknande, bara den går till 80 grader, men jag slår dig en signal . BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 (ändrad) Parkerade bilar och förbannade matvagnar på båda sidor av annars breda fina vägar får dom att bli trånga som fan. I samband med lite vinglande cyklar samt motorcyklar som kör MOT trafiken får blodtrycket att gå i taket. Det mest irriterande är nog ändå att ingen av de nämnda inser eller fattar detta! / SatanG Ändrades Januari 11, 2015 av SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 (ändrad) Jag blir lite sur när snösvängen försöker få ihop lite övertid på en lördag när det är bara i stort sett är slask kvar. Vem får betala. De sade ju på smhi att det skulle bli varmt långt före. Tänker på bostäders område. Trafiken är en helt annan sak. Ändrades Januari 11, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 Trafikljusen i Thailand kan vara jäkligt irriterande när man är pissnödig. We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 KaiserBlood, on 11 Jan 2015 - 11:16, said: Trafikljusen i Thailand kan vara jäkligt irriterande när man är pissnödig. Jag tycker det är värre med alla bilar som står framför en i kön. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 Ingen skitsak i och för sig men fan vad jag irriterar mig på Stefan5300 som har sönder (smälter) vid första användningen en fin hushållstermomter som min lillebror har med sig till mig i obygden. Så nu vet du Arnold Layne vad jag behöver eller en liknande, bara den går till 80 grader, men jag slår dig en signal . 003.JPG 002.JPG be att få köpt en med sladd på istället! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 Ingen skitsak i och för sig men fan vad jag irriterar mig på Stefan5300 som har sönder (smälter) vid första användningen en fin hushållstermomter som min lillebror har med sig till mig i obygden. Så nu vet du Arnold Layne vad jag behöver eller en liknande, bara den går till 80 grader, men jag slår dig en signal . 003.JPG 002.JPG Du kanske skulle läst manualen för den Den modellen skall man inte använda med att ha sittande i inne i ugnen ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 Ingen skitsak i och för sig men fan vad jag irriterar mig på Stefan5300 som har sönder (smälter) vid första användningen en fin hushållstermomter som min lillebror har med sig till mig i obygden. Så nu vet du Arnold Layne vad jag behöver eller en liknande, bara den går till 80 grader, men jag slår dig en signal . 003.JPG 002.JPG Stoppa ni in den i ugnen, men Stefan då. . . Har du blivit blond Eller är det din bror som kallar sig BTT(vattenkokaren)? 555 5555 5555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 Du kanske skulle läst manualen för den Den modellen skall man inte använda med att ha sittande i inne i ugnen ! Jag var väl inte smartast i skolklassen men riktigt så djävla dum är jag ju inte så att jag har en plasttermometer i ugnen. Den var i en köttbit i en kastrull så här, det var värmen från gasolen som förstörde den. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 be att få köpt en med sladd på istället! Ännu bättre en med sladd och trådlös display. Man tar med sig displayen t.ex framför TV'n och följer steken live, så att säga! Larmar när den är klar om det skulle bli för spännande på TV. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 (ändrad) Jag var väl inte smartast i skolklassen men riktigt så djävla dum är jag ju inte så att jag har en plasttermometer i ugnen. Den var i en köttbit i en kastrull så här, det var värmen från gasolen som förstörde den. 004.JPG Aha. Då förstår jag Då får du skaffa en som tål betydligt mer än 80 grader Ändrades Januari 11, 2015 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 Du kanske skulle läst manualen för den Den modellen skall man inte använda med att ha sittande i inne i ugnen ! Asch det är bara blondiner som läser manualer men dom förstår ändå inte vad det betyder, som står i den Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 Asch det är bara blondiner som läser manualer men dom förstår ändå inte vad det betyder, som står i den Det brukar vara män som inte läser manualer Vi "kan ju allt med teknik" så vi behöver inte läsa manualer ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 Aha. Då förstår jag Då får du skaffa en som tål betydligt mer än 80 grader Behövs inte man kan göra stickprov. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 Asch det är bara blondiner som läser manualer men dom förstår ändå inte vad det betyder, som står i den Jo,jo, De mörkhåriga med bruna ögon läser inte så mycket manualer de heller, glömmer inte när jag köpte den första tvättmaskinen till frugan och hennes syster, de kom till mig och sa att det fungerar inte så bra, då hade de lagt i så mycket tvätt att de säkert hade fått hoppa igen locket på masinen. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 Det brukar vara män som inte läser manualer Vi "kan ju allt med teknik" så vi behöver inte läsa manualer ! Det finns även en del kvinnor som tror att om kan. En polare till mig beställde ett litet datorbord som hans hustru tog på sig att sätta ihop utan att slösa bort tid med att läsa nån manual. Efter ett par timmar tog det stopp så hon ringde efter en manlig bekant som kom med en borrmaskin och skulle börja borra nya hål. Då sa min polare stopp ! Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 Ingen skitsak i och för sig men fan vad jag irriterar mig på Stefan5300 som har sönder (smälter) vid första användningen en fin hushållstermomter som min lillebror har med sig till mig i obygden. Så nu vet du Arnold Layne vad jag behöver eller en liknande, bara den går till 80 grader, men jag slår dig en signal . 003.JPG 002.JPG Gör så ,,, behöver nog säkert bli påmind ,,, tankspridd som man är If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 Thailändare som varmkör sina bilar i en kvart nu när det är 'vinter' och bara en 20 - 24 varma på morgonen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 (ändrad) Behövs inte man kan göra stickprov. Eller, så leker man "var skall man ha skallen för att läsa av eländet" med denna http://www.lyckasmedmat.se/digitaltermometrar/3066-stektermometer-rostfritt-stal-plus.html Fått en av föräldrarna, och denna tål allt jag utsatt den för. Man skall nog inte tappa den i golvet, men att bränna upp den är nog bara att glömma. Min är svår som fasiken att läsa av, men dom kanske har blivit bättre nu. Ändrades Januari 11, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 Finns några olika på 'True Value', men det var en jefvla massa Farenheitar på dem. Ska kolla på shoppen bredvid Foodland vid nästa Pattaya resa. Avled, gick läck, vid sista julskinkekoket. Har hängt med länge, sedan vår tid i Bremen, nog mer än 15 år. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 Att min 'provider' förlorade kontraktet för Eurosport till 1 Januari. Någon som vet vilken som sänder Eurosport i Thailand nu? Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 Ingen skitsak i och för sig men fan vad jag irriterar mig på Stefan5300 som har sönder (smälter) vid första användningen en fin hushållstermomter som min lillebror har med sig till mig i obygden. Så nu vet du Arnold Layne vad jag behöver eller en liknande, bara den går till 80 grader, men jag slår dig en signal . 003.JPG 002.JPG BTT nummer song Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 Ännu bättre en med sladd och trådlös display. Man tar med sig displayen t.ex framför TV'n och följer steken live, så att säga! Larmar när den är klar om det skulle bli för spännande på TV. En sådan har jag hemma men den trådlösä delen använder jag sällan. Kanske skulle leta fram den bland all bråte. En sak som irriterar mig att inga kastruller eller stekpannor slängs. Skulle räcka med ett par i olika storlekar. Får ta och röja en dag när kärringen inte är hemma. Till och med ugnen används son förvaringsplats, Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 Finns några olika på 'True Value', men det var en jefvla massa Farenheitar på dem. Ska kolla på shoppen bredvid Foodland vid nästa Pattaya resa. DSCN3383.JPG Avled, gick läck, vid sista julskinkekoket. Har hängt med länge, sedan vår tid i Bremen, nog mer än 15 år. Oscar. En sådan har jag också. Jättepraktiskt och enkelt att använda. Man får vakta dock. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ITOY Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 Brynäs förlorar mest hela tiden och det irriterar mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu