IsaanWarrior Inlagd December 5, 2014 Dela Inlagd December 5, 2014 Veganer och nykterister irriterar jag mig på! Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd December 5, 2014 Dela Inlagd December 5, 2014 Mja, bäst är om Ni tar bussen och helt undviker att vistas på bensinstationen när jag skall tanka. Försök att visa lite hänsyn. Eller varför inte cykla era tjockisar hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd December 5, 2014 Dela Inlagd December 5, 2014 Alla tyska bilar som inte har blinkers monterade Tror där proppsvensson med Volvo är överrepresenterad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 6, 2014 Dela Inlagd December 6, 2014 Och alla taxidrivers som missade lektionen om filkörning Ännu värre är de som lägger all tid under körning på att knappa på taxidatorn och tala om när de är lediga för nästa körning och i vilket distrikt istället för att titta ut på trafiken runt om ! Ett satans vinglande mellan filerna. Har fått säga till flera gånger att det där kan dom vänta med tills jag klivit ur för jag vill gärna komma fram hel och frisk ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dotcom Inlagd December 7, 2014 Dela Inlagd December 7, 2014 Jag irriterar mej på alla idi*ter som använder blinkersen samtidigt som dom svänger. Om jag står och väntar på att idi*ten ska köra rakt fram, ska han oxå köra rakt fram. Men så sticker idi*ten in fingret vid ratten och svänger och blinkar samtidigt. Jag måste nog öka doceringen av blodtrycksmedicinen !!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd December 7, 2014 Dela Inlagd December 7, 2014 .....när man kollar fotboll på tv'n så blir det alltid mål när man går på toan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 7, 2014 Trådstartare Dela Inlagd December 7, 2014 ..när man kollar fotboll på tv'n så blir det alltid mål när man går på toan. Är det fotboll på TV så sitter jag hellre på dasset än glor på TV'n. Det bör vara ganska målrika matcher då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd December 7, 2014 Dela Inlagd December 7, 2014 Om vad Den dagen man är skrivkunnig så kan man faktiskt göra sig förtjänt biljetter som är betalda av andra. Förmåner får man av kunskap. På söndag ska jag ut på gratisflyg igen. Dessutom ska jag käka mig proppmätt i loungen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd December 7, 2014 Dela Inlagd December 7, 2014 ..när man kollar fotboll på tv'n så blir det alltid mål när man går på toan. Då är fotboll som mjölk. Mjölk kokar ju bara över när man tittar bort från kastrullen. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd December 7, 2014 Dela Inlagd December 7, 2014 Man skall väl inte flytta bilen innan man har betalt, har för mig att de gått ut med den typ av info tidigare. Det är väl än mer intressant för mackägarna att man inte flyttar bilen då smitningarna från betalningarna ökat med åren, eller. Kunden har alltid rätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd December 7, 2014 Dela Inlagd December 7, 2014 Och med norska förare Fungerar, fungerar icke, fungerar osv. för att inte tala om 08 bilar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 7, 2014 Trådstartare Dela Inlagd December 7, 2014 Om vad Läskunskap Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd December 7, 2014 Dela Inlagd December 7, 2014 (ändrad) Dottern ville ha en egen julkalender men det finns bara godiskalenedrar och köpa.Lördagsgodiset funkar inte alltså.Pannbendags åt iden men hon fick givetvis sin privata i stället för våran triss kalender.Så här efteråt efter första öppningen så är det skitbilligt för att godis är färskvara.Men jag vill ha leksaker. Ändrades December 7, 2014 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 7, 2014 Dela Inlagd December 7, 2014 för att inte tala om 08 bilar Så mycke Dalmas jag än är, så anser jag att Stockholmarna år Sveriges bästa bilförare. Dom kör smidigt, dom är f-n i mig dom enda som använder backspegeln till annat än att bättra på makeupen.. ok kom då... hacka på bara... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 7, 2014 Dela Inlagd December 7, 2014 Så mycke Dalmas jag än är, så anser jag att Stockholmarna år Sveriges bästa bilförare. Dom kör smidigt, dom är f-n i mig dom enda som använder backspegeln till annat än att bättra på makeupen.. ok kom då... hacka på bara... Så du stylar dig i bilen,där ser man Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd December 7, 2014 Dela Inlagd December 7, 2014 Vissa killar behöver mycket makeup. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 7, 2014 Dela Inlagd December 7, 2014 Så mycke Dalmas jag än är, så anser jag att Stockholmarna år Sveriges bästa bilförare. Dom kör smidigt, dom är f-n i mig dom enda som använder backspegeln till annat än att bättra på makeupen.. ok kom då... hacka på bara... Se bara till att de kör på bara vägar. Snöföre då kan man hålla sig för skratt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd December 7, 2014 Dela Inlagd December 7, 2014 Så mycke Dalmas jag än är, så anser jag att Stockholmarna år Sveriges bästa bilförare. Dom kör smidigt, dom är f-n i mig dom enda som använder backspegeln till annat än att bättra på makeupen.. ok kom då... hacka på bara... Håller med ska man berömma 08:orna för något så är det trafikvettet, här i Malmö är det inte många som tar hänsyn till varandra i trafiken! Se där jag kan tydligen kritisera Malmö och berömma Sth och det var mer än jag visste själv! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 8, 2014 Dela Inlagd December 8, 2014 Håller med ska man berömma 08:orna för något så är det trafikvettet, här i Malmö är det inte många som tar hänsyn till varandra i trafiken! Se där jag kan tydligen kritisera Malmö och berömma Sth och det var mer än jag visste själv! Har haft samma upplevelse i Göteborg. Där gäller principen "jag skall fram först" och alla kör enligt den principen Skulle dom köra så i Sthlm skulle allt bara krascha och stanna i en enda stor "pileup" ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd December 8, 2014 Dela Inlagd December 8, 2014 (ändrad) Har haft samma upplevelse i Göteborg. Där gäller principen "jag skall fram först" och alla kör enligt den principen Skulle dom köra så i Sthlm skulle allt bara krascha och stanna i en enda stor "pileup" !Själv upplever jag att köra i Göteborg som ett nöje.blixtlås princinpen fungerar osv.I Stockholm är det bara stress. Ändrades December 8, 2014 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 8, 2014 Dela Inlagd December 8, 2014 Själv upplever jag att köra i Göteborg som ett nöje. blixtlås princinpen fungerar osv. I Stockholm är det bara stress. Då har vi totalt olika uppfattningar. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd December 9, 2014 Dela Inlagd December 9, 2014 Lämnade in mina jogging skor igår. Sulan och resten hade separerat. Glappar mkt när man går liksom. Hon sa, åkää vann dää säm tajm. Kommer dit idag, inte ens börjat har hon. Hon säger: åå.. Sålli, vann aoä ok na? Om hon nu kan göra det på en timme, varför får jag höra att det tar en dag? Hänt alldeles för ofta. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 9, 2014 Dela Inlagd December 9, 2014 Själv upplever jag att köra i Göteborg som ett nöje. blixtlås princinpen fungerar osv. I Stockholm är det bara stress. Köra bil i Göteborg är inte lätt för en Norrlänning.Man riskerar ju att bli rammad av persontåg som går mitt inne i stan. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd December 10, 2014 Dela Inlagd December 10, 2014 Lämnade in mina jogging skor igår. Sulan och resten hade separerat. Glappar mkt när man går liksom. Hon sa, åkää vann dää säm tajm. Kommer dit idag, inte ens börjat har hon. Hon säger: åå.. Sålli, vann aoä ok na? Om hon nu kan göra det på en timme, varför får jag höra att det tar en dag? Hänt alldeles för ofta. Kanske hon vill att limmet skall torka innan du använder skorna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd December 10, 2014 Dela Inlagd December 10, 2014 Har försökt med nätet Legat ner till o från igår o idag Kan det bero på Polisen stöld av servar Men att stoppa bilbrännare klarar dom inte Fick reklam från V75 idag Visa körkort för att spela Har tidigare fått från Svenska spel Jävla Stasi fasoner Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu