65Selander Inlagd April 6, 2023 Dela Inlagd April 6, 2023 Mig själv själv.... #Almaza #Lebanes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd April 6, 2023 Dela Inlagd April 6, 2023 1 timme sedan, skrev 65Selander: Mig själv själv.... #Almaza #Lebanes Sånt där grönt har jag gott om och det är mkt irriterande. Gör jag en skärmdump så tas den från datorn och inte från externa skärmen. Därför kunde jag inte visa hur mitt ser ut. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd April 6, 2023 Dela Inlagd April 6, 2023 https://www.facebook.com/167820130376082/posts/1581707495653998/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v Det stör mig lite att inte detta allternativ finns överallt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 6, 2023 Dela Inlagd April 6, 2023 16 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Sånt där grönt har jag gott om och det är mkt irriterande. Gör jag en skärmdump så tas den från datorn och inte från externa skärmen. Därför kunde jag inte visa hur mitt ser ut. Skärmdump extern skärm Skärmdump intern skärm Tja det var ju inte så komplicerat, gäller ju bara att vara "aktiv" där man gör skärmdumpen Eller använd skärmklippsverktyget så väljer man exakt vad man vill klippa ut Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 6, 2023 Dela Inlagd April 6, 2023 5 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: Går inte att lägga in en bild som visar problemet hur jag än försöker. Men det började i morse och fanns inte igår kväll. Uppdatering har gjorts i natt. Det går väl att "backa" och köra utan den senaste uppdateringen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd April 7, 2023 Dela Inlagd April 7, 2023 9 timmar sedan, skrev Boa52: En datanörd är det inte spelen som sabbar pc-n. Spelar alldrig spel dom växte jag ifrån när jag var 15 år Fanns det ens dataspel när du var 15 år? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd April 7, 2023 Dela Inlagd April 7, 2023 9 timmar sedan, skrev Enis: Skärmdump extern skärm Skärmdump intern skärm Tja det var ju inte så komplicerat, gäller ju bara att vara "aktiv" där man gör skärmdumpen Eller använd skärmklippsverktyget så väljer man exakt vad man vill klippa ut Enis Ja allt är lätt när man kan det. Har aldrig haft behov av sånt här tidigare så för mig är det inte lätt. Dator är ett nödvändigt ont för mig som tvingas på mig, och jag skulle gärna slippa eländet. Intresset är lågt som du säkert förstår. Annat för er "proffs" som jobbar med dessa maskiner dagligen. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd April 7, 2023 Dela Inlagd April 7, 2023 9 timmar sedan, skrev rolba: Det går väl att "backa" och köra utan den senaste uppdateringen? Det gör de säkert men som vanligt så måste man veta hur man ska göra sånt,och det vet inte jag. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 7, 2023 Dela Inlagd April 7, 2023 3 timmar sedan, skrev berlitz: Fanns det ens dataspel när du var 15 år? Jodå, i Tavelsjö hade alla dataspel på 60 talet 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd April 7, 2023 Dela Inlagd April 7, 2023 20 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Jodå, i Tavelsjö hade alla dataspel på 60 talet 🙂 Jodå, och alla som flyttade till Tavelsjö fick spel direkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 7, 2023 Dela Inlagd April 7, 2023 4 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: Ja allt är lätt när man kan det. Har aldrig haft behov av sånt här tidigare så för mig är det inte lätt. Dator är ett nödvändigt ont för mig som tvingas på mig, och jag skulle gärna slippa eländet. Intresset är lågt som du säkert förstår. Annat för er "proffs" som jobbar med dessa maskiner dagligen. pröva med att klicka på ett fönster alt flytta ett fönster exempelvis webbläsaren Till den externa skärmen och sedan gör en print screen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 7, 2023 Dela Inlagd April 7, 2023 men va faan enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 7, 2023 Dela Inlagd April 7, 2023 1 timme sedan, skrev Enis: men va faan enis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd April 7, 2023 Dela Inlagd April 7, 2023 2 minuter sedan, skrev rolba: Tro f-n det Han behövde då inte gå till bolaget. Han förvandlade ju vatten till vin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd April 7, 2023 Dela Inlagd April 7, 2023 Människors dumhet upphör aldrig att förvåna en. Här på ön är det full rulle sen i förrgår, massor av thailändare och faranger har kommit för Songkran redan och den enda vägen på ön liknar mest Sukhumvit road trafikmässigt. Lika förbannat insisterar folk köra utan hjälm. Det smäller ta mig fan hela tiden. Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 7, 2023 Dela Inlagd April 7, 2023 5 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: Det gör de säkert men som vanligt så måste man veta hur man ska göra sånt,och det vet inte jag. gröna prickar uppstår sällan pga nån uppdatering. Låter som ett hårdvaru problem. Således lär dom inte komma med i en skärmdump för dom finns inte ur datorns perspektiv. Kabel-fel som nämnts är klassiskt. Men viset kan grafikens drivrutin tagit stryk i en uppdatering, dvs man fick nya buggar istället för gamla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 7, 2023 Dela Inlagd April 7, 2023 1 timme sedan, skrev Enis: men va faan enis imorron kl 10 får du hänga på låset. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd April 7, 2023 Dela Inlagd April 7, 2023 (ändrad) fel Ändrades April 7, 2023 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd April 7, 2023 Dela Inlagd April 7, 2023 35 minuter sedan, skrev Nicholas: gröna prickar uppstår sällan pga nån uppdatering. Låter som ett hårdvaru problem. Således lär dom inte komma med i en skärmdump för dom finns inte ur datorns perspektiv. Kabel-fel som nämnts är klassiskt. Men viset kan grafikens drivrutin tagit stryk i en uppdatering, dvs man fick nya buggar istället för gamla. Så det är därför jag inte får med prickarna vid skärmdump, alltså inte mitt fel. Läste om kabel på nätet och åkte å köpte en ny direkt, men ingen förbättring. Datorn lämnar jag in på tisdag för koll,,den är bara drygt ett år gammal. Så självklart är garantin slut. Ingen dyr maskin så jag kan köpa nytt om rep, blir dyrt. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 7, 2023 Dela Inlagd April 7, 2023 2 timmar sedan, skrev Enis: men va faan enis Rolba är inte hemma. Han har säkert ett förråd där du kan låna lite. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 7, 2023 Dela Inlagd April 7, 2023 2 timmar sedan, skrev Enis: men va faan enis Det blir en Lååång Fredag... Varning för kommande Måndag/Annandag påsk ock...😁 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd April 7, 2023 Dela Inlagd April 7, 2023 7 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: Ja allt är lätt när man kan det. Har aldrig haft behov av sånt här tidigare så för mig är det inte lätt. Dator är ett nödvändigt ont för mig som tvingas på mig, och jag skulle gärna slippa eländet. Intresset är lågt som du säkert förstår. Annat för er "proffs" som jobbar med dessa maskiner dagligen. År det ponen du använder når du skriver här, same same but difrent Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd April 7, 2023 Dela Inlagd April 7, 2023 37 minuter sedan, skrev Boa52: År det ponen du använder når du skriver här, same same but difrent Du skriver mycket MPR hur gör du det Phonen eller en Pc . Förstår inte dina tankar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 7, 2023 Dela Inlagd April 7, 2023 2 minuter sedan, skrev Boa52: Det gör inte jag alltid heller.......hur tänkte du nu? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 7, 2023 Dela Inlagd April 7, 2023 6 minuter sedan, skrev Boa52: Du skriver mycket MPR hur gör du det Phonen eller en Pc . Förstår inte dina tankar En slank hit, en slank han dit… men det är stor underhållning!😂😂😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu