Boa52 Inlagd Mars 27, 2023 Dela Inlagd Mars 27, 2023 28 minuter sedan, skrev goli006: Bara en liten fråga Du hugger väl på alla trådar också ? Ja men jag kanske hugger på alla jag inte tycker är vettiga inte bara på en forum medlem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 27, 2023 Dela Inlagd Mars 27, 2023 46 minuter sedan, skrev Boa52: Inte bara lite tror mera på lågstadiet och han fattar inte att vi eller jag vill inte ha med han att göra. Gossen svarar på många inlägg varför. Han fattar noll, Sörläning från Uppsala HUVA. Han kommer säkert att svara på detta inlägg men får inget svar Tomtenisse Jag gick iallafall klart lågstadiet, till skillnad mot dig 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd Mars 27, 2023 Dela Inlagd Mars 27, 2023 22 timmar sedan, skrev Tallviking: Kasikorn bytte ut sina kort också. Inte bara byta PIN. Tror alla nu har chip i sig Uppatering, var på banken idag, och mycket riktigt hade dom "dödat" mitt kort. Utan att informera eller ens skicka en notis. När jag i ganska starka ordalag ifrågasatte deras agerande hade dom egentligen inga förklaringar att ge. Först försökte tjejen i banken påstå att kortet jag hade inte gick att få med fyrsiffrig kod men det var ganka enkelt att bevisa att så var inte fallet. Sen ifrågasatte jag varför dom spärrat tillträde till appen Bualung banking, det förklarade hon med eftersom kortet inte var giltig så spärrar dom även appen. Vilket var, efter av mig initierat samtal till Bkk, ren bullshit. Det verkar som koh Chang kontoret tagit egna beslut som inte var riktigt rätt. Efter kontorschefen tog över samtalet tog det 20 minuter med ett nytt kort men appen kommer igång om en vecka. Så det man lärde sig av detta är att även i fortsättningen ha flera olika banker. Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Mars 28, 2023 Dela Inlagd Mars 28, 2023 Struntprat. De prissänkningar som Ica aviserade under måndagsförmiddagen kopplades snabbt ihop med konkurrenten Lidls liknande giv förra veckan. Men för Icas del har sänkningarna planerats under lång tid, säger vd Eric Lundberg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Mars 28, 2023 Dela Inlagd Mars 28, 2023 2 timmar sedan, skrev Alarik: Struntprat. De prissänkningar som Ica aviserade under måndagsförmiddagen kopplades snabbt ihop med konkurrenten Lidls liknande giv förra veckan. Men för Icas del har sänkningarna planerats under lång tid, säger vd Eric Lundberg. De kanske planerat sänkningarna lika länge som de har gjort höjningarna. Devisen är väl att ju mer vi höjer dess mer kan vi sänka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Mars 28, 2023 Dela Inlagd Mars 28, 2023 (ändrad) Nu får farbror @Boa52hårdkisse, skulle försöka mig på konststycket att åka tunnelbana i sörlänningboda. Målet var att ta den blå linjen till Danderyd, det sket sig pga snökaoset på 5 cm. Hamnade på söder, typ! Ändrades Mars 28, 2023 av Stefan Komplettering There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 28, 2023 Dela Inlagd Mars 28, 2023 On 2023-03-27 at 17:51, skrev Boa52: Ja men jag kanske hugger på alla jag inte tycker är vettiga Undrar varför det blir så många som hugger på dig? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 28, 2023 Dela Inlagd Mars 28, 2023 44 minuter sedan, skrev Stefan: Nu får farbror @Boa52hårdkisse, skulle försöka mig på konststycket att åka tunnelbana i sörlänningboda. Målet var att ta den blå linjen till Danderyd, det sket sig pga snökaoset på 5 cm. Hamnade på söder, typ! Blå linje till Danderyd och Södermalm. Jag tror min herre är färgblind. Det känns inte som detta hade med "snökaoset" att göra. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Mars 28, 2023 Dela Inlagd Mars 28, 2023 11 minuter sedan, skrev Mankan: Blå linje till Danderyd och Södermalm. Jag tror min herre är färgblind. Det känns inte som detta hade med "snökaoset" att göra. Finns en liten rolig koppling till just "den blå linjen till Danderyd", men visst tusan är jag även färgblind! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Mars 28, 2023 Dela Inlagd Mars 28, 2023 5 minuter sedan, skrev Stefan: Finns en liten rolig koppling till just "den blå linjen till Danderyd", men visst tusan är jag även färgblind! //S Här! There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 28, 2023 Dela Inlagd Mars 28, 2023 (ändrad) 6 minuter sedan, skrev Stefan: Här! 🤣🤣🤣 Den harde jag missat. Ändrades Mars 28, 2023 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Mars 28, 2023 Dela Inlagd Mars 28, 2023 2 minuter sedan, skrev Mankan: 🤣🤣🤣 Den harde jag missat. Den bara pluppade upp i mitt huvud när jag skulle ta den röda linjen mot Fruängen, och inga tåg gick! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 29, 2023 Dela Inlagd Mars 29, 2023 Montezumas hämnd får 💩💩💩💩💩 av 💩💩💩💩💩 möjliga Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 29, 2023 Dela Inlagd Mars 29, 2023 7 timmar sedan, skrev Enis: enis 2 timmar sedan, skrev Enis: Montezumas hämnd får 💩💩💩💩💩 av 💩💩💩💩💩 möjliga Enis Hmmm, jag misstänker räkgeggan! 😬 MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 29, 2023 Dela Inlagd Mars 29, 2023 1 timme sedan, skrev Tommy: Hmmm, jag misstänker räkgeggan! 😬 MVH nä var nog mörtlarben som frugan bjöd på igår tillverkad av överbliven betesfisk från barnbarnets pimpling enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 29, 2023 Dela Inlagd Mars 29, 2023 Frossa från H-vetet, höll på att skaka ur sängen om ett par timmar blir det väl två meter frisim….. i sängen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 30, 2023 Dela Inlagd Mars 30, 2023 Irriterad på några av er jag kan inte svara på vissa trådar, vad har du gjort idag bildtråd och dagens humorbild. Det är helt klart samma gubbar som gnäller till Surin och förmodligen ni som tycker att forumet ska vara en matlagnings forum. Finns inte det för ni som bara vill visa att ni kokat potatis och sånt, ???? Grann forumet har tyvärr mycke bättre inehåll i sina inlägg, Maipenrai bara laga mat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Mars 30, 2023 Dela Inlagd Mars 30, 2023 10 minuter sedan, skrev Boa52: Irriterad på några av er jag kan inte svara på vissa trådar, vad har du gjort idag bildtråd och dagens humorbild. Det är helt klart samma gubbar som gnäller till Surin och förmodligen ni som tycker att forumet ska vara en matlagnings forum. Finns inte det för ni som bara vill visa att ni kokat potatis och sånt, ???? Grann forumet har tyvärr mycke bättre inehåll i sina inlägg, Maipenrai bara laga mat Men håll dig då för fan till grannforumet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Mars 30, 2023 Dela Inlagd Mars 30, 2023 19 minuter sedan, skrev Boa52: Irriterad på några av er jag kan inte svara på vissa trådar, vad har du gjort idag bildtråd och dagens humorbild. Det är helt klart samma gubbar som gnäller till Surin och förmodligen ni som tycker att forumet ska vara en matlagnings forum. Finns inte det för ni som bara vill visa att ni kokat potatis och sånt, ???? Grann forumet har tyvärr mycke bättre inehåll i sina inlägg, Maipenrai bara laga mat De trådarna du nämner är väl öppna för alla att svara på? Annars blir det svårt att posta innehåll. Vad är det som gör att du inte kan posta i de trådarna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 30, 2023 Dela Inlagd Mars 30, 2023 17 timmar sedan, skrev Enis: Frossa från H-vetet, höll på att skaka ur sängen om ett par timmar blir det väl två meter frisim….. i sängen enis Vinterkräksjuka? Jag har det! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 30, 2023 Dela Inlagd Mars 30, 2023 27 minuter sedan, skrev spooncreek: De trådarna du nämner är väl öppna för alla att svara på? Annars blir det svårt att posta innehåll. Vad är det som gör att du inte kan posta i de trådarna? Stängd från dom trådarna som jag skrev Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 30, 2023 Dela Inlagd Mars 30, 2023 37 minuter sedan, skrev Alarik: Men håll dig då för fan till grannforumet. Det är ju du och några till som har dom åsikterna. Men vore det inte bättre om MPR var ett bättre forum än grannforumet, tror ni skiter i det för ni gör som jag skriver i båda och varför jag gör det är för att mat forum finns på andra ställen, facebook gissar jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 30, 2023 Dela Inlagd Mars 30, 2023 51 minuter sedan, skrev Boa52: Det är ju du och några till som har dom åsikterna. Men vore det inte bättre om MPR var ett bättre forum än grannforumet, tror ni skiter i det för ni gör som jag skriver i båda och varför jag gör det är för att mat forum finns på andra ställen, facebook gissar jag Finns Thaigrupper där med... gå med i dem... Hasta la vista Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Mars 30, 2023 Dela Inlagd Mars 30, 2023 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Alarik: Men håll dig då för fan till grannforumet. Där blir han ju helt avstängd med jämna mellanrum. Ändrades Mars 30, 2023 av GreenValley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Mars 30, 2023 Dela Inlagd Mars 30, 2023 1 timme sedan, skrev Boa52: Det är ju du och några till som har dom åsikterna. Men vore det inte bättre om MPR var ett bättre forum än grannforumet, tror ni skiter i det för ni gör som jag skriver i båda och varför jag gör det är för att mat forum finns på andra ställen, facebook gissar jag MPR blir ett mycket bättre forum om du håller dig till grannforumet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu