Mankan Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 7 minuter sedan, skrev Mankan: Jag är rätt offentlig på forumet vem är du? Förmodligen en väldigt liten människa: Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 Precis nyss, skrev apknug: Vilken agenda har de personerna som utsätter Boa för personangrepp och vill få bort Boa från forumet? Vilken agenda har du som vill förivrra både BTT och Boa. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 3 minuter sedan, skrev apknug: Vilken agenda har de personerna som utsätter Boa för personangrepp och vill få bort Boa från forumet? Tänker du dallrig på den so uträttas för boas angrep? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 6 minuter sedan, skrev apknug: Vilken agenda har de personerna som utsätter Boa för personangrepp och vill få bort Boa från forumet? Agendan är nog att just att motverka personangrepp Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 10, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Mars 10, 2023 6 timmar sedan, skrev Boa52: Då hade hon ett jobb där engekskan behövdes du kan inte säga att dom födda 49 är hejare på engelska om om inte behövt det i jobbet Ok hur många var det då Farsan min är gammal. Född 43. Inget fel på hans engelska. Läsa, skriva eller tala går lika bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 10, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Mars 10, 2023 2 timmar sedan, skrev Boa52: Hon måste ha lärt sej engelska på nåt sätt eller hu rEn bra människa som kan engelska bara så där Ja, det fanns nog skola även på hennes tid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 Det är konstigt att denne Boa har så olika attityd på MPR och TS. På TS tillåts han inte härja som han gör här. Och personangrepp har han gjort många, Det vet jag. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 Att @Boa52 berör så mycket. Tänk om man själv hade den kapaciteten. Hatten av, förvisso ett par varv efter BTT men ändå en hel svans som måste kommentera. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 1 timme sedan, skrev M33: Att @Boa52 berör så mycket. Tänk om man själv hade den kapaciteten. Hatten av, förvisso ett par varv efter BTT men ändå en hel svans som måste kommentera. Okej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 Tycker man stöter på en hel del svenska fån där gubben sitter säger åt kärringen att sluta prata thai då hon har någon konversation med thai, vilket mer eller mindre har med utbildningsnivån från bådas håll att göra. En hel del svenskar som sitter knäppt tysta då man för en konversation på engelska av hövlighet mot övriga nationaliteter vid ett typ stenbord/barhäng och sedan försöker gå över till svenska med en annan. Men nu var det fan länge sedan man hängde i nån bar var en del då Gotland hade SC som var min kvarters krog. När det kom förbi allt från Belgiska jockeys till övervintrade Hippes från USA . Måste var ännu värre bland tyskar tänker jag. Bland Norsk offshore har ibland märkt detta med att det gärna skall glida över norska ofta mot nationalitet från öststater. Men nu har jag haft väldigt mycket med Polacker att göra i Norge och deras utbildning bland nautiker, tekniker och elingenjörer som ofta kommer med en bra och i många fall lång erfarenhet. Slår i många fall våra svenska och norska broilers. I sista offshore jobbet jag var ute på, där jag kom för ett större jobb med kabelskivan och för att försöka lösa en konflikt mellan skiften var det helt uppenbart hur norsk inkompetens fick stå tillbaka för Polsk kompentens det var rent ut sagt rasistiskt. Sedan var det en alldeles för slimmad organisation för att sköta sina åligganden mot Franska klienten/ägaren. Å andra sidan ville inte ägaren inte betala mer så fallet var svår löst. Vilket känns jävligt bra då man kan säga som det är och sedan säga sayonara om man inte vill lösa det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 6 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Farsan min är gammal. Född 43. Inget fel på hans engelska. Läsa, skriva eller tala går lika bra. Är man född 43 är man äldre inte gammal, bara så du vet... Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 14 timmar sedan, skrev ellim63: Håller med lite grann, men.. när det blir personangrepp gång efter en annan blir åtminstone jag jävligt trött och förbannad, så Boa52 kan jag vara utan som jag känner det! Har gjort ett fel mot dej och det fick du ett telefonsamtal om att jag bad om ursäkt ska du ällta det i 20 år till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 14 timmar sedan, skrev Mankan: Nej det gör jag inte. Däremot är det ju precis vad du gör. En snabb koll på dina senaste inlägg ger ju facit. Du är och förblir en patetisk människa. Det är väl ett personangrep eller hur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 14 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: Ja självklart så ska en person kunna klanka på och nervärdera som han vill utan kritik. Jantelagen ska styra även på MPR. Ingen hatar nog Boa men han borde vara lite mindre plump mot andra. Som man ropar får man ju svar som det heter. Är det inte så att några av er är lättkränkta som småpojka som springer runt i sörlänningarnas land och skjuter på varandra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 12 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Farsan min är gammal. Född 43. Inget fel på hans engelska. Läsa, skriva eller tala går lika bra. Du kan väl inte påstå att han föddes med den kunskapen. Din far är 9 år äldre än mej hade dom en sån bättre skola då, Engelska upp till 9 klass var inte mycket att hurra för så han måste lärt sej senare i livet eller måste lära sej på grund av jobb. Dom svenska gubbar man träffar med Thai damer både i Thai och Sverige kan inte ens Thaiengelska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 11 timmar sedan, skrev M33: Att @Boa52 berör så mycket. Tänk om man själv hade den kapaciteten. Hatten av, förvisso ett par varv efter BTT men ändå en hel svans som måste kommentera. Du fick ju ett pannslag av den mest aktiva gubben, Han har fastnat i såna saker undrar hur han mår ???? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 10 minuter sedan, skrev Boa52: Du fick ju ett pannslag av den mest aktiva gubben, Han har fastnat i såna saker undrar hur han mår ???? Mår betydligt bättre än dig iallafall 🤣 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 15 minuter sedan, skrev Boa52: Du kan väl inte påstå att han föddes med den kunskapen. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 (ändrad) 10 minuter sedan, skrev apknug: För många här är Karma livet, då ska se att de går i taket nu för att någon påpekar detta. Ja du och Boa borde söka hjälp för era problem med karma. Det är ju bara ni två som ältar det hela tiden. Själv så bryr jag mig icke, men kul att dela ut dem då du oftast går i taket då 😁 Ändrades Mars 11, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 5 minuter sedan, skrev apknug: Kolla, vad var jag sa! De går i spinn och förnekelse om nån påpekar deras obsession för karma. Ja du och Boa verkar älska att påpeka vikten av karma. Lika töntiga båda två i det fallet. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 7 minuter sedan, skrev apknug: Kolla, vad var jag sa! De går i spinn och förnekelse om nån påpekar deras obsession för karma. Du är ju tamme fan dummare än Boa 🤣 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 3 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Ja du och Boa verkar älska att påpeka vikten av karma. Lika töntiga båda två i det fallet. Ja förnekelse är dagens ledord 🤣 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 Precis nyss, skrev Kenneth4618: Du är ju tamme fan dummare än Boa 🤣 Dom stavar ganska lika också. Måste vara jobbigt att hålla reda på vilka som ger karma och till vem. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 25 minuter sedan, skrev apknug: För många här är Karma livet, då ska se att de går i taket nu för att någon påpekar detta. Ja och 2 gubbar gick i taket, en som gillar att ge pannslag till höger och vänster är det bra karma eller vad menar han tror inte han vet, lite barnsligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 Sug i er Boa och Apkungen Har svart bälte i karma “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu