Jump to content
IGNORERAD

Skitsaker som jag irriterar mig på.

andrejsdenruskige

Recommended Posts

45 minuter sedan, skrev Fredman:

Myggfritt i Söderköping idag

3285B433-AF40-43F6-8131-85A0DB813CBB.thumb.jpeg.261266befb21f93f291dd0c220c90206.jpego

Jag misstänker du ligger och truckar samma rutt som jag gör regelbundet.

Dela på andra sajter

Guest Fredman
2 timmar sedan, skrev Nicholas:

Jag misstänker du ligger och truckar samma rutt som jag gör regelbundet.

Rör mig mest på E4 men ibland på E22 som idag.

Dela på andra sajter

Lite irriterad, min gammla laptop började bli långsam, Ringdee en kompis som jobbat

inom IT, Ladda ned C Clener så blir det nog bra gjorde så blev bättre men alla lösenord

man haft försvann . Lösen ord man la i för 10 år sen finns inte kvar nånstans uppskrivet

menar jag. Det är bara att börja om

Dela på andra sajter

33 minuter sedan, skrev Boa52:

Lite irriterad, min gammla laptop började bli långsam, Ringdee en kompis som jobbat

inom IT, Ladda ned C Clener så blir det nog bra gjorde så blev bättre men alla lösenord

man haft försvann . Lösen ord man la i för 10 år sen finns inte kvar nånstans uppskrivet

menar jag. Det är bara att börja om

Om du använder Google så skall den spara dom åt dig så när du startar datörn, nästa gång klickar du bara i fältet för användarnamn och lösenord förutsatt att du ställt in datorn på det! Gäller åxå på Microsoft!

Molnet finns det något som heter!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev audirs2:

Om du använder Google så skall den spara dom åt dig så när du startar datörn, nästa gång klickar du bara i fältet för användarnamn och lösenord förutsatt att du ställt in datorn på det! Gäller åxå på Microsoft!

Det finns inga moln i Tavelsjö, där skiner solen från en klarblå himmel, både dag och natt!

//S

There can be only one (Stefan)

Dela på andra sajter

48 minuter sedan, skrev Stefan:

Det finns inga moln i Tavelsjö, där skiner solen från en klarblå himmel, både dag och natt!

//S

Nu vakna du jag är arg på dej,,, men kom inte ihåg varför, skit

Dela på andra sajter

54 minuter sedan, skrev audirs2:

C clener tog bort alla lösenord då finns dom inte kvar på nåt ställe, fått fixa nya, även MPR,

Thai snack, Banken, Tv 4 play, Svt play och alla såna saker

Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev Boa52:

C clener tog bort alla lösenord då finns dom inte kvar på nåt ställe, fått fixa nya, även MPR,

Thai snack, Banken, Tv 4 play, Svt play och alla såna saker

Vad könstigt, jag använder CC Cleaner och den tar som du säger bort alla lösenord men dom finns ju sparade i tex Google! Ställ in så Google gör det! Googla hur man gör! Tärrve!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Guest Fredman

Nu har domedagsprofeten Björn Olsen hittat ett sätt att få vara med på tv igen. Den här gången är det fågelinfluensan som ska besegras. Tycker att han borde börja med att förklara nedan statistik då han ville följa de länderna som stängde ner. Nästan så Don Quijote hamnar i bakvattnet. 

10F21CF0-F317-4910-AFA7-EA0919FC23C0.thumb.jpeg.dbb60ad498da70a9774730b4b887a3ab.jpeg

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Fredman:

Nu har domedagsprofeten Björn Olsen hittat ett sätt att få vara med på tv igen. Den här gången är det fågelinfluensan som ska besegras. Tycker att han borde börja med att förklara nedan statistik då han ville följa de länderna som stängde ner. Nästan så Don Quijote hamnar i bakvattnet. 

10F21CF0-F317-4910-AFA7-EA0919FC23C0.thumb.jpeg.dbb60ad498da70a9774730b4b887a3ab.jpeg

Ja vilken jävla idi*t. Tur att han inte hade något att säga till om. Jag lyssnade igenom hela klippet och i princip allt han vräker ur sig har ju visat sig varit helt fel.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

“The art of getting lost in a straight tube”

Dela på andra sajter

att alla på MPR kan så bra Engelska i många dagens humor är det på ENGELSKA Ni är

gammala gubbar Ok en del kan säker översätta men som det nu är läggs det in typ

humor grejer på Engelska förstår den som lägger in  humorn eller bara chansar för

att ha lagt in nåt dom hitta på typ Face book, konstigt

Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Boa52:

att alla på MPR kan så bra Engelska i många dagens humor är det på ENGELSKA Ni är

humor grejer på Engelska förstår den som lägger in  humorn eller bara chansar för

Ja vi bara låtsas förstå, runt stenbordet brukar vi vänta och se om Börje skrattar för han är den som är bäst på svengelska av oss. Hur gör du? :-)

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev Boa52:

Alltså hur i helsike gammal är du egentligen? 😀

Morsan snackade utmärkt engelska och hon var född 1949.

Svenskar är ju allmänt kända för att tala engelska.

Antar att alla fattar humorn i det dom postar, varför annars bry sig...

Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev SatanG:

Ja vi bara låtsas förstå, runt stenbordet brukar vi vänta och se om Börje skrattar för han är den som är bäst på svengelska av oss. Hur gör du? :-)

/ SatanG

Jag är inte hundra på engelska men min dotter var i hop med en enggelsman och dom

bodde hos mej i 2 år. han gillade som jag vara i garaget och jobba, bara engelska i  2 år

sen läsa skriva lärde jag mej sen men det är en annan historia, ingen thai engelska, USA

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Mickey1969:

Alltså hur i helsike gammal är du egentligen? 😀

Morsan snackade utmärkt engelska och hon var född 1949.

Svenskar är ju allmänt kända för att tala engelska.

Antar att alla fattar humorn i det dom postar, varför annars bry sig...

Då hade hon ett jobb där engekskan behövdes du kan inte säga att dom födda 49

är hejare på engelska om om inte behövt det i jobbet Ok hur många var det då

Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Boa52:

Då hade hon ett jobb där engekskan behövdes du kan inte säga att dom födda 49

är hejare på engelska om om inte behövt det i jobbet Ok hur många var det då

Nu har du lite fel, jag är betydligt äldre än så och pratar flytande engelska, även utan simdyna...Det gör de flesta, nästan alla i min umgängeskrets oxå. Det kan ju i o för sig bero på att vi är sörlänningar...

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Baa:

Nu har du lite fel, jag är betydligt äldre än så och pratar flytande engelska, även utan simdyna...Det gör de flesta, nästan alla i min umgängeskrets oxå. Det kan ju i o för sig bero på att vi är sörlänningar...

Kan så var att ni är sörläningar men beror det inte på skolning och jobb, En snickare inge

fel på dom läst lite engelska i skolan alldrig använt i livet, vad tror du om hans läsförståelse

i engelska

Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Boa52:

Kan så var att ni är sörläningar men beror det inte på skolning och jobb, En snickare inge

fel på dom läst lite engelska i skolan alldrig använt i livet, vad tror du om hans läsförståelse

i engelska

Kan du inte bara acceptera att det är du som är kass på engelska? Och eventuellt dina banjospelande grannar.

Mina föräldrar talar/talade utmärkt engelska, och de är norr om 75. Snickare och förskolelärare.

Så sluta tjafsa och gå en engelskakurs istället.

Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Boa52:

i engelska

före att min dotter kom hem med engelsmannen våga jag nästan inte säga ett ord på engelska

ändå läst i maskiningengörs linje. Använder man inte språket, blir det noll

Dela på andra sajter

Kenneth4618
42 minuter sedan, skrev Boa52:

Jag är inte hundra på engelska men min dotter var i hop med en enggelsman och dom

bodde hos mej i 2 år. han gillade som jag vara i garaget och jobba, bara engelska i  2 år

sen läsa skriva lärde jag mej sen men det är en annan historia, ingen thai engelska, USA

Hade ni inte engelska på schemat i särskolan?

Att du gått en maskiningenjörslinje blir bara mer och mer osannolikt, du har nog bara drömt det 🤔

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev frogfish:

Kan du inte bara acceptera att det är du som är kass på engelska? Och eventuellt dina banjospelande grannar.

Mina föräldrar talar/talade utmärkt engelska, och de är norr om 75. Snickare och förskolelärare.

Så sluta tjafsa och gå en engelskakurs istället.

Har svårt att tro att  födda 49 är bra på engelska om dom inte haft  jobb där engelska behövs

Det är bra ni verkar ha haft duktiga föräldrar

Dela på andra sajter

Mr Ning Ning

När jag gick i skolan var Engelska obligatoriskt på schemat. (född -52)

Så har man inte lärt sig det så beror det nog mest på en själv.

Har man sen som jag haft ett stort intresse av musik och amerikanska  bilar så är det lätt att underhålla kunskapen.

Idag behövs den ofta när man ska söka på nätet mm. mm.

Veteran

Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Boa52:

Har svårt att tro att  födda 49 är bra på engelska om dom inte haft  jobb där engelska behövs

Det är bra ni verkar ha haft duktiga föräldrar

Sucks to be you then. 

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...