Alarik Inlagd Mars 7, 2023 Dela Inlagd Mars 7, 2023 (ändrad) 42 minuter sedan, skrev Boa52: kolla kartan Ok. Kollat. Är väl bara glest med fjällbjörk och sly i Tavelsjö 😀 Ändrades Mars 7, 2023 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Mars 7, 2023 Dela Inlagd Mars 7, 2023 6 timmar sedan, skrev Alarik: Ok. Kollat. Är väl bara glest med fjällbjörk och sly i Tavelsjö 😀 Du vill veta var Tavelsjö ligger och söker på jätteträd för att få rätt svar ? Ja jag säger då det. 555 Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Mars 7, 2023 Dela Inlagd Mars 7, 2023 3 minuter sedan, skrev Fritz: Du vill veta var Tavelsjö ligger och söker på jätteträd för att få rätt svar ? Ja jag säger då det. 555 Veta var Tavelsjö ligger? Finns inte en chans att undgå det på grund av en medlem som gör reklam för orten. Sen om det är bra eller dålig reklam är upp till var och en att bedöma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 7, 2023 Dela Inlagd Mars 7, 2023 5 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Nu har de varnat för ett jävla oväder i flera dagar och dessutom ställt in tågtrafik med mera. Lik förbannat ger sig folk ut med både personbilar och husbilar och fastnar där ute. För att inte tala om alla dessa hjärndöda cyklister 🤣 de som skriker vargen kommer så man suttit och oroat sig om planet ens skulle kunna landa är ju barmark enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 7, 2023 Dela Inlagd Mars 7, 2023 36 minuter sedan, skrev Enis: de som skriker vargen kommer så man suttit och oroat sig om planet ens skulle kunna landa är ju barmark enis Välkomna. Jag landade 0700. Enda problemet var - 12C Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 7, 2023 Dela Inlagd Mars 7, 2023 (ändrad) 52 minuter sedan, skrev Enis: de som skriker vargen kommer så man suttit och oroat sig om planet ens skulle kunna landa är ju barmark enis Ni skulle landat i Göteborg 🙂 Landvetter denna morgon Bild lånad av en som jobbar där Ändrades Mars 7, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 7, 2023 Dela Inlagd Mars 7, 2023 8 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Ni skulle landat i Göteborg 🙂 Landvetter denna morgon Bild lånad av en som jobbar där Tysken har vinterhjul 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Mars 7, 2023 Dela Inlagd Mars 7, 2023 Precis nyss, skrev Esspe: Du glömde saltgurkan. Sen gillar jag väl mest kolgrillad losvans men man blir inte så mätt. Jag var på donken tidigare i veckan och åt buffelburgarna. Snorvalpen till kock hade lagt på TRE saltgurkor. Donkenstandard är TVÅ som alla vet. Må han/hon brinna långsamt i helvetet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 7, 2023 Dela Inlagd Mars 7, 2023 2 timmar sedan, skrev spooncreek: Jag var på donken tidigare i veckan och åt buffelburgarna. Snorvalpen till kock hade lagt på TRE saltgurkor. Donkenstandard är TVÅ som alla vet. Må han/hon brinna långsamt i helvetet. På Flipside får man bara en saltgurka. 😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 7, 2023 Dela Inlagd Mars 7, 2023 Kaos och tvärstopp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 7, 2023 Dela Inlagd Mars 7, 2023 28 minuter sedan, skrev Fredman: Kaos och tvärstopp! Vänta tills "ingenjör" Boa ser det där! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Mars 7, 2023 Dela Inlagd Mars 7, 2023 On 2023-03-05 at 14:34, skrev Alarik: Kött från lodjur smakar kattastrofalt illa. Att laga middag på en lynx är en riktig lyx! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 7, 2023 Dela Inlagd Mars 7, 2023 42 minuter sedan, skrev Fredman: Kaos och tvärstopp! Fortfarande tvärstopp… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Mars 7, 2023 Dela Inlagd Mars 7, 2023 2 minuter sedan, skrev Fredman: Fortfarande tvärstopp… Så blir det när Boa är ute i sin Ford Taunus med sommardäcken på! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Mars 7, 2023 Dela Inlagd Mars 7, 2023 Här i gnällbältet blev det inte 30% av vad dom trodde! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 7, 2023 Dela Inlagd Mars 7, 2023 Börjar dock vräka på mer och mer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Mars 7, 2023 Dela Inlagd Mars 7, 2023 51 minuter sedan, skrev GreenValley: Att laga middag på en lynx är en riktig lyx! en sfinx hade varit än lyxigare. Fast hårdsmält. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 7, 2023 Dela Inlagd Mars 7, 2023 33 minuter sedan, skrev 65Selander: Börjar dock vräka på mer och mer. Kista rakan? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 7, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Mars 7, 2023 12 timmar sedan, skrev Fritz: Åk till Boas hemtrakter, utanför Vindeln, där har man hittat 100-tals lodjursrivna renar. Bara för att du inte sett ett lodjur betyder inte att dom inte finns. Det finns massor av tågdödade renar. Lägg ner tågen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Mars 7, 2023 Dela Inlagd Mars 7, 2023 16 timmar sedan, skrev spooncreek: När jag jagat lodjur brukar jag mala ner mesta till färs, som blir till lo-burgare. Med max original dressing och en cheddarostskiva blir det riktigt bra. Ska man grilla lodjursstek behövs nog en riktig expert med rätt utrustning i grillköket som @Fantomen. Själv har jag misslyckats varje gång. Man skall inte underskatta släkting tamkatten, men ok det är som att jämföra falukorv och oxfilé. Jag kör dock taco mys på tamkatt. Det uppskattas hemma och resulterar i många lappar på Ica och Coop. Har någon sett Molly och Sixten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 8, 2023 Dela Inlagd Mars 8, 2023 5 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Det finns massor av tågdödade renar. Lägg ner tågen Det finns helt klart för många renar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Mars 8, 2023 Dela Inlagd Mars 8, 2023 9 timmar sedan, skrev Fredman: Kaos och tvärstopp! Texten i blått "Varning för fara", då måste det vara riktigt allvarligt. Kanske en varning om att man inte ska fara ut på vägarna. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Mars 8, 2023 Dela Inlagd Mars 8, 2023 14 timmar sedan, skrev spooncreek: Jag var på donken tidigare i veckan och åt buffelburgarna. Snorvalpen till kock hade lagt på TRE saltgurkor. Donkenstandard är TVÅ som alla vet. Må han/hon brinna långsamt i helvetet. Detta är ju en anledning till att bojkotta donken. Du kunde ju varit saltgurksintolerant. Bara att ha saltgurka på burgaren. Smörgåsgurka ska det naturligtvis vara, om de överhuvudtaget ska ha någon gurka. Börja alltid med demontage för att se vad de har stoppat in i burgaren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Mars 8, 2023 Dela Inlagd Mars 8, 2023 6 timmar sedan, skrev navion hispania: Man skall inte underskatta släkting tamkatten, men ok det är som att jämföra falukorv och oxfilé. Jag kör dock taco mys på tamkatt. Det uppskattas hemma och resulterar i många lappar på Ica och Coop. Har någon sett Molly och Sixten. Tamkatten är ju en av de få djur som lyckats dressera människan. Dotterns katt har lärt oss att den vill helst ha kokad och urbenad abborre. Den behöver bara säga åt oss att öppna dörren för att släppa ut henne. Hur vi ska klia henne och i övrigt passa upp henne är väl inövat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Mars 8, 2023 Dela Inlagd Mars 8, 2023 2 timmar sedan, skrev NiceBeaver: Texten i blått "Varning för fara", då måste det vara riktigt allvarligt. Kanske en varning om att man inte ska fara ut på vägarna. Varning för fara! Vad är det, kan vara vad som helst i princip. De borde lära sig skriva i klartext så folk vet vad det är för fara. Varning lappmögel! I norrland ingen fara om det kommer under 2m. I sörrlänningland. Då vet alla att det är allvar. Tjockkalsonger på, riktiga marchkängor, mössa och vantar. Vinterdäck, snökedjor, spade och bogserlina.Minnimiutrustning. Vid extra mycket lappmögel, tre dagars nödproviant och gasolkök. Fegisar stannar hemma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu