UglyFarang Inlagd December 18, 2022 Dela Inlagd December 18, 2022 (ändrad) Jag åkte på feber och skallebank när jag varit hemma några timmar och till råga på allt elände så har jag börjat få bränneskita nu! Detta måste nog fan vara covid. Ändrades December 18, 2022 av UglyFarang Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 18, 2022 Dela Inlagd December 18, 2022 14 minuter sedan, skrev UglyFarang: Jag åkte på feber och skallebank när jag varit hemma några timmar och till råga på allt elände så har jag börjat få bränneskita nu! Detta måste nog fan vara covid. covid fick jag i pukhet för en vecka sedan. börjar bli bra nu. Verkar kicka in big time globalt nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd December 18, 2022 Dela Inlagd December 18, 2022 7 minuter sedan, skrev uptoyou: Bränneskita har jag aldrig hört, däremot ränneskita, men det är kanske det du menar? Så som det bränner så måste det vara bränneskita eller som man säjer i Thailand när man har ätit för mycket prik, kii faii! Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 19, 2022 Dela Inlagd December 19, 2022 8 timmar sedan, skrev Nicholas: covid fick jag i pukhet för en vecka sedan. börjar bli bra nu. Verkar kicka in big time globalt nu. Fasen, jag har fått hosta och snuva. Smittade du mig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 19, 2022 Dela Inlagd December 19, 2022 2 minuter sedan, skrev rolba: Fasen, jag har fått hosta och snuva. Smittade du mig? smittades senare av ryssarna i pukhet. rysk kärring hostade rakt på mig i princip. Så djävla mycket folk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 22, 2022 Dela Inlagd December 22, 2022 On 2014-01-07 at 14:20, skrev andrejsdenruskige: Facebook! Ja, kanske inte Facebook i sig, men många användare av Facebook. Folk som tar sina jävla "selfies" och ändrar profilbilden och verkar älska sitt utseende mer än Narcissus själv. Dessutom så har jag en "vän" som uppdaterar sin satans bild rätt ofta, eller bara postar in några bilder på sig själv. Alla dessa bilder är till 90% likadana. Samma vinkel samma ansiktsuttryck, samma tomma blick som ser helt fjärn ut och det som irriterar mig mest är att hon alltid har några jävla HÖRLURSSLADDAR hängandes. Ibland röda, ibland vita. Man undrar om inte evolutionen snart ser till att hennes avkommor föds med hörlurssladdar av mänsklig vävnad. Satan så fånigt det ser ut. Jag är ursinnig! Och dessa idi*ter som svarar på frågor, trots att de inte har en aning 🤮🤬 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 22, 2022 Dela Inlagd December 22, 2022 34 minuter sedan, skrev M33: Och dessa idi*ter som svarar på frågor, trots att de inte har en aning 🤮🤬 Är det inte bara gamla gubbar som är intrerserade av lounge-- När jag reser flyttar jag rumpan från A -b inte tusan är lounge intresant, varför Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 22, 2022 Dela Inlagd December 22, 2022 10 minuter sedan, skrev Boa52: Är det inte bara gamla gubbar som är intrerserade av lounge-- När jag reser flyttar jag rumpan från A -b inte tusan är lounge intresant, varför För att kröka, något du verkar göra mer än att resa. 🍾🍾🍻🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd December 22, 2022 Dela Inlagd December 22, 2022 3 minuter sedan, skrev M33: För att kröka, något du verkar göra mer än att resa. 🍾🍾🍻🍻 Boa är väl absolutist? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 23, 2022 Trådstartare Dela Inlagd December 23, 2022 13 timmar sedan, skrev Boa52: Är det inte bara gamla gubbar som är intrerserade av lounge-- När jag reser flyttar jag rumpan från A -b inte tusan är lounge intresant, varför När du reser så flyttar du rumpan från A-B-C. När det blir långa väntetider så är det mycket bekvämare att sitta i en lounge än att sitta ute i vänthallen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 23, 2022 Dela Inlagd December 23, 2022 Med 8 kärringar i massagen så får jag ofta leta efter mina skor då de tydligen är bekvämast trots att de är 4-6 nummer för stora. Numera är det ett ickeproblem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd December 23, 2022 Dela Inlagd December 23, 2022 6 minuter sedan, skrev rolba: Med 8 kärringar i massagen så får jag ofta leta efter mina skor då de tydligen är bekvämast trots att de är 4-6 nummer för stora. Numera är det ett ickeproblem Sover damerna i undervåningen, eller har de eget ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 23, 2022 Dela Inlagd December 23, 2022 4 minuter sedan, skrev Elmeri: Sover damerna i undervåningen, eller har de eget ? 5 st bor i de två salongerna men ingången från baksidan är gemensam med lägenheterna på övervåningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 23, 2022 Dela Inlagd December 23, 2022 12 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: När du reser så flyttar du rumpan från A-B-C. När det blir långa väntetider så är det mycket bekvämare att sitta i en lounge än att sitta ute i vänthallen. A-B-C is da shit 👍 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd December 23, 2022 Dela Inlagd December 23, 2022 3 minuter sedan, skrev Soengsang: A-B-C is da shit 👍 Är impad av att han klarar A B C 🤫 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd December 23, 2022 Dela Inlagd December 23, 2022 On 2022-12-22 at 17:32, skrev Boa52: Är det inte bara gamla gubbar som är intrerserade av lounge-- När jag reser flyttar jag rumpan från A -b inte tusan är lounge intresant, varför On 2022-12-22 at 17:42, skrev M33: För att kröka, något du verkar göra mer än att resa. 🍾🍾🍻🍻 Sen när man kommer in i loungen, så brukar man ofta ha privilegiet att få smita förbi de värsta köerna också... Köerna till säkerhetskontrollerna kan vara riktigt enerverande. Riktiga jävla tröga människor det kan finnas... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 24, 2022 Dela Inlagd December 24, 2022 2 timmar sedan, skrev Esspe: Blev bestulen på mina på en massage i Korat Pegasus är ett lurigt ställe Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 25, 2022 Dela Inlagd December 25, 2022 Tänker inte gnälla men är lite less på allt gnäll mellan vissa personer här Det får får bli mitt bidrag. received_27091696.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 25, 2022 Dela Inlagd December 25, 2022 (ändrad) 6 timmar sedan, skrev 65Selander: Tänker inte gnälla men är lite less på allt gnäll mellan vissa personer här Det får får bli mitt bidrag. received_27091696.mp4 Ja det håller i sig. Ändrades December 25, 2022 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd December 25, 2022 Dela Inlagd December 25, 2022 6 timmar sedan, skrev Esspe: Vi väntar med spänning. På nästa sändning.. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 25, 2022 Dela Inlagd December 25, 2022 Är det någon prishöjning på gång? Går inte att komma fram i gångarna på Supercheap. Har besökt tre olika butiker och lika välfyllt överallt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 28, 2022 Dela Inlagd December 28, 2022 Ordet SÄR och dess användning personer som är 200 kallar man särbegåvade men de som inte är helt 100 de går på särskola. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd December 28, 2022 Dela Inlagd December 28, 2022 Att bröd man köper är så smaklöst. Har snart testat alla typer av limpa jag kan hitta och ingen smakar något. Tänker inte börja baka själv så bara att fortsätta leta. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 28, 2022 Dela Inlagd December 28, 2022 5 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: Att bröd man köper är så smaklöst. Har snart testat alla typer av limpa jag kan hitta och ingen smakar något. Tänker inte börja baka själv så bara att fortsätta leta. Malax? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd December 28, 2022 Dela Inlagd December 28, 2022 Stolpskott på Postnord som stoppar in paket i postboxen som inte går att få ut därifrån utan våld. Bara vänta på att få den öppnad så jag får mitt paket från Apotea. Tur att det inte är något viktigt i det. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu