Jump to content
IGNORERAD

Skitsaker som jag irriterar mig på.

andrejsdenruskige

Recommended Posts

Rutger Jönåker

Det var väl Björn Shifs polare i drömkåken

i filmen STRUL

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Dela på andra sajter

Skinn-ägg!

Jag äter massor med kokta ägg och det är jobbigt när man inte kan skala ordentligt.

Varför blire det så? Och kan man undvika det?

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Dela på andra sajter

Skinn-ägg!

Jag äter massor med kokta ägg och det är jobbigt när man inte kan skala ordentligt.

How to Boil Eggs the Russian Way!: http://youtu.be/Q5g07Ld-ENo

Peel an Egg like a PRO: http://youtu.be/XudEBUi4yZc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Skinn-ägg!

Jag  kokar äggen i 5-6 minuter på låg värme, häller av vattnet och låter äggen ligga i grytan 3-4 minuter innan jag kyler dem i isvatten och sedan är de lätta att skala.

post-3132-0-16709400-1413246695_thumb.jp

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Rutger Jönåker

Det var väl Björn Shifs polare i drömkåken

Det var Björn Skifs som var Rutger Jönåker.

Det var hans hemliga idenditet när han tog bondpermis från fängelset.

Dela på andra sajter

En stoor sak som stör mig är att när jag dricker alkohol :drunk: så får jag inte dom kicksen längre som jag fick när jag var yngre utan är bara skittrött  ett par dagar efteråt. :31:

Gubben ATM

Ändrades av Oregistrerad
Dela på andra sajter

En stoor sak som stör mig är att när jag dricker alkohol :drunk: så får jag inte dom kicksen längre som jag fick när jag var yngre utan är bara skittrött  ett par dagar efteråt. :31:

Gubben ATM

samma lika här numera nykterist mer eller mindre :drinks:

Dela på andra sajter

Gubben ATM

Your not alone!

Om man anda kom ihag det efter ett par.......... :fool:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

samma lika här numera nykterist mer eller mindre :drinks:

Har du gjort sorgarbetet klart?

Lite svårt att sluta helt för det är som att hälsa farväl till någon man varit förälskad i :drunk: då denne ligger på dödsbädden och att man vet att man aldrig mer kommer att återses. :cray:

Denying is the first symptom  :nono:

Fylltratten ATM  :17:

post-7021-0-42983200-1414402824_thumb.jp

Dela på andra sajter

Fundera på det att de vill lägga över allt till mobilen, och just dessa stjäls nått så otroligt. Många är tex inloggade till facebook sen har de de ena och de andra där så de blir ju stulna på hela livet med mobilen ju, och nu vill de att man skall kunna föra över pengar i ett nafs och ha den som plånbok... Kanske kul för nästa generation, men jag vill nog allt låta telefonen vara en telefon... nu tjatar statoil om att man skall mastercarda kortet... varför det, så de kan skimma det och plocka ut pengar världen över, nä dragkort för och tanka räcker gott och pengar via bankomaten och ibland betala med kort...

Mobilt bank-id kräver en sex-siffrig kod.

Jag låter mig inte styras av ogrundad oro, skulle vara så hemskt att gå runt och prata som en rumpnisse hela dagarna.

Dela på andra sajter

sex-siffrig, nix nix, sex ska vara fritt fran begransningar!

Dela på andra sajter

No comments!

Ändrades av Oregistrerad
Dela på andra sajter

Framför allt så ska det vara fritt!

Ändrades av GreenValley
Dela på andra sajter

Skinn-ägg!

Ju kallare du kyler ner dom desto lättare blire å skala dom

Äggbert

Dela på andra sajter

Blir dom sen "rumsvarma" igen så blir dom lite svårskalade igen.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

Blir dom sen "rumsvarma" igen så blir dom lite svårskalade igen.

Jepp, en skål med ägg  i kylskåpet med lite vatten i så kan man plocka lite då o då.

Dela på andra sajter

På att tiraken sparkade bort vattenlåset till toan för att hon skulle hjälpa vattnet att rinna lättare, och jag har sökt som en idi*t vars fan är felet

att det luktar skit i badkar o duch så nu tar man en sup o firar dårarnas kamp,

ps måste förklara att här har dom satt vattenlåset nere i betongen där vattnet går ut inte som vi är vana under utloppet .

o va fan tror ni mera hon hällde bakpulver i avloppet efter tips av nån klok polare det skulle rensa rubbet man tar tag i sargen o hoppas på en bättre dag imorgon

MVH  FANTASY

Dela på andra sajter

Hiltons bokningssida. När man ställer om den till SEK så ändras bara valutan, inte beloppet. 6500SEK blev snabbt och lätt 6500AED vid betalningssteget.

Dela på andra sajter

All reklam som tvångsvisas före ett kort klipp på you tube, aftonbladet etc, etc, :diablo: Ibland är reklamen längre än klippet.

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Att jag stängde av fläkten... kan ju slå på den igen... Men jag orkar fan inte sträcka mig dit. :)

Ska det vara skitsaker så kan jag reta mig lite på att mitt gratishotell inte har varken dusch eller toa på rummet.

Men jag har en vacker flicka och snus, cigg och whiskey... så det uppväger dom 10m jag måste gå till dasset.

Kan faktiskt inte komma på nåt jag retar mig på just nu. Det kanske jag kan reta mig på.

Men nä, nu kom hon tillbaka... jag kan fan inte bli irriterad på  nåt just nu.

Livet är bara härligt. En vecka till i cambodia sen tillbaka till Thailand. Vad kan vara bättre.

Orkar jag bara sträcka mig till fläkten... eller gå ut och ta en cigg... tja, livet är hårt... tror jag tar och slår på fläkten efter att jag varit ute och rökt.

Dumt att slösa på el. Speciellt då jag inte betalar nåt för rummet. Stekare som jag är... lever gratis i Siam reap.

Gratis rum, gratis internet, 10$ för några burkar öl och 2 helrör whiskey och lite vatten. 2 pack cigg för 1$ och tydligen fick jag ett dåligt pris, han säger att jag kunde ha fått 4.

Tja, man kan få mycket för under 10kr här i alla fall.

Nä, nu skall jag ut och ta mig en cigg, fundera på vad jag blir irriterad på... Att jag inte snackar khmer är väl en sak i alla fall... Blir lite mysko ibland, hon snackar ju thai så jag klarar mig - men när dom pratar sinsemellan så fattar jag inte ett smack.

ทีรัก

Dela på andra sajter

Blir syrak på att datorer inte levereras med detta tillbehör:

post-6790-0-33028300-1415681979.png

Borde väl vara STANDARD i dagens moderna samhälle

Untitled-1.gif

Tycker INTE om dom som kan allt om allt  :fie:

Dela på andra sajter

Blir syrak på att datorer inte levereras med detta tillbehör:

attachicon.gifAlkolås.png

Borde väl vara STANDARD i dagens moderna samhälle

Untitled-1.gif

Rakapparat?

Dela på andra sajter

Att sitta i telefonkö i hundra år, gärna med mobilen, och när man sedan blir kopplad får man reda på att vederbörande inte är på plats och samtalet avbryts. Grrrhhh,,,

Dela på andra sajter

Att jag köpte en fin samsung S5 och och måste vänta tills min tioåriga dotter visar hur en smartphone fungerar.

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...