Jump to content
IGNORERAD

Skitsaker som jag irriterar mig på.

andrejsdenruskige

Recommended Posts

1 minut sedan, skrev audirs2:

Dubbel hjälp!:rotfl:

Skit samma, inte ofta man behöver citera flera idi*ter.

Men just nu är jag irriterat på våran COOP handlare eller hans köttmästare! Köpte 800 g färdigpackat köttfärs, plockade bara en paket utan att kolla. Hemma började jag göra köttfärsbiffar, tänkte att fixa tre dagars lunch samtidigt. Tyckte att det doftade lite när jag blandade med smeten, det blev 9 rejäla biffar. Satte i ugnen och började vänta men lukten bara ökade? Rotade fram plasten från soppåsen, och ser att det står bäst före 14.10.2022 Det var bara att slänga skiten och kvitton finns ju så klart inte. Nu luktar hela lägenheten apa, eller ska man säga boa?

5 minuter sedan, skrev Surin P3:

Byta sida i tråden går bra också.

Det gick inte, texten som jag höll på försvann, normalt om man skriver och  varken publicerar eller raderar finns texten kvar med en remsa där det frågas om man vill radera, även om man haft maskinen avstängt eller läst annat. Kan ju vara min dator också som dra sista valsen snart, musen strular rätt mycket.

Livet är fullt av val, jag valde Ford

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Amigo:

Det gick inte, texten som jag höll på försvann, normalt om man skriver och  varken publicerar eller raderar finns texten kvar med en remsa där det frågas om man vill radera, även om man haft maskinen avstängt eller läst annat. Kan ju vara min dator också som dra sista valsen snart, musen strular rätt mycket.

Låter lite som att du gör fel.

Följ dessa instruktioner...

Klicka på + för de inlägg du vill citera.

När du klickat klart på dem, så klickar du på Citera x inlägg, nere i hörnet.

Dela på andra sajter

22 timmar sedan, skrev Mankan:

Läser du förresten alla inlägg?

@Surin P3 nä, klickade + i sista inlägget (där du skrev att jag gör fel) skrev nåt och gick till denna inlägg, som ligger fyra sidor bakåt, klickade + och "citera 1 inlägg" och det var detta som var kvar när skrivrutan öppnades.

Men som sagt, skit samma

Ändrades av Amigo

Livet är fullt av val, jag valde Ford

Dela på andra sajter

ThailandNovise
6 minuter sedan, skrev Amigo:

@Surin P3 nä, klickade + i sista inlägget (där du skrev att jag gör fel) skrev nåt och gick till denna inlägg, som ligger fyra sidor bakåt, klickade + och "citera 1 inlägg" och det var detta som var kvar när skrivrutan öppnades.

Men som sagt, skit samma

Du måste klicka på alla inlägg du vill citera, sedan klicka på citera x inlägg

Där x är det antal inlägg du vill citera.

Sedan kan du skriva.

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Amigo:

@Surin P3 nä, klickade + i sista inlägget (där du skrev att jag gör fel) skrev nåt och gick till denna inlägg, som ligger fyra sidor bakåt, klickade + och "citera 1 inlägg" och det var det som var kvar när skrivrutan öppnades.

Det verkar vara svårt att följa instruktioner.

+ tecknet är till för att citera flera inlägg.

Inte som du verkar göra; citera ett inlägg.

Prova nu göra precis som jag skriver...

Klicka på + på flera inlägg, siffran ändras varje gång. Den går upp med 1 varje gång du klickar på +. 

Alltså 1 > 2 > 3 > 4 osv

Sen klickar du på knappen Citera X inlägg.

(X står för antal gånger du klickat på +).

Då hamnar du i svarsrutan och kan svara på flera citat i ett inlägg.

Dela på andra sajter

21 timmar sedan, skrev Amigo:

Tackar som frågar, allt är bra med mig iallafall.

21 timmar sedan, skrev Amigo:

Det kan Du göra, upp to You. Men källa på det? Har Du utbildning att diagnostisera folk på internet? Jobbar Du som läkare på FK? Bryt foten, break your legs

1 timme sedan, skrev Amigo:

Jävla ryss troll, håll tyst

34 minuter sedan, skrev Amigo:

Gjorde det också men ursprunglig citat var två sidor bak, då försvann den text som jag höll på att citera, kanske beror på det,

Ja se på fan det funkar🤣

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Amigo:

Jag rekommenderar att Du inte fortsätter. Helst ska Du sluta citera mina inlägg helt.

@Kenneth4618 Får nog låsa dörren i natt :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

SBTB brukar ställa till det ibland

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Soengsang:

Räcker nog inte med att låsa dörren, har han samma tonläge till sina "vänner"så hjälper nog

inte att låsa dörrn

Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Soengsang:

Frun står bakom dörren med pok poken

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Boa52:

Räcker nog inte med att låsa dörren, har han samma tonläge till sina "vänner"så hjälper nog

inte att låsa dörrn

Du är ju mer än lovligt korkad, tycker nästan lite synd om dig

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Kenneth4618:

Frun står bakom dörren med pok poken

Enda chansen är att hon räddar dej annars vore du körd

Dela på andra sajter

ThailandNovise
Precis nyss, skrev Boa52:

Det är du redan.

Dela på andra sajter

Det kan du ju inbilla dig

Ändrades av Kenneth4618

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Boa52:

inte att låsa dörrn

Sinnesslö var ordet sa Bull 

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev ThailandNovise:

Det är du redan.

Vad är jag körd eller vad, K gubbens fru kan inte hjälpa mej i nåt, Ok i nåt kan hjälpa mej

men jag tror min fru blir lite sur då och K gubbens fru vill stanna hos mej, Huva, 2 thai damer

Dela på andra sajter

ThailandNovise

Vad är jag körd eller vad, K gubbens fru kan inte hjälpa mej i nåt, Ok i nåt kan hjälpa mej

men jag tror min fru blir lite sur då och K gubbens fru vill stanna hos mej, Huva, 2 thai damer

Ingen kan hjälpa dig. Det är kört. 

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Boa52:

Nu tror jag proppen gått, har nog blivit lite för mycket att  läsa idag för banjospelarn

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Boa52:

Hoppas du läser detta imorgon. Tamme fan dummare person får man leta efter.

Tappad flera ggr som barn,Kan vara en orsak.Huva så jädra dum,önskar jag ingen att bli.

Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev Boa52:

En bonnläpp som du klarar inte av en tjej från Sörlandet

FB_IMG_1665847057583.thumb.jpg.f86b23d55c6607e75ea83f2af6c38be6.jpg

Dela på andra sajter

33 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

En bonnläpp som du klarar inte av en tjej från Sörlandet

FB_IMG_1665847057583.thumb.jpg.f86b23d55c6607e75ea83f2af6c38be6.jpg

Byt glasögon dom där söta flickorna är inte från sörlandet, utan importerade eller hur

Dela på andra sajter

50 minuter sedan, skrev berlitz:

Hoppas du läser detta imorgon. Tamme fan dummare person får man leta efter.

Tappad flera ggr som barn,Kan vara en orsak.Huva så jädra dum,önskar jag ingen att bli.

Hur läser du lite ironi lite skoj, läs en gång till innan du vräker ut en massa skit. Så vem är dum

Dela på andra sajter

ThailandNovise
7 minuter sedan, skrev Boa52:

Hur läser du lite ironi lite skoj, läs en gång till innan du vräker ut en massa skit. Så vem är dum

Det är svårt att veta när du är ironisk. Försök att använda smileys när du inte är allvarlig.

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev ThailandNovise:

Det är svårt att veta när du är ironisk. Försök att använda smileys när du inte är allvarlig.

Hela MPR är väl ironisk så det blir inte svårt, Frågar nån om nåt viktigt så kommer det

alltid ett skit svar K 4800 är alltid först sen hakar andra på😟

Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Boa52:

Ironi och satir är svåra konstarter som du uppenbarligen inte besitter, försök göra nåt annat, skruva sönder en cykel eller nåt men det du håller på med nu blir bara tröttsamt, och ändå skrollar jag förbi mer än hälften...fortsätt rapportera om dina projekt i verkstan istället för att hänga vid datorn hela dagarna.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...