måne Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 2 minuter sedan, skrev Boa52: Läste du du inte vilka som blev hotade inte jag utan politiker, Det är ju också en grej på MPR att skriva skit om politiker förstår inte varför. Gillar inte Jimmis politik men han är ju bara budbäraren, varför ska jag hota honom skriva skit om politiker varför Då kunde Jimmie dra sig tillbaka som miljadär. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 4 minuter sedan, skrev måne: Då kunde Jimmie dra sig tillbaka som miljadär. Dom andra politikerna också, Anni Lööf hur många gånger har hon blivit hotad, dessutom ett tänkt mord offer fy fan. Men ni på MPR forsätter att kasta skit på politiker ni inte röstar på. Lite barnligt tycker jeg, Skriv era åsikter men låt bli att kasta skit på människor som inte tycker som du Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 1 minut sedan, skrev Boa52: Dom andra politikerna också, Anni Lööf hur många gånger har hon blivit hotad, dessutom ett tänkt mord offer fy fan. Men ni på MPR forsätter att kasta skit på politiker ni inte röstar på. Lite barnligt tycker jeg, Skriv era åsikter men låt bli att kasta skit på människor som inte tycker som du Vem har jag kastat skit på ?Den mest hotade politikern är utan tvekan Jimmie(från vänsterhåll)Och de drev mot honom håller ju fortfarande på,senast var det ju Maggan själv. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 1 minut sedan, skrev måne: Vem har jag kastat skit på ?Den mest hotade politikern är utan tvekan Jimmie(från vänsterhåll)Och de drev mot honom håller ju fortfarande på,senast var det ju Maggan själv. Vem var mordhotad i sommar en död sen skulle Annie L åka dit, Tänk dej själv ha den tanken över dej, nån vill mörda mej, Röstar inte på henne men fy f.n Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 Precis nyss, skrev Boa52: Vem var mordhotad i sommar en död sen skulle Annie L åka dit, Tänk dej själv ha den tanken över dej, nån vill mörda mej, Röstar inte på henne men fy f.n Vardag i dagens Sverige Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 2 minuter sedan, skrev Boa52: Vem var mordhotad i sommar en död sen skulle Annie L åka dit, Tänk dej själv ha den tanken över dej, nån vill mörda mej, Röstar inte på henne men fy f.n Åkesson har blivit mordhotat många, många gånger. Här är bara ett exempel när de även hotade hans barn https://www.expressen.se/nyheter/val-2018/sapo-utreder-hot-mot-akesson-och-hans-son/ “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 3 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Åkesson har blivit mordhotat många, många gånger. Här är bara ett exempel när de även hotade hans barn https://www.expressen.se/nyheter/val-2018/sapo-utreder-hot-mot-akesson-och-hans-son/ En viss person här är enögd och lättpåverkad av partiet. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 4 minuter sedan, skrev måne: En viss person här är enögd och lättpåverkad av partiet. Inte lätt när man "ser rött" hela livet, (tolkas fritt) Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 19 minuter sedan, skrev måne: Vardag i dagens Sverige Vilket dåligt svar, att många blr hotade inom politiken, varför förstår jag inte men även här på MPR kallar ni vissa personer inga roliga grejer men som Annie L veta att hon stog på tur, familj, barn och bara för sitt jobb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 16 minuter sedan, skrev måne: En viss person här är enögd och lättpåverkad av partiet. Hittade en spännande dokumentär på P4 https://sverigesradio.se/avsnitt/757571 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 2 minuter sedan, skrev GreenValley: Hittade en spännande dokumentär på P4 https://sverigesradio.se/avsnitt/757571 🤣🤣 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 (ändrad) 10 minuter sedan, skrev Boa52: varför förstår jag inte Det har förmodligen med ditt IQ att göra. Ändrades September 16, 2022 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 9 minuter sedan, skrev Mankan: Det har förmodligen med ditt IQ att göra. Förklara då för mej varför politiker ska bli mordhotade, och Annie L stog på tur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev Boa52: Förklara då för mej varför politiker ska bli mordhotade, och Annie L stog på tur Förmodligen för att sådana som du och Annie Lööf inte kan acceptera respektera andras åsikter. Jag förmodar att du även tänker på alla mordhot Åkesson har fått utstå eller? Ändrades September 16, 2022 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 4 minuter sedan, skrev Mankan: Förmodligen för att sådana som du och Annie Lööf inte kan acceptera respektera andras åsikter. Jag förmodar att du även tänker på alla mordhot Åkesson har fått utstå eller? Annie L och Jimmie har väl olika åsikter men tänker du att alla ska ha Jimmis åsikter Det har väl inte nåt med att göra att politiker blir mordhotade av tokskallar Annie L mest i sommar, Ni ser bara på era politiker ni tycker om men Annie l är också en människa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev Boa52: Annie L och Jimmie har väl olika åsikter men tänker du att alla ska ha Jimmis åsikter Det har väl inte nåt med att göra att politiker blir mordhotade av tokskallar Annie L mest i sommar, Ni ser bara på era politiker ni tycker om men Annie l är också en människa Vart har jag skrivit att alla ska ha "Jimmis åsikter"? Jag har förövrigt inte försvarat något mordhot vare sig det är riktat till Jimmie eller Annie. Ändrades September 16, 2022 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 1 timme sedan, skrev Enis: Inga rester av hund? Enis Inte ens en lägereld. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd September 17, 2022 Dela Inlagd September 17, 2022 @Boa52 @Batting Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd September 17, 2022 Dela Inlagd September 17, 2022 Boa skillnaden är att jag inte gillar Annies politik. Om du hängt med förstår du varför. Annie blev inbjuden till globallisternas högborg. Då trodde hon att hon skulle bli vår nya statsminister. Alltså vi skulle inte ha FRIA val. För ingen vill rösta på en person som värnar om sitt eget bästa och styrs av utomstående makter. Ps jag trodde aldrig att globallisterna skulle ge SD någon makt alls. The game is not over before the fat lady sings Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 17, 2022 Dela Inlagd September 17, 2022 Att thailänskor inte kan städa efter sig på toan och duschrummet! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 17, 2022 Dela Inlagd September 17, 2022 2 timmar sedan, skrev John Khonken: Boa skillnaden är att jag inte gillar Annies politik. Om du hängt med förstår du varför. Annie blev inbjuden till globallisternas högborg. Då trodde hon att hon skulle bli vår nya statsminister. Alltså vi skulle inte ha FRIA val. För ingen vill rösta på en person som värnar om sitt eget bästa och styrs av utomstående makter. Ps jag trodde aldrig att globallisterna skulle ge SD någon makt alls. The game is not over before the fat lady sings Märta Stenevik? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd September 20, 2022 Dela Inlagd September 20, 2022 När folk ringer från en högljudd bar och bara skriker "VA?" när de inte hör vad man säger, och dessutom står kvar i baren. Bara att lägga på...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 20, 2022 Dela Inlagd September 20, 2022 On 2022-09-17 at 19:18, skrev John Khonken: Boa skillnaden är att jag inte gillar Annies politik. Om du hängt med förstår du varför. Annie blev inbjuden till globallisternas högborg. Då trodde hon att hon skulle bli vår nya statsminister. Alltså vi skulle inte ha FRIA val. För ingen vill rösta på en person som värnar om sitt eget bästa och styrs av utomstående makter. Ps jag trodde aldrig att globallisterna skulle ge SD någon makt alls. The game is not over before the fat lady sings Att du inte gillar hennes politik Ok men nu var det om mordhoten och mycke skit snack på forumet hur dumma vissa politiker är, Tror storsta problemet är att ni är dummare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 20, 2022 Dela Inlagd September 20, 2022 2 minuter sedan, skrev Boa52: Att du inte gillar hennes politik Ok men nu var det om mordhoten och mycke skit snack på forumet hur dumma vissa politiker är, Tror storsta problemet är att ni är dummare Dum Annie Dummare MPR Dummast Boa “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd September 20, 2022 Dela Inlagd September 20, 2022 Bakade appelpaj men glömde bakpulvret, inte riktigt luftig men gott. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu