Batting Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 Alla de där dörrknackande försäljarna som börjat dyka upp och dra sina valser. Allente eller vad de heter, och igår var det en krake från E-on som knackade på och kom med en massa lögner. Inte ens när man kan beslå dem med rena lögner så ger dom sig. Jag tvingades själv under en arbetslös period ta anställning som telefonförsäljare, och inser ju att det är ett dåligt betalt skitjobb, men inte fan ringde jag upp folk och ljög. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 1 timme sedan, skrev Batting: Alla de där dörrknackande försäljarna som börjat dyka upp och dra sina valser. Allente eller vad de heter, och igår var det en krake från E-on som knackade på och kom med en massa lögner. Inte ens när man kan beslå dem med rena lögner så ger dom sig. Jag tvingades själv under en arbetslös period ta anställning som telefonförsäljare, och inser ju att det är ett dåligt betalt skitjobb, men inte fan ringde jag upp folk och ljög. Vad för telefoner sålde du då? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 2 timmar sedan, skrev Batting: Jag tvingades själv under en arbetslös period ta anställning som telefonförsäljare, och inser ju att det är ett dåligt betalt skitjobb, Ja provisionsbaserad lön är inte för alla. Speciellt inte för vänstersympatisörer. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 5 minuter sedan, skrev Mankan: Ja provisionsbaserad lön är inte för alla. Speciellt inte för vänstersympatisörer. Varför inte för dom ???? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 27 minuter sedan, skrev audirs2: Vad för telefoner sålde du då? Kobratelefoner? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 7 minuter sedan, skrev Boa52: Varför inte för dom ???? Då måste man jobba för sin lön... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 15 minuter sedan, skrev Boa52: Varför inte för dom ???? För att de för sitt eget bästa röstar vänster. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 1 timme sedan, skrev Mankan: Ja provisionsbaserad lön är inte för alla. Speciellt inte för vänstersympatisörer. Helt rätt, det borde reserveras för Nyliberala fjantar så att de vaknar upp och fattar vad det är för samhälle de skapar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 1 timme sedan, skrev Elmeri: Då måste man jobba för sin lön... Helt fel, då måste man jobba helt utan någon större lön eller trygghet. Det ska löna sig att arbeta säger Moderaterna. Jag undrar om dagens ungdom tycker att det lönat sig den dagen de ska gå i pension, om de nu ens tillåts någon sådan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 Nygamla troll som bara vill förstöra trådar. Spärra skiten🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 1 timme sedan, skrev Mankan: För att de för sitt eget bästa röstar vänster. Röstar du inte för ditt eget bästa, påstå inte att du röstar för sveriges befolkning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 18 minuter sedan, skrev Boa52: Röstar du inte för ditt eget bästa, påstå inte att du röstar för sveriges befolkning Det som är bäst för mig är självklart bäst för alla. Alla har bara inte förstått det ännu. 🙃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 1 timme sedan, skrev ThailandNovise: Det som är bäst för mig är självklart bäst för alla. Alla har bara inte förstått det ännu. 🙃 Du är rolig du, du borde rösta på mej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juli 22, 2022 Dela Inlagd Juli 22, 2022 När de skriver i nyheter som att Sveriges, (Finlands, världens) äldsta människa har dött! Är det inte nån annan som blir äldst i stället då? Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 22, 2022 Dela Inlagd Juli 22, 2022 1 minut sedan, skrev Amigo: När de skriver i nyheter som att Sveriges, (Finlands, världens) äldsta människa har dött! Är det inte nån annan som blir äldst i stället då? Och hur vet man med säkerhet vem som är "äldst i världen" med tanke på att många länder saknar fungerande och tillförlitlig folkbokföring eller födelseattester ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 22, 2022 Dela Inlagd Juli 22, 2022 Finns väl ingen med sans mellan pannbenen som kan försvara telefonförsäljare eller dörrknackare... De inkräktar på min integritet och tid samt gör mig förbannad när de inte tar ett Nej för ett Nej som gör att man fortsatt får en tid av sitt liv förstört sedan man kastat på luren/stängt dörren. Vill jag ha nått så söker jag upp information själv. Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 23, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juli 23, 2022 14 timmar sedan, skrev Enis: Finns väl ingen med sans mellan pannbenen som kan försvara telefonförsäljare eller dörrknackare... De inkräktar på min integritet och tid samt gör mig förbannad när de inte tar ett Nej för ett Nej som gör att man fortsatt får en tid av sitt liv förstört sedan man kastat på luren/stängt dörren. Vill jag ha nått så söker jag upp information själv. Enis Det har hänt att jag har haft väldigt underhållande samtal med dessa telefonförsäljare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Juli 23, 2022 Dela Inlagd Juli 23, 2022 34 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Det har hänt att jag har haft väldigt underhållande samtal med dessa telefonförsäljare. Så gör jag också. När de frågar, 'Förstår du?, Hänger du med?' Så svarar jag, 'Nej'. Senare när de frågar, 'Låter det bra?'. Svarar jag, 'Nej'. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juli 23, 2022 Dela Inlagd Juli 23, 2022 On 2022-07-04 at 20:52, skrev Batting: Att det alltid är så synd om kontorsfolk. Nu är det de arma stackarna som ska utfärda pass som det är synd om. Dom blir utbrända, springer in i väggen, sjukskrivs och får snyftreportage i media. Har ni någonsin hört ett reportage om en en stressad industriarbetare som står med fullastade pallhyllor omkring sig? Nä det är väl bara för fanskapet att jobba över, eller ställa om till femskift! Va fan, är han inte glad över att det finns jobb? När Pandemin bröt ut så skulle de som kunde jobba hemifrån. Ännu en gång så blev det synd om kontorsnissarna. Tänk vilken disciplin det krävdes för att jobba hemifrån, och fikapauserna med jobbarkompisarna, hur ska det gå, hur ska det gå? Att det även vill till en viss självkontroll för att vräka sig upp ur sängen vid fyra/fem på natten för att ta sig till ett dånande fabriksgolv var det ingen som nämnde. Nu när Pandemin börjat lägga sig lite så är det åter bekymmersamt för dessa stackars tjänstemän. Nu kräver tydligen arbetsgivaren att de ska infinna sig på sin arbetsplats lite oftare, hur ska det gå, hur ska det gå? Tänk sicken omställning, huga! Efter varje sommarsemester så brukar Nordegren och Epstein ha ett reportage om just detta. Hur ska dom stackars tjänstemännen klara av omställningen från att vara lediga till att gå upp på morgonen och åka till ett arbete? Dom brukar kontakta sömnforskare m.m. Jag kar mejlat dem vid något tillfälle och föreslagit dem att ta kontakt med valfri skiftarbetare, men har aldrig fått något svar. Jag arbetar på ett mindre industriföretag och vi hade en kontorsanställd som vägrade att komma till kontoret dagligen/hela dagar efter pandemin pga hade skaffat hund under pandemin/hemmaarbetandet, hon är inte längre anställd. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juli 23, 2022 Dela Inlagd Juli 23, 2022 On 2022-07-11 at 17:15, skrev Issanbonde: Har just läst igenom 157 sidor på Flash back om flickan 9 år som blev misshandlad mm. Vi ska inte klaga men nu börjar det spåra ut!!!! Varför tar ingen ansvar??? Stackars barn som nu ligger på lasarettet istället för att ha ett skönt sommarlov. Lakristomten har i mina ögon brännt sin rätt att vara här! Han sägs vara 13-14 år Var tjejen som aset våldtog och försökte slå ihjäl bara 9 år?? Vilket jävla as! Jag kan med lätthet stå för ammunitionen! Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 23, 2022 Dela Inlagd Juli 23, 2022 9 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Det har hänt att jag har haft väldigt underhållande samtal med dessa telefonförsäljare. Mina favoriter är de där som kan "Samla alla dina lån", typ Zamla eller Lendo... Kul att låta dem prata några minuter och sen säga "Låter fantastiskt! Men vad kan du erbjuda mej som inte har några lån?" MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 23, 2022 Dela Inlagd Juli 23, 2022 On 2022-07-11 at 17:20, skrev Issanbonde: Men vad ska dom här att göra? Iq 55-65 Pressen mörkar Polisen mörkar Politikerna mörkar Är det bara valboskap? Min uppfattning är att de är valboskap, för att sossarna skall ha en chans att behålla sin plats vid makten. Det hålls ju ABF-kurser i hur man gör för att rösta i Sverige, där det visas hur man gör för att rösta på det parti som ger mest bidrag ... Om någon tror att det är nåt annat parti än Socialdemokraterna, så sök på Google. Eller kolla hur människor i Ghetton/ "Utsatta områden" röstade förra valet. IQ är inte PK att diskutera i Sverige nu för tiden, det beror på att tex Somalier har världens lägsta IQ, och Israeliska Judar har världens högsta IQ, i genomsnitt, kan ju finnas nån Korkad Israel, eller Klok annan... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd Juli 23, 2022 Dela Inlagd Juli 23, 2022 Vilken jävla hottentott dom borde sätta stopp för dom att resa 😡 https://pattayaone.news/monkeypox-patient-caught-in-cambodia/ //matz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 23, 2022 Dela Inlagd Juli 23, 2022 13 minuter sedan, skrev apknug: Jävla bög svin! Detta kommer bli värre än aidsen ! Att kalla folk bögsvin. Obegripligt för mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Juli 24, 2022 Dela Inlagd Juli 24, 2022 12 timmar sedan, skrev Tommy: Mina favoriter är de där som kan "Samla alla dina lån", typ Zamla eller Lendo... Kul att låta dem prata några minuter och sen säga "Låter fantastiskt! Men vad kan du erbjuda mej som inte har några lån?" MVH Då är du av erfarenhet ett lätt offer för ett helt nytt lån på bara "någon" procents ränta. Ny bil, renovera köket, nytt badrum eller en semester med familjen kanske? Har jobbat i liknade bransch i många år tills jag spydde och sa upp mig. Finns bara ett ord för att bli av med ohyran och det är KLICK blixtsnabbt!! Ta det inte personligt, men ditt exempel var bra på hur man lurar in kunder i andra möjligheter om dom hänger kvar i samtalet. 1/4 dvs 25% som min chef sa fastnar, och det stämmer rätt bra. Det är därför dårskapen fortgår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu