UglyFarang Inlagd April 17, 2022 Dela Inlagd April 17, 2022 (ändrad) Rasmus Paludan, en äkta skitsak. Danskdjävel, hoppa från bron och mata fiskarna i Öresund!!!!!!!!!!!!!!!! Ändrades April 17, 2022 av UglyFarang Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 17, 2022 Dela Inlagd April 17, 2022 Inskränkta muslimer, en äkta skitsak. Korandyrkare, hoppa från bron och mata fiskarna i Öresund!!!!!!!!!!!!!!!! “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 17, 2022 Dela Inlagd April 17, 2022 Yttrandefrihet, irriterande. Vill muslimerna ha bort det så måste ju dom få som dom vill. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 17, 2022 Dela Inlagd April 17, 2022 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Inskränkta muslimer, en äkta skitsak. Korandyrkare, hoppa från bron och mata fiskarna i Öresund!!!!!!!!!!!!!!!! Dom har inte alla "korianer" hemma! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd April 17, 2022 Dela Inlagd April 17, 2022 17 timmar sedan, skrev frogfish: #7: Engelskanivån i landet. Är i Buriram, systerdottern har hemma 10-12 pers, allt är kul och det spelas pool. Men när farangen vill vara med är det helt omöjligt att kommunicera. 1 betyder inte ens 1. De är livrädda att prata. Fan, det här kommer hålla Thailand som ett u-land forever...🐸 En kombination av dålig skola och den förkastliga "looseface" attityden... Ett satans gissel. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd April 17, 2022 Dela Inlagd April 17, 2022 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Inskränkta muslimer, en äkta skitsak. Korandyrkare, hoppa från bron och mata fiskarna i Öresund!!!!!!!!!!!!!!!! Jag håller med dej om detta och fan ta poliserna som inte skjuter verkanseld mot de som kastar molotovcocktails, sätter eld på fordon och försöker att köra bil genom kravallstaket, men Paludan kan hålla sej med sitt skit i sitt hemland! Aset dyker inte ens upp på sina sk "demonstrationer"! Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 17, 2022 Dela Inlagd April 17, 2022 43 minuter sedan, skrev UglyFarang: Jag håller med dej om detta och fan ta poliserna som inte skjuter verkanseld mot de som kastar molotovcocktails, sätter eld på fordon och försöker att köra bil genom kravallstaket, men Paludan kan hålla sej med sitt skit i sitt hemland! Aset dyker inte ens upp på sina sk "demonstrationer"! Han är ju även svensk medborgare precis som de flesta muslimska ligister som vandaliserar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd April 17, 2022 Dela Inlagd April 17, 2022 37 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Han är ju även svensk medborgare precis som de flesta muslimska ligister som vandaliserar Tyvärr så är det en Svensk/Dansk släkt, jag har arbetat med en av dem. Jag tvivlar på att merparten av ligisterna/terroristerna har svenskt medborgarskap, de som inte har det borde ut ur vårt land med första lämpliga färdmedel och en hel del kom över bron.... Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd April 17, 2022 Dela Inlagd April 17, 2022 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Inskränkta muslimer, en äkta skitsak. Korandyrkare, hoppa från bron och mata fiskarna i Öresund!!!!!!!!!!!!!!!! Håller med, hur jävla efterblivna de är? Koran är en bok bland andra, nu kommer en jäveln hit från Danmark bara för att provosera, och islamister hakar på. Som Leif G P. sa imorse i morgontv, ingen skulle notera ellerr skriva om han brände en bibel på torget. Jag resekterar var och ens tro, men var och en får göra det i sina ställen utan att kräva andra göra likadant, oavsett vilken religion det är! Hoppas polisen får tag å skyldiga som kastar Molotov coctails och stenar mot dem, och de som bränner bilar o annat egendom. Fängelse kräver jag. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 17, 2022 Dela Inlagd April 17, 2022 Att han ens fick medborgarskap, han var ju portad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd April 17, 2022 Dela Inlagd April 17, 2022 1 timme sedan, skrev 65Selander: Att han ens fick medborgarskap, han var ju portad Portad för vad? En Svensk förälder räcker väl ganska långt. Längre än vad vissa borde få kan man tycka.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd April 17, 2022 Dela Inlagd April 17, 2022 On 2022-04-16 at 18:00, skrev Atom: I vårt fall så gäller det Chachoengsao, en av Thailands rikaste provinser och bara en timme från Bangkok, men ändå är det nästan helt kört. Jobbar de hårt och är smarta kan de kanske ta sig upp från arbetarklass till undre medelklass men där går nog gränsen. På 90- och 00-talet fanns fortfarande en hygglig chans att göra en hyfsad klassresa om man var riktigt smart och ambitiös. De riktigt bra jobben fanns aldrig inom räckhåll med de ganska bra jobben ökade i mängd och gick ändå att drömma om. Numera minskar antalet ganska bra jobb och de bevakas intensivt av den klassen som redan har dem så kassan på Tesco Lotus eller ett enklare redovisningsjobb på lokala företaget är vad som finns efter 4 år på lokala universitet. Låter inget vidare men är det verkligen så illa? Har hon en utbildning inom redovisning, flyttar till Bkk så kommer hon sannolikt lätt få jobb. Lär sig engelska om det saknas, sen bygger hon på CVn genom att byta arbetsgivare så hoppar hon sig upp i position och lön till ett bra jobb. Hoppas jag. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd April 17, 2022 Dela Inlagd April 17, 2022 7 timmar sedan, skrev Amigo: Håller med, hur jävla efterblivna de är? Koran är en bok bland andra, nu kommer en jäveln hit från Danmark bara för att provosera, och islamister hakar på. Som Leif G P. sa imorse i morgontv, ingen skulle notera ellerr skriva om han brände en bibel på torget. Jag resekterar var och ens tro, men var och en får göra det i sina ställen utan att kräva andra göra likadant, oavsett vilken religion det är! Hoppas polisen får tag å skyldiga som kastar Molotov coctails och stenar mot dem, och de som bränner bilar o annat egendom. Fängelse kräver jag. En sagobok dessutom precis som alla andra religiösa skrifter. All form av religiösa symboler borde förbjudas i det offentliga rummet. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd April 17, 2022 Dela Inlagd April 17, 2022 Älskar Er ❤️👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 17, 2022 Dela Inlagd April 17, 2022 12 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Inskränkta muslimer, en äkta skitsak. Korandyrkare, hoppa från bron och mata fiskarna i Öresund!!!!!!!!!!!!!!!! Öresund??De kan väl hoppa i sjön där de kommer ifrån Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 18, 2022 Dela Inlagd April 18, 2022 #8: Min egna oförmåga att kommunicera på de lokala språken... I rättvisans namn efter #7, så måste jag vända på det oxå. Nån mer som känt att de "fasas ut" i samtalen med lokalfolket? Sekund för sekund går samtalet mer över i thai/khmer, och jag känner mig lite lost. Då måste man börja om, och det är inte friktionsfritt. Denna "skitsak" löses ju enkelt med språkkurser, men då måste jag ju välja bort tid för annat kul. Jaja, skitsak sa Bull...🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 18, 2022 Dela Inlagd April 18, 2022 #9: Ungjävlar... Det serveras en massa oätbart som farangen inte är sugen på (sniglar, inälvor etc). Då blir det grillning av kycklingvingar. Inte en jävel ville ha, men efter ett muggbedök är alla vingarna borta. Skitungarna tyckte de var godare, och nu sitter man här vid ruta 1 igen. WTF! Samma med cola, ingen vill ha. Men när man ska ha är den slut. Varenda unge blev tydligen sockerberoende helt plötsligt... Börjar förstå varför farsan käkade grisfötter och drack grapetonic, fanns ju ingen unge som gillade detta🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 18, 2022 Dela Inlagd April 18, 2022 (ändrad) Vi tar #10 direkt: När en bybo bredvid i 5 min försökt få fram nåt till mig på alla språk jag inte förstår, och jag ber frugan om hjälp med översättning. Efter en längre diskussion mellan frun och min nya vän, så vänder sig frugan till mig och säger "not important"... Har hänt förr, och brukar rendera i en allvarligare diskussion mellan mig och frugan. Men det måste vara nåt thai, frugan har ingen förståelse för min åsikt i detta efter 14 år... mera Sang som är på ingång🐸 Ändrades April 18, 2022 av frogfish Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd April 18, 2022 Dela Inlagd April 18, 2022 Känner igen mig när jag sitter i byn ...😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 18, 2022 Dela Inlagd April 18, 2022 ahhh Grisfötter å iskall Grappo har man tryckt i sig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 19, 2022 Dela Inlagd April 19, 2022 #11: Gnidna, jävla thaiare. Frugan hade köpt (trodde hon) 2 nya Buddhabord till framsidan. Färgen är lite speciell, så de specialbeställdes (och betalades). När vi ska hämta dem har den jäveln sålt dem (igen) för att nån ville ha dem. Jag förklarade för honom att de inte var hans, då slutade hans engelska att fungera. Istället skulle han ge oss andra bord, idi*t. Dessutom vägrade han ge tillbaka stålarna, då var det svåra tider för farangen... Men av en slump kom en polis förbi som är kompis med familjen, och då kom stålarna fram fort. Borden fick vi tyvärr inte. Så jäkla thaistajl, 1 baht in idag är number 1. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 19, 2022 Dela Inlagd April 19, 2022 #11: Bythaiare.... Helt plötsligt kvällstid börjar det lukta fett med bränd plast. Efter ett varv runt kåken ser jag grannen leka somalisk svenne och elda plast för fullt. Ungefärlig ordväxling (med fruhjälp): Jag: Vad gör du? Granne: Eldar. J: Plast? G: Ja, det är bättre på kvällen när det inte syns. J: Men nu ska ju folk sova och fönster är öppna. G: Stirrar på mig, han fattar inte problemet. J: Går tillbaka till min plats, men riktar om fläktarna så att de blåser mot grannen. Nu blir det fart, elden avslutas inom några min. U-landsvarningen är hög ibland...🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 19, 2022 Dela Inlagd April 19, 2022 52 minuter sedan, skrev frogfish: #11: Bythaiare.... Helt plötsligt kvällstid börjar det lukta fett med bränd plast. Efter ett varv runt kåken ser jag grannen leka somalisk svenne och elda plast för fullt. Ungefärlig ordväxling (med fruhjälp): Jag: Vad gör du? Granne: Eldar. J: Plast? G: Ja, det är bättre på kvällen när det inte syns. J: Men nu ska ju folk sova och fönster är öppna. G: Stirrar på mig, han fattar inte problemet. J: Går tillbaka till min plats, men riktar om fläktarna så att de blåser mot grannen. Nu blir det fart, elden avslutas inom några min. U-landsvarningen är hög ibland...🐸 Ser spänt fram emot #11.3! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 19, 2022 Dela Inlagd April 19, 2022 23 minuter sedan, skrev Tommy: Ser spänt fram emot #11.3! MVH Grannen kom över senare, och jag bjöd på lite bira. Men han tyckte det var fel att använda fläktarna. Plastlukten förstod han inte. Jaja, problemet försvann iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd April 20, 2022 Dela Inlagd April 20, 2022 13 timmar sedan, skrev frogfish: Grannen kom över senare, och jag bjöd på lite bira. Men han tyckte det var fel att använda fläktarna. Plastlukten förstod han inte. Jaja, problemet försvann iaf. Du skulle ha förklarat när han var klar, då hade han förstått på en gång / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu