Baa Inlagd December 16, 2021 Dela Inlagd December 16, 2021 On 2021-12-14 at 15:36, skrev frogfish: När folk (?) sitter på andra sidan jorden och spyr ur sig galla om hur katastrofalt det är i Sverige nu under pandemin. Vi som bor här (Sthlm) skulle knappt märka av skiten om det inte var i media 24/7, och det ska enligt samma media vara en av världens hårdast drabbade områden. idi*ti....😠 Precis som vi här på andra sidan klotet upplever det. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herkules Inlagd December 16, 2021 Dela Inlagd December 16, 2021 59 minuter sedan, skrev Fredman: Tiden som det tar en kvinna att göra sig i ordning på morgonen. I vanliga fall har vi oftast olika tider på morgonen men när man bor på hotell ihop så blir det uppenbart. Vi vaknade båda 08.00, klockan är nu 9.27 och hon är förfarande inte klar. Själv har jag varit klar i 1timma och 20 minuter! Min kvinna är snabb på morgonen (hon behöver inte spackla sig), som t.ex. i förra veckan så försov hon sig t.o.m. så det tog bara max 15 min så stod hon på busshållplatsen och det tar 5-6 minuter att gå dit. Vänligen HERKULES Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 16, 2021 Dela Inlagd December 16, 2021 3 minuter sedan, skrev Herkules: Min kvinna är snabb på morgonen (hon behöver inte spackla sig), som t.ex. i förra veckan så försov hon sig t.o.m. så det tog bara max 15 min så stod hon på busshållplatsen och det tar 5-6 minuter att gå dit. Vänligen HERKULES Var rädd om henne! 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd December 16, 2021 Dela Inlagd December 16, 2021 1 timme sedan, skrev Baa: Precis som vi här på andra sidan klotet upplever det. Det förstår jag. Själv har jag sett båda sidorna, och medias rapportering stämde dåligt med verkligheten. När jag var i Thailand trodde jag Sverige höll på att gå under när jag läste kvällsmedia och lyssnade på gubbar som "visste". Men när man kom tillbaka till Sthlm var det som vanligt, trots gubbarnas fortsatta rapporter. Och det verkar som sagt vara likadant åt andra hållet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 16, 2021 Dela Inlagd December 16, 2021 12 timmar sedan, skrev frogfish: Det förstår jag. Själv har jag sett båda sidorna, och medias rapportering stämde dåligt med verkligheten. När jag var i Thailand trodde jag Sverige höll på att gå under när jag läste kvällsmedia och lyssnade på gubbar som "visste". Men när man kom tillbaka till Sthlm var det som vanligt, trots gubbarnas fortsatta rapporter. Och det verkar som sagt vara likadant åt andra hållet. Det mördas väl mera i Thailand än hos oss här i Sverige? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd December 16, 2021 Dela Inlagd December 16, 2021 2 minuter sedan, skrev audirs2: Det mördas väl mera i Thailand än hos oss här i Sverige? Det gör det säkert, men jag var mer inne på rapporteringen angående corona och hur det hanteras. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd December 16, 2021 Dela Inlagd December 16, 2021 On 2021-12-14 at 12:04, skrev stefan5300: Drivgasen i en sprayburk kom utredarna fram till, det finns mer bilder och text på forumet i andra trådar. Vad var det för en jäkla sprayburk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 16, 2021 Dela Inlagd December 16, 2021 1 timme sedan, skrev Batting: Vad var det för en jäkla sprayburk? Enligt utredarna var det en ciliconspray som heter Slide. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd December 18, 2021 Dela Inlagd December 18, 2021 On 2021-12-14 at 00:59, skrev born41: Tag av dig blindbocksbindeln och inse fakta! Svenska skattebetalare byggde skolan och köpte allt material, som "nästan skänktes" till kärringen av några kommunalpolitiker, som var förblindade av sin ideologi. Born41 Jag håller med. Privatskolor i Sverige drivs med skattemedel och det är väl rimligt att ägaren kan göra en viss vinst på själva driften, men säljer de rörelsen så borde det just bara vara driften, eller "management", som kan säljas; inte själva den fysiska skolan. Dessutom är det alldeles för lätt att tjäna pengar på driften då en privatskola inte behöver bry sig om de barn som verkligen kostar; barn med inlärningsproblem, hemspråksundervisning, medfödda handikapp och ungdomskriminella som kostar tjugo gånger så mycket som andra studenter. Politiker och deras betjänter inom förvaltningen är inte mycket till businessmen; de köper dyrt och säljer billigt. Jag tror att skolpengen är minst 30% för hög så att gå med saftig vinst på en privatskola skulle nog även gängse MPR-medlem kunna göra. Då tycker jag det är ärligare i UK, US eller Thailand; är man inte nöjd med det staten erbjuder får man placera sina ungar i en riktig privatskola, alltså inte någon staten betalar för, och själv stå för fiolerna. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd December 18, 2021 Dela Inlagd December 18, 2021 On 2021-12-13 at 06:54, skrev Enis: Fucking tinitus låter i hela skallen som vibrationerna av en lastbil på tomgång ute på gatan djävligt irriterande enis Ja kul är det inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd December 18, 2021 Dela Inlagd December 18, 2021 On 2021-12-14 at 17:16, skrev stefan5300: Jag fick inte min tinnitus av att jag inte använde skyddsutrustning, jag sprängde min rörmokarbil och då blev det småsmulor av det som sitter i inneörat, det fanns ingen hjälp att få sa läkaren. Det hjälper att supa sig full men då är det mer oväsen dagen efter. Samma här, gå nånstans med hög musik så låter det utav helvete dan efter sen å sitter i typ en vecka innan det lägger sig lite. Har proppar i nästan jämnt men hjälper inte mot högre volymer så partyhandskarna har åkt upp på hyllan å stereon samlar damm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd December 18, 2021 Dela Inlagd December 18, 2021 Att dom två gammla sega hönorna + 55 kommer åter i morgon!!!! Sökes bostad i 3 veckor eller ska man värma upp husvagnen!!! Våga vägra fira Jul å Ny År med dessa damer!!! HJÄLP🧐😲👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 19, 2021 Dela Inlagd December 19, 2021 8 timmar sedan, skrev Issanbonde: Att dom två gammla sega hönorna + 55 kommer åter i morgon!!!! Sökes bostad i 3 veckor eller ska man värma upp husvagnen!!! Våga vägra fira Jul å Ny År med dessa damer!!! HJÄLP🧐😲👍 Sprid ut ett rykte att det är somtam och kortspel på någon skum adress så kanske de drar iväg ett tag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 20, 2021 Dela Inlagd December 20, 2021 Ögon som brinner hals som är full av tusen rakblad näshålorna som är som två öppna kranar enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd December 22, 2021 Dela Inlagd December 22, 2021 Det finns ju en hel del att vara irriterad på men detta tar faan priset,,,, Vad ere som händer i vårt arma land?? Ingen jansson på bordet till jul.. Ack ack ack,,, Jag tycker verkligen synd om dom stackare som blir utan nu när jag snodde dom 2 sista efter att åkt runt o letat i flertal butiker,. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd December 22, 2021 Dela Inlagd December 22, 2021 9 minuter sedan, skrev C-dude: Ack ack ack,,, Jag tycker verkligen synd om dom stackare som blir utan Finns att köpa på Tradera, 500 SEK/burk Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 22, 2021 Dela Inlagd December 22, 2021 Jag har 4 burkar 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 22, 2021 Dela Inlagd December 22, 2021 Jag har tur! Gillar Janssons men bara lite, och det gör ingen i resten av familjen! Men för er som saknar ansjovis, går det inte att köra med ansjovis kryddad sill? Tycker egentligen att det smakar hyfsat, men orkar inte göra Janssons frestelse, när ingen annan vill äta den... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd December 22, 2021 Dela Inlagd December 22, 2021 47 minuter sedan, skrev Tommy: Jag har tur! Gillar Janssons men bara lite, och det gör ingen i resten av familjen! Men för er som saknar ansjovis, går det inte att köra med ansjovis kryddad sill? Tycker egentligen att det smakar hyfsat, men orkar inte göra Janssons frestelse, när ingen annan vill äta den... MVH Näää nix det går inte fel sorts fisk funkar icke . Men göra en potatislåda alla ingredienser utom fisken och samma tillvägagångssätt som med Jansson. Det blir gott som tillbehör till skinka och de varma rätterna på julbordet 😋 Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 23, 2021 Dela Inlagd December 23, 2021 15 timmar sedan, skrev Chrille Columbus: Näää nix det går inte fel sorts fisk funkar icke . Men göra en potatislåda alla ingredienser utom fisken och samma tillvägagångssätt som med Jansson. Det blir gott som tillbehör till skinka och de varma rätterna på julbordet 😋 Vilken är din absoluta julmat,s favorit? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 23, 2021 Dela Inlagd December 23, 2021 16 timmar sedan, skrev Chrille Columbus: Näää nix det går inte fel sorts fisk funkar icke . Men göra en potatislåda alla ingredienser utom fisken och samma tillvägagångssätt som med Jansson. Det blir gott som tillbehör till skinka och de varma rätterna på julbordet 😋 Det går hur bra som helst. Har provat med bland annat Favorit Ansjovissill och det blir lika gott och de jag har bjudit på det har inte märkt någon skillnad 😋 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd December 23, 2021 Dela Inlagd December 23, 2021 41 minuter sedan, skrev audirs2: Vilken är din absoluta julmat,s favorit? Skinkmackan på vörrtbröd med senap och äpplemos. Jag äter ju köttbullar med rödbetssallad året om äveb sylra med bröd och potatis. Prinskorv käkade jag senast i tisdags. Det mesta som är gott på julbordet så som revbensspjäll lax korv köttbullar ost leverpastej kokt ägg smolensk sylta äter man året om. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd December 23, 2021 Dela Inlagd December 23, 2021 5 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Det går hur bra som helst. Har provat med bland annat Favorit Ansjovissill och det blir lika gott och de jag har bjudit på det har inte märkt någon skillnad 😋 Vilka artiga gäster du har eller har tappat bort smaksinnet🤔🙂 Jag har blivit bjuden på janson med matjessill i huuuu va äckligt 🤮 de var. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 23, 2021 Dela Inlagd December 23, 2021 11 minuter sedan, skrev Chrille Columbus: Vilka artiga gäster du har eller har tappat bort smaksinnet🤔🙂 Jag har blivit bjuden på janson med matjessill i huuuu va äckligt 🤮 de var. Ja matjesill har ju inte ansjoviskryddningen så den funkar inte🙂 Apropå så smaksinne så litar jag inte på någon som använder pulversås till maten 😁 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 23, 2021 Dela Inlagd December 23, 2021 Är dessa iPhone-laddare och iPhone-sladdar som försvinner från jordens yta fortare än kvickt spelar ingen roll om man köpt 1000 st så är de borta om man skall använda och frågar man ungdjävlarna så ser de ju naturligtvis ut som fågelholkar och med kommentaren: Vadå … du kan väl bara beställa nya från jobbet 🤬 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu